Gå til innhold

Endelig er tiden her.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

27

• cecily

7

• mariaflyfly

6

• fei1365380229

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo

Ikke undergrav kjipheten her, altså.

Det er skikkelig kjipt! Liker marsipan.

Ikke koma akkurat, ikke sånn som Asbjøøn. Men det klør i munn, hals og hud og er mer enn ille nok. Får sånne sjarmerende flekker på halsen i tillegg, litt julepynt nesten.

Hvis man glemmer å kjøpe juletre en jul er det med andre ord bare å lure i deg noe marsipan, henge glitter rundt halsen din, og skru deg fast på en juletrefot før stjerna festes på toppen?

Praktisk. :)

Annonse

fei1365380229

De var dypt savnet her i fjor... Jeg får håpe på bedre tider i år.

Var ikke å oppdrive her heller, vi pleier å få en pose hver til jul alle i familien av bestemor. Hun var nødt til å kjøpe sånne drikkeflasker fra Anton Berg i steden, men de er ikke så gode.

jeg ELSKER julemarsipan!! tror kanskje jeg kunne levd på det fram til jul:0) Anton Berg ja, det er desidert det beste. Er veldig glad i hval skjokolade også, det fåes kjøpt hele året da, men marsipan med skjokoladetrekk hører liksom med til julen og påsken så jeg spiser det bare da. Hmm..

*Åpner julegrisen jeg nettopp kjøpte*

NAM! =)

Annonse

ShitDiddelyDo

Her jeg bor sier vi ikkjevetta og det betyr at vel noe sånn som uten mening eller uten verdi..

Ah.

Jeg liker ikke folk som skriver dialekt.

Når det er sagt vemmes jeg over at enkelte ikke ser relevansen i julemarsipaninnlegg.

Men det finnes mange syke mennesker i verden. Jeg er klar over det.

Jeluemarsipan har da vært i butikkene en tid..?

Jeg tenker på formene, men koser meg litt innimellom, bare ikke med marsipan..

Anton Berg er digg, spes plomme i madeira.

Min kvasispesielle kusine ble fridd til for to uker siden, og hun la ut i telefonen om hvor fantastisk typen er, som fridde med jordbær og champagne stående klart.

Dagen etter fikk jeg vite at det var Anton Bergs jordbær i champagne han hadde hatt stående på bordet..

ShitDiddelyDo

Nei, vet du hva.. Det var en liten trykkleif. Det skulle ha stått "inkjevetta" og det betyr "noe som ikke har verdi", tull og tøys, altså.

Enten skriver man nynorsk eller så skriver man bokmål.

Man skriver ikke blandingsnorsk.

ShitDiddelyDo

Jeluemarsipan har da vært i butikkene en tid..?

Jeg tenker på formene, men koser meg litt innimellom, bare ikke med marsipan..

Anton Berg er digg, spes plomme i madeira.

Min kvasispesielle kusine ble fridd til for to uker siden, og hun la ut i telefonen om hvor fantastisk typen er, som fridde med jordbær og champagne stående klart.

Dagen etter fikk jeg vite at det var Anton Bergs jordbær i champagne han hadde hatt stående på bordet..

Hehe.

Hvis jeg noen gang kommer til å fri til noen skal jeg garantert fri med julemarsipan. Eventuelt til julemarsipan.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...