Gå til innhold

Hun ble med somalierne hjem...

Anbefalte innlegg

• Svar 209
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

47

• Goliath

47

• flisa

21

• favn

9

Mest aktive i denne tråden

Gjest blåøyd og naiv
Skrevet

1) Det er jo ikke politisk korrekt å forhåndsdømme en hel gruppe bare fordi noen av dem forgriper seg..........

2) Naiv tro på at integrering nytter. Hun har sikkert "nei til rasisme" -buttons på både veske og jake.

Skrevet

Du skriver: "Muslimers syn på norske kvinner er jo velkjent."

Et historisk innlegg - som en kopi av hva nazistene skrev om jødene på 1930-tallet.

Trakasseringen din blir ikke mindre om du skifter "jøde" med "muslim", Grip.

Skrevet

1) Det er jo ikke politisk korrekt å forhåndsdømme en hel gruppe bare fordi noen av dem forgriper seg..........

2) Naiv tro på at integrering nytter. Hun har sikkert "nei til rasisme" -buttons på både veske og jake.

Du skriver: "Naiv tro på at integrering nytter."

Det er naivt når Den Brune Berme gjør alt de kan for å forhindre at det skjer.

Hvis man hadde skrevet slikt om "Bergensere" hver dag i avisen, ville de heller ikke blitt integrert når de flyttet til Oslo.

Skrevet

Nei,- det får være måte på å være naiv...

Jeg himlet med øynene da jeg hørte nyheten på radio i dag morges...

Gjest jeg fatter det bare ikke
Skrevet

Et historisk innlegg - som en kopi av hva nazistene skrev om jødene på 1930-tallet.

Men er det ikke litt rart? Slik skjer nærmest hver eneste forb**** dag, og Sør er på pletten for å bortforklare det hele og sier at vi ikke må ha rasisitiske tendenser. Når skal du åpne øynene?

Gjest plotte plott
Skrevet

Hvorfor har du skylapper sør?

Skrevet

Somalierne har ikke noe beskyttelsesbehov i følge norske myndigheter, men klorer seg fast til våre trygdeordninger.

Inntil vi får dem pælma ut, må et utall av volds- og voldtektsofre betale prisen for nærværet av denne inkompatible kulturen.

Det er en skam, og man får nesten håpe noen stiller myndighetene til ansvar for denne lemfeldigheten som har så store konsekvenser for mange norske borgere.

Skrevet

....nei, jeg tror neppe jeg kunne funnet på noe slikt. Men på den andre siden - jeg hadde neppe blitt med deg og fire kamerater hjem etter en kveld på byen heller....

Skrevet

Men er det ikke litt rart? Slik skjer nærmest hver eneste forb**** dag, og Sør er på pletten for å bortforklare det hele og sier at vi ikke må ha rasisitiske tendenser. Når skal du åpne øynene?

Jeg "bortforklarer" overhodet ingenting. Tvertimot.

Så hvis dette ligger i de "somaliske genene", så mener du formodentlig også at det ligger i de "europeiske genene" å starte verdenskriger, siden det kun er europeere som har gjort det?

Krekene som gjorde dette er INDIVIDUELT ansvarlige for faenskapen de har gjort, UTEN å kunne skylde på religion, rase, hudfarge, eller lignende.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hvorfor har du skylapper sør?

Hvorfor har du ikke hjerne, plotte plott?

Med vennlig hilsen

Skrevet

Somalierne har ikke noe beskyttelsesbehov i følge norske myndigheter, men klorer seg fast til våre trygdeordninger.

Inntil vi får dem pælma ut, må et utall av volds- og voldtektsofre betale prisen for nærværet av denne inkompatible kulturen.

Det er en skam, og man får nesten håpe noen stiller myndighetene til ansvar for denne lemfeldigheten som har så store konsekvenser for mange norske borgere.

Igjen, bytt ordet "somalier" ut med "jøde" så ser du selv hvilken politikk du forfekter.

Du og dine har drept langt flere enn det somalierene har!

Disse krekene er individuelt ansvarlige for den faenskapen de har gjort; å bortforklare det med religion, nasjonalitet, osv. er idioti.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Jeg hr alltid ment at blir en med mannfolk hjem kvelds-/nattestid, særlig med alkohol innabords hos mannen, enten det er en mann eller fem, enten det er snakk om norske mann/menn eller andre nasjonaliteter, så tar en en risiko for at nettopp slikt skjer! Jenter/damer som ikke forstår det må ha gått glipp av forplantningslæren. Rett og slett!

Skrevet

....nei, jeg tror neppe jeg kunne funnet på noe slikt. Men på den andre siden - jeg hadde neppe blitt med deg og fire kamerater hjem etter en kveld på byen heller....

Nei GUD! :)

...joda - det hadde du! hehe

Skrevet

Hadde du ikke det? Herreminhatt, Sophie...litt rødvin med ost og kjeks i hyggelig lag efter kveldens festing kan da ikke skade noen. Og så følger jeg deg hjem selvsagt...trygt til døra.

Gjest plotte plott
Skrevet

Hvorfor har du ikke hjerne, plotte plott?

Med vennlig hilsen

Du har med dette bevist din mangel på intellekt. Takk!

Gjest blåøyd og naiv
Skrevet

Jeg hr alltid ment at blir en med mannfolk hjem kvelds-/nattestid, særlig med alkohol innabords hos mannen, enten det er en mann eller fem, enten det er snakk om norske mann/menn eller andre nasjonaliteter, så tar en en risiko for at nettopp slikt skjer! Jenter/damer som ikke forstår det må ha gått glipp av forplantningslæren. Rett og slett!

Mener du at det er jentenes skyld at menn voldtar?

Skrevet

Nei GUD! :)

...joda - det hadde du! hehe

...okay da;-)

Skrevet

Du har med dette bevist din mangel på intellekt. Takk!

Du har med dette bevist din mangel på hjerne. Takk.

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...