Gå til innhold

Dette tar vel kaka?

Anbefalte innlegg

Gjest teoretika

Å sette inn annonser er for desperat.

Jeg trener mye på Elixia så jeg har ikke problemer med hobby.

Inviterte en jente for første gang men det ble ikke det jeg hadde forventet enda jeg føler at jeg var krystallklar i min intensjon,.

Det er vel kanskje fordi du er så "krystallklar i din intensjon" at du ikke lykkes. Husker fra dine tidligere innlegg at du virket rett og slett desperat. Jeg får ihvertfall "angst" av slike gutter. De har liksom ikke sjans i utgangspunktet hos meg. Vær litt mystisk og ikke la jenta vite hvor hun har deg.

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche

4

• pimson

4

• villee

2

• ilene1365380268

1

Mest aktive i denne tråden

Typen min hadde aldri hatt dame før meg. Han var jomfru før vi ble sammen. Hadde heller aldri kysset noen. Han var 21 (nesten 22) da vi ble sammen, og trodde han kom til å dø som jomfru. Så ta det med ro du, du finner nok noen du også, før eller siden.

Takk og pris for det :-)

Det er vel kanskje fordi du er så "krystallklar i din intensjon" at du ikke lykkes. Husker fra dine tidligere innlegg at du virket rett og slett desperat. Jeg får ihvertfall "angst" av slike gutter. De har liksom ikke sjans i utgangspunktet hos meg. Vær litt mystisk og ikke la jenta vite hvor hun har deg.

Vet du hva? Du er så patetisk i ditt svar at det ikke er mulig,

Desperat? Hvordan kan du si det? Du kjenner meg ikke så vennligst hold det til deg selv. Jeg er for faen ikke despo, bare litt oppgitt iblant og det er forskjell på det. Hvis du ikke har noe konstruktivt å si so hold heller kjeften.

Gjest teoretika

Vet du hva? Du er så patetisk i ditt svar at det ikke er mulig,

Desperat? Hvordan kan du si det? Du kjenner meg ikke så vennligst hold det til deg selv. Jeg er for faen ikke despo, bare litt oppgitt iblant og det er forskjell på det. Hvis du ikke har noe konstruktivt å si so hold heller kjeften.

Synes mitt svar var riktig så konstruktivt, jeg. Fordi JEG synes du virker despo, så mente jeg at rådet mitt var bra. Men det falt altså i dårlig jord. Sorry !

Lykke til videre.

Gjest annonnymm

Ingen fare.

Min kjæreste var ukysset og jomfru til han var 32 år, tenk det.

Jeg ble litt skeptisk da han sa det, men det har vist seg at det var lurt jeg ikke stakk min vei. Fofr maken til snill og god mann, og deilig elsker finnes ikke.

Vi har vært sammen i snart to år.

Annonse

skorpionfisken

Du er herved kalt en krakk!!!

Min kollega var singel hele livet, fram til hun var i slutten av 50 årene. VI trodde hun var både frigid og skjult lesbisk.....

Neida, plutselig kom det seilende inn en rålekker herre på 60. Hun var solgt, og plutselig ikke lenger singel.

Hun er i dag lykkelig kone, stemor, stebestemor og steoldemor:-).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...