Gå til innhold

Vridning av ankel


kimmi

Anbefalte innlegg

Hei!

På søndag(for 4 dager siden) var jeg på håndballtrening. I løpet av oppvarmingen snublet jeg og vrikket ankelen min. Det var liksom bare et overtråkk, helt uten videre.

Jeg har aldri gjort dette før. Det var veldig vondt og jeg kunne ikke fortsette treningen. Jeg var på røngten og til undersøkelse hos legen på mandag. det var ikke brudd. Foten var da hoven. (den hovnet ikke opp før dagen etterpå, pga god nedising.) Jeg går på krykker nå, og kan enda ikke belaste foten uten smerter. Foten er veldig hoven og den er blå under ankelen, men oghså på innersia. Her er det også smerter, og hele kulen(både ankelkulen og kulen på innersiden) erveldig hovne. Er dette normalt? Selve foten er blitt rødprikkete. Hva syldes dette?

Har noen vært borti lignende? Tok det lang tid før dere klarte å belaste, begynne å trene igjen?

Jeg har tidligere trødd over flere ganger, men da på innsiden av foten.(snublet i en ball og lignende), men har aldri blitt blå, og heller ikke så hoven.

Har dere erfaringer og evt tips?

Takker på forhånd=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...