kimmi Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hei! På søndag(for 4 dager siden) var jeg på håndballtrening. I løpet av oppvarmingen snublet jeg og vrikket ankelen min. Det var liksom bare et overtråkk, helt uten videre. Jeg har aldri gjort dette før. Det var veldig vondt og jeg kunne ikke fortsette treningen. Jeg var på røngten og til undersøkelse hos legen på mandag. det var ikke brudd. Foten var da hoven. (den hovnet ikke opp før dagen etterpå, pga god nedising.) Jeg går på krykker nå, og kan enda ikke belaste foten uten smerter. Foten er veldig hoven og den er blå under ankelen, men oghså på innersia. Her er det også smerter, og hele kulen(både ankelkulen og kulen på innersiden) erveldig hovne. Er dette normalt? Selve foten er blitt rødprikkete. Hva syldes dette? Har noen vært borti lignende? Tok det lang tid før dere klarte å belaste, begynne å trene igjen? Jeg har tidligere trødd over flere ganger, men da på innsiden av foten.(snublet i en ball og lignende), men har aldri blitt blå, og heller ikke så hoven. Har dere erfaringer og evt tips? Takker på forhånd=) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.