Gå til innhold

Endelig er tiden her.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

27

• cecily

7

• mariaflyfly

6

• fei1365380229

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo

Nei, det er ikke drømmen. For hver hersens gang det skal puttes noe oppi grøten, så er det en mandel. Finner en så denne mandelen og blir lovet en flott premie, så er det _alltid_ en fordømt marsipangris.

Nesten alle kaker har nøtter i seg, det knaskes kransekake over en lav sko. Til og med julegløggen er ikke meg forunt.

Og da har jeg ikke engang nevnt alle nøttene som ligger fremme til knasking. Valnøtter, hasselnøtter, peanøtter, kastanjer....

Pføy!

Cecily danner klubben mot uønskete nøtter i hverdagen.

Liker du marsipan da?

For hvis ikke er det jo mindre kjipt.

Hva skjer hvis du spiser julemarsipan? Det blir koma og greier? Det er du og Asbjøjn Bjekke? :)

fei1365380229

Da synes jeg du skal gjøre det. Ingen grunn til å dytte i deg kaninføde før jul. Julen er en tid for fråtsing. Sånn er det bare.

:)

Julefråtsingen skal jeg ikke begynne med før 23.desember.

Men jeg skal ha en sånn sjokolade (en gang), husker det var yndlingssjokoladen min for noen år siden, men husker ikke helt hva den heter.

ShitDiddelyDo

Julefråtsingen skal jeg ikke begynne med før 23.desember.

Men jeg skal ha en sånn sjokolade (en gang), husker det var yndlingssjokoladen min for noen år siden, men husker ikke helt hva den heter.

Det er helt sikkert Anton Berg. De lager ubeskrivelig marsipan med sjokoladetrekk.

Annonse

fei1365380229

Det er helt sikkert Anton Berg. De lager ubeskrivelig marsipan med sjokoladetrekk.

http://www.anthonberg.com/products.asp

Finner ikke noe typisk julemarsipan jeg. Ikke finner jeg den sjokoladen jeg spiste for noen år siden heller. Den var med Brandy i tror jeg. Den fruit crunsh ligner kanskje litt.

ShitDiddelyDo

Finner ikke noe typisk julemarsipan jeg. Ikke finner jeg den sjokoladen jeg spiste for noen år siden heller. Den var med Brandy i tror jeg. Den fruit crunsh ligner kanskje litt.

Hmmm, nei, da vet jeg ikke.

Men hvis du ikke finner den er jo valget enkelt: Anton Berg! :)

Ååååhhh, en sånn eske har jeg jaggu meg i skapet hjemme. Spørs om ikke den ryker i kveld.

http://www.anthonberg.com/product.asp?i_ProductGroup=Marcipantaerter

Vet ærlig talt ikke om jeg liker denne tråden, her jeg sitter med salatbladene og cottage cheese'en min.

Jeg liker ikke marsipan, men nå har jeg faktisk lyst til å gå over på butikken å kjøpe meg en slik god sjokolade av Anton Berg med marsipan og noe godsmak inni.

Fråts i det minste i klementiner da fei - det er jo tross alt nesten "lov" :o)

*dele velvillig*

Annonse

ShitDiddelyDo

Julemarsipan er gudenes egen julebakst!

Mannen og jeg satte til livs x antall Anthon Berg-marsipanbrød i helga.

Lübeck-marsipanen er også jømmi. Særlig den med mørk, bitter sjokolade rundt.

Den har jeg ikke smakt, men det skal noteres!

Nå skal jeg kose meg med julemarsipan og Saving Private Ryan.

Liker du marsipan da?

For hvis ikke er det jo mindre kjipt.

Hva skjer hvis du spiser julemarsipan? Det blir koma og greier? Det er du og Asbjøjn Bjekke? :)

Ikke undergrav kjipheten her, altså.

Det er skikkelig kjipt! Liker marsipan.

Ikke koma akkurat, ikke sånn som Asbjøøn. Men det klør i munn, hals og hud og er mer enn ille nok. Får sånne sjarmerende flekker på halsen i tillegg, litt julepynt nesten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...