Gå til innhold

Gravid i løpet av prosessen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ble gravid for over fem år siden. da var vi i adopsjonsprosess og var ferdig med sosialraport og vi var blitt godkjent i giverlandet(da Russland)

Vi satte saken vår på hold og når gutten vår fylte ett år tok vi til med ny prosess, denne gang fra Colombia.Vi måtte ha ny sosialraport,men mye kunne jo bare føres over fra den forige. Nå har vi to gutter, minstemann ble vår nå i mai.

klem fra

Jeg ble gravid bare noen få mnd. før tildeling fra Colombia. Saken ble lagt på is - og der ligger den fremdeles! Knotten er nå 14 mnd.

Omgivelsene tok nyheten på strak arm og var veldig glade på våre vegne. Selv var jeg litt trist over å ha "mistet" den lille vi ventet på. Men er selvfølgelig fullstendig forelsket og kjempeglad i gullet vårt!!

Gjest MOT TIL 3 SNART

Hei. Vi har et barn født selv og et adoptert barn. Vi fikk beskjed om at vi ikke fikk flere egne og gikk derfor igang med adopsjon. For oss var det ikke viktig å føde barna selv, selv om vi fint kunne fått prøverør mv. I dag er den yngste 5 år og den eldste 8. Vi satte igang adopsjon nr. 2 men pga endrin i økonomien måtte vi legge det litt på is. Nå venter vi barn nr. 3 om 2 måneder om alt går fint. Kroppen var visst klar allikevel. Alle gleder seg og særlig minstemann som endelig ikke skal være minst lenger å slippe å legge seg først..... Hadde økonomien holdt hadde vi nå ventet nr. 4. Vi hadde aldrivurdert å avslutte adopsjonen med mindre vi ble nektet å fortsette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...