Gå til innhold

svære lår!

petitmoi

Anbefalte innlegg

heisann!

jeg har de siste dagene fått høre fra flere av vennene (!) mine at jeg har store lår, at det ser rart ut i forhold til høyden min (er veldig lav) og at jeg har for brede hofter...

jeg trener mye, svømmer masse og går mye nå som det er vinter og jeg ikke sykler...

men jeg lurer jo på om jeg trener litt feil da.. har mye muskler i lårene, ikke bare en haug med fett liksom.. men hvordan skal jeg trene for å få MINDRE lår og rumpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!

Hvilke "venner" er det du har da?Kanskje de bare er misunnelige, og skulle ønske de var like veltrente som deg.For det er da mye finere med litt kraftige, men faste lår, enn mindre "disselår".

Hmmm.Svømming og gange bruker ikke å gi bulkemuskler, men kanskje du har anlegg for å utvikle kraftige muskler. Dette er nemlig mye genetisk betinget; noen har anlegg for å helst utvikle lange, utholdende muskler, mens andre får korte, eksplosive("sprintermuskler").

Treningsformer som er kjent for å gi lange, slanke muskler er imidlertid ballett, pilates og yoga.

Og har du brede hofter,tenk på dette:Det har vist seg at brede hofter faller i smak hos det motsatte kjønn, da dette signaliserer fruktbarhet:)

Mvh,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups, kom på at kanskje du er gutt?? Da passet jo ikke det jeg skrev så godt..Men gikk ut ifra at du er jente, siden gutter ofte ønsker å ha svulmende muskler...Sorry hvis jeg tok feil;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Hvilke "venner" er det du har da?Kanskje de bare er misunnelige, og skulle ønske de var like veltrente som deg.For det er da mye finere med litt kraftige, men faste lår, enn mindre "disselår".

Hmmm.Svømming og gange bruker ikke å gi bulkemuskler, men kanskje du har anlegg for å utvikle kraftige muskler. Dette er nemlig mye genetisk betinget; noen har anlegg for å helst utvikle lange, utholdende muskler, mens andre får korte, eksplosive("sprintermuskler").

Treningsformer som er kjent for å gi lange, slanke muskler er imidlertid ballett, pilates og yoga.

Og har du brede hofter,tenk på dette:Det har vist seg at brede hofter faller i smak hos det motsatte kjønn, da dette signaliserer fruktbarhet:)

Mvh,

hei du!

hehe, nei jeg er jente jeg.. :) hm, ja jeg har vel anlegg for kraftige muskler da.... får vel begynne med litt yoga da, det har jeg egentlig hatt lyst til lenge... ser så avslappende & digg ut... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...