Gå til innhold

Endelig er tiden her.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man glemmer å kjøpe juletre en jul er det med andre ord bare å lure i deg noe marsipan, henge glitter rundt halsen din, og skru deg fast på en juletrefot før stjerna festes på toppen?

Praktisk. :)

Jeg syns du overdriver en smule.

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

27

• cecily

7

• mariaflyfly

6

• fei1365380229

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg syns du overdriver en smule.

Jeg? Næææ... aldri gjort.

Skrevet

I så tilfelle mener jeg at du har lullet i deg altfor mye julemarsipan hittil i år.

*smekk!*

Der gikk resten av marsipanen din rett i søpla.

Skrevet

Helt enig - marsipan = jul. Aller best er Anton Berg sin marsipan og slik Hval marsipan i blå bokser. Namm

Skrevet

Jippi! Jeg vant!!!!!

SDD er målløs. Akillesen er marsipan.

*tjihi*

ShitDiddelyDo
Skrevet

I så tilfelle mener jeg at du har lullet i deg altfor mye julemarsipan hittil i år.

*smekk!*

Der gikk resten av marsipanen din rett i søpla.

Din frekke tøs!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Helt enig - marsipan = jul. Aller best er Anton Berg sin marsipan og slik Hval marsipan i blå bokser. Namm

Du har helt rett hva angår Hval sin boksemarsipan.

Den er vannvittig god. Røyk en del sånne bokser i fjor, og det ryker noen noen i år også. :)

Skrevet

Din frekke tøs!

Får ikke jeg, får ikke du!

Enkelt og greit.

*leter under sofaputer og sure sokker og napper bort reservelageret*

Skrevet

Marsipan kan være godt så lenge det er sjokolade oppå. Ren marsipan er jeg ikke så glad i.

Troika, derimot...*slikke seg om munnen*

Og så sånne marsipanpølser med sjokoladettrekk :)

Skrevet

Jeg styrer unna all marsipan som er mer enn et par millimeter tykk. Med andre ord, jeg spiser bare marsipan når den ligger på toppen av en kake. Jeg blir småkvalm bare ved tanken på å dytte i meg en hel marsipangris...Yækk...

Min juledille er fenalår. Alt saltet gjør at ansiktet mitt hovner opp og jeg ser meget underlig ut i hele desember. Hold deg til marsipanen din du;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg styrer unna all marsipan som er mer enn et par millimeter tykk. Med andre ord, jeg spiser bare marsipan når den ligger på toppen av en kake. Jeg blir småkvalm bare ved tanken på å dytte i meg en hel marsipangris...Yækk...

Min juledille er fenalår. Alt saltet gjør at ansiktet mitt hovner opp og jeg ser meget underlig ut i hele desember. Hold deg til marsipanen din du;-)

"Alt saltet gjør at ansiktet mitt hovner opp og jeg ser meget underlig ut i hele desember. "

Du er litt artig! :)

Skrevet

Du har helt rett hva angår Hval sin boksemarsipan.

Den er vannvittig god. Røyk en del sånne bokser i fjor, og det ryker noen noen i år også. :)

Hmmm, å ja. Marsipan med sjokolade trekk er meeeeget digg!!!! Har ikke smakt den på boks. Men er det den samme som den som selges sammen med små godt??

Nå er det tilbud på smågodt til 6,90 på noen butikker her på østlandet. Da er det bare å løpe å kjøpe marsinpan med sjokko trekk fra Hval. JØMMI.

Skrevet

Den beste marsipanen er den jeg lager:

1 skolde, skolde

2 male, male

3 sikte sikte

4 male, male

5 enørlitendråpecognac i (og muligens en slurk)

6 rulle, rulle

7 dyppe i sjokolade

8 spise, spise

9 se 1

...og i januar kommer all kjøpmarsipanen på halv pris... :D

Skrevet

Den beste marsipanen er den jeg lager:

1 skolde, skolde

2 male, male

3 sikte sikte

4 male, male

5 enørlitendråpecognac i (og muligens en slurk)

6 rulle, rulle

7 dyppe i sjokolade

8 spise, spise

9 se 1

...og i januar kommer all kjøpmarsipanen på halv pris... :D

Hørtes tørt ut, glemte eggehvite kanskje?

Skrevet

Uff, jeg er rimelig tolerant i godteriveien, men akkurat marsipan står jeg over.

Har dårlige minner fra de harde syttiåra med lite snop i omløp. Godtesjuka var så sterk at man til og med snek i seg bestemors "Plum in Madeira" og disse ekle, ekle bitene i Kong Haakon konfekten... *grøss*

For den del: smakte sånne mini-Gullbrød her ene dagen, den var ikke så verst til kaffen :)

Takke meg til en Ferrero Rocher!

Skrevet

Hørtes tørt ut, glemte eggehvite kanskje?

Både eggehvite og melis må til, ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...