Gå til innhold

Hun ble med somalierne hjem...


Grip

Anbefalte innlegg

Dette er hva jeg har sagt om somaliere:

Og risikoen for å bli voldtatt av 4 somaliere er helt klart vesentlig mye større i denne settingen enn av 4 nordmenn.

"Det har intet med rasisme å gjøre, men av en annerledes kulturell bakgrunn - og ikke minst det faktum at de aller aller fleste somaliere som kommer til Norge tilhører den høyeste kasten i Somalia.

Og de har noen holdninger og en (u)kultur som er lite forenlig med de fleste andres."

Du må gjerne mene at det ikke er riktig, men det gjør det likevel ikke noe mer usant av den grunn.

Det ufyselige her er å lure norske jenter til å tro at somaliere i Norge ikke utgjør noen større trussel mot dem i en slik setting (bli med ukjente menn hjem).

Da tenker du svært lite på hvordan voldtektsofre har det.....

Spar oss for ditt hykleri, Goliath.

Det du forfekter er en gruppe mennesker ("somaliere", som du identifiserer pga "brun hud") skal ha en "gul stjerne". Ikke for noe de har gjort individuelt, men fordi du påstår de tilhører en ukultur. Hele gruppen.

Akkurat som Hitler mente om jødene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 209
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    47

  • Goliath

    47

  • flisa

    21

  • favn

    9

Mest aktive i denne tråden

Spar oss for ditt hykleri, Goliath.

Det du forfekter er en gruppe mennesker ("somaliere", som du identifiserer pga "brun hud") skal ha en "gul stjerne". Ikke for noe de har gjort individuelt, men fordi du påstår de tilhører en ukultur. Hele gruppen.

Akkurat som Hitler mente om jødene.

Hykleri?

Jeg skriver om fakta, realiteter og hva jeg mener om det.

Du skriver om prinsipper, en uvirkelig verden og mener prinsippene kun skal gjelde der de støtter din sak.

Mao er du ikke en gang i stand til å stå for de prinsipper du mener skal gjelde i din teoretiske oppfatning av verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*gjesp*

Og så er vi tilbake til "de er slemme fordi de er jøder" (eller somaliere).

Vet du egentlig hva det gjør med et menneske å vokse opp i en kultur og miljø med dype tradisjoner Sør - og hvordan det former deg som menneske for lang tid (som regel resten av livet)?

Aner du egentlig noe om det du teoretiserer om?

Dine påstander om at du har levd et liv i utlandet der du har bistått fattige og undertrykte mot slike ukulturer og miljøer faller på sin egen urimlighet.

For da har du ikke klart å lære NOE av det du har opplevd, og det tror jeg ikke noe på.

Ergo er du bare en stoooor bløffmaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hykleri?

Jeg skriver om fakta, realiteter og hva jeg mener om det.

Du skriver om prinsipper, en uvirkelig verden og mener prinsippene kun skal gjelde der de støtter din sak.

Mao er du ikke en gang i stand til å stå for de prinsipper du mener skal gjelde i din teoretiske oppfatning av verden.

Det du forfekter er å dele mennesker opp i "gode" og "jøder" (les: somaliere) - og det gjør du basert på hudfargen deres. (Du har ingen annen måte å vite noe om dem på.)

Med andre ord - pur rasisme.

Det er akkurat det samme som da jøder måtte gå med en gul stjerne.

Kan du nok historie til å vite noe om det? Hvis ikke så foreslår jeg du leser litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du egentlig hva det gjør med et menneske å vokse opp i en kultur og miljø med dype tradisjoner Sør - og hvordan det former deg som menneske for lang tid (som regel resten av livet)?

Aner du egentlig noe om det du teoretiserer om?

Dine påstander om at du har levd et liv i utlandet der du har bistått fattige og undertrykte mot slike ukulturer og miljøer faller på sin egen urimlighet.

For da har du ikke klart å lære NOE av det du har opplevd, og det tror jeg ikke noe på.

Ergo er du bare en stoooor bløffmaker.

Og så har du henfalt til ditt vanlige pisspreik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du forfekter er å dele mennesker opp i "gode" og "jøder" (les: somaliere) - og det gjør du basert på hudfargen deres. (Du har ingen annen måte å vite noe om dem på.)

Med andre ord - pur rasisme.

Det er akkurat det samme som da jøder måtte gå med en gul stjerne.

Kan du nok historie til å vite noe om det? Hvis ikke så foreslår jeg du leser litt.

På en måte er det synd på de som ikke evner å leve i den virkelige verden.

Men samtidig er det kanskje like greit, for det er en del som tyder på at det for "dem" ville vært enda værre.

Så da er det kanskje like greit å leve ut sine fantasier her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På en måte er det synd på de som ikke evner å leve i den virkelige verden.

Men samtidig er det kanskje like greit, for det er en del som tyder på at det for "dem" ville vært enda værre.

Så da er det kanskje like greit å leve ut sine fantasier her?

Og igjen er vrøvl alt du evner å skrive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spar oss for ditt hykleri, Goliath.

Det du forfekter er en gruppe mennesker ("somaliere", som du identifiserer pga "brun hud") skal ha en "gul stjerne". Ikke for noe de har gjort individuelt, men fordi du påstår de tilhører en ukultur. Hele gruppen.

Akkurat som Hitler mente om jødene.

Det er ingen som vil at noen skal bære stjerne. De fleste vil ha somalierne ut, fordi de ikke har beskyttelsesbehov, har kommet hit på falsk grunnlag og representerer en farlig kultur som er inkompatibel med vår. Prisen for å ha dem gående her er altfor høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som vil at noen skal bære stjerne. De fleste vil ha somalierne ut, fordi de ikke har beskyttelsesbehov, har kommet hit på falsk grunnlag og representerer en farlig kultur som er inkompatibel med vår. Prisen for å ha dem gående her er altfor høy.

Her har du et eksempel til.

http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/01/13/420175.html

De kommer som perler på en snor....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...