Gå til innhold

Hun ble med somalierne hjem...


Grip

Anbefalte innlegg

De er for unge uansett. Men jeg var vel kanskje 13 første gang selv, herregud... det er så jeg nesten ikke tror jeg er i live når jeg tenker meg om ;-)

Nå gjør dere meg helt svett her jeg sitter med tenåringsdatter hjemme.

Hun forteller meg vel alt, gjør hun ikke? Ikke?

*Vrææææl*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 209
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    47

  • Goliath

    47

  • flisa

    21

  • favn

    9

Mest aktive i denne tråden

Gjest ærlig talt

Det er ikke langt unna å kunne regne det som en selvfølge å bli voldtatt hvis du følger med 4 ukjente somaliere hjem etter en fest.

Missliker du realitetene i den virkelige verden, så hjelper det lite å lukke øynene og samtidig si at dette er sykt.

For virkeligheten er syk, og blir ikke bedre av at du kritiserer de som forsøker å fortelle deg hvor syk den av og til er.

Det som ER sykt her, er at politikerene ikke tar tak i det som er virkeligheten og er seg sitt ansvar bevisst.

Så du mener hun var selv skyld i at hun ble voldtatt? Fordi hun var så dumt og ble med de hjem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er for unge uansett. Men jeg var vel kanskje 13 første gang selv, herregud... det er så jeg nesten ikke tror jeg er i live når jeg tenker meg om ;-)

...tidlig ute du også skjønner jeg..... da kan du jo skjønne hvordan jeg har det med en 14-åring i huset...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gjør dere meg helt svett her jeg sitter med tenåringsdatter hjemme.

Hun forteller meg vel alt, gjør hun ikke? Ikke?

*Vrææææl*

...he he, nei - men nå i en alder av 38 så hender det jeg forteller foreldrene mine enkelte episoder fra sånn ca 25 år tilbake....de blir gråbleke hver gang..:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte for øvrig på dette med haiking for ikke lenge siden - er det mindre vanlig nå, tro?

Synes det er evigheter siden jeg så en haiker sist.

Men nå bor jeg riktignok i såpass bynært område at det er god kollektivtrafikk. På landet der jeg vokste opp, gikk det ikke busser etter kl 17.

At vi ikke ser det, betyr jo ikke at det ikke befinner seg horder av ungjenter langs veiene...

Neida, jeg er ganske sikker på at fenomenet har 'forsvunnet'. Heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At vi ikke ser det, betyr jo ikke at det ikke befinner seg horder av ungjenter langs veiene...

Neida, jeg er ganske sikker på at fenomenet har 'forsvunnet'. Heldigvis.

Jaggu argument godt nok for utbygging av kollektivnettet, bare det.

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...tidlig ute du også skjønner jeg..... da kan du jo skjønne hvordan jeg har det med en 14-åring i huset...:)

Tidlig ute med haiking, mener du?

Jeg rakk aldri bussen om morgenen (til skolen), løp som f... med jakke, brødskive og sekk, men den drittbussen bare svant hen. Da var det ut med tommelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...he he, nei - men nå i en alder av 38 så hender det jeg forteller foreldrene mine enkelte episoder fra sånn ca 25 år tilbake....de blir gråbleke hver gang..:-D

I vår tid kan det like godt være omvendt: Døtrene ville bli dritsjokkert hvis de visste hva mødrene deres bedrev i sin ungdom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så på tv i forgårs - jeg kom rett inn i programmet - så jeg vet ikke hva det - var men lignet på MIGRALIS - eller hva det heter..

Jeg så en Afgansk mann som gikk rundt i stua til søstra si - hun var selvstendig næringsdrivende - jobbet som oversetter - og vi ble vist rundt i leiligheten, det var en "godslig" og ertete tone mellom dem som det ofte er mellom søster og bror. Han var tydelig stolt av henne - at hun bodde alene og hadde en moderne og flott leilighet etc. ...men så begynte de å snakke om at han skulle gifte seg - og da sier HUN; "ja, for han har funnet seg en brud i hjemlandet - de er nemlig mye mer sånn at de godtar det menn gjør - han har vært sammen med en norsk jente også - men hun hadde regler - så det er ikke de man gifter seg med" - han gliste og nikket til henne. HUN, syns at skulle HUN finne seg en mann nå - så skulle ikek han bare stikke av på café og fisketur med gutta og hun skulle surre rundt hjemme, - hun skulle være med!

Så det var veldig bevisst - sa hun, at mennene som vokste opp i Norge, reiste hjem for å finne seg en lydig hustru, og det syns hun var litt ille.

Migrapolis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidlig ute med haiking, mener du?

Jeg rakk aldri bussen om morgenen (til skolen), løp som f... med jakke, brødskive og sekk, men den drittbussen bare svant hen. Da var det ut med tommelen.

Hehe, høres ut som meg. Jeg begynte å haike i 14-årsalderen fordi jeg ikke rakk skolebussen.

Ettersom det viste seg å være en såpass rimelig og effektiv måte å reise på, brukte jeg det etter hvert for å komme meg til og fra byen også.

Men toppen av idioti var vel da jeg haiket i Frankrike som 19-åring.

Grøsser i ettertid når jeg tenker på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I vår tid kan det like godt være omvendt: Døtrene ville bli dritsjokkert hvis de visste hva mødrene deres bedrev i sin ungdom...

*fnis*

Jeg har ei venninne med teåringsbarn som ikke skjønner hvorfor ungene nå for tiden er så skikkelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...he he, nei - men nå i en alder av 38 så hender det jeg forteller foreldrene mine enkelte episoder fra sånn ca 25 år tilbake....de blir gråbleke hver gang..:-D

Jeg har runda 43 og sparer fremdeles foreldrene mine for en god del av det jeg opplevde på 70-tallet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanity

Så du mener hun var selv skyld i at hun ble voldtatt? Fordi hun var så dumt og ble med de hjem?

Det er ingens skyld at man blir voldtatt.

Men man utfordrer skjebnen når man blir med 4 ukjente menn hjem.

Sånn er bare verden! Det er dessverre noe verken du eller jeg kan forandre på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, høres ut som meg. Jeg begynte å haike i 14-årsalderen fordi jeg ikke rakk skolebussen.

Ettersom det viste seg å være en såpass rimelig og effektiv måte å reise på, brukte jeg det etter hvert for å komme meg til og fra byen også.

Men toppen av idioti var vel da jeg haiket i Frankrike som 19-åring.

Grøsser i ettertid når jeg tenker på det.

Samme her, til-fra skole og til-fra byen.

Frankrike har jeg ikke haiket i. Men bla i Danmark sammen med kjæresten. Da ble vi dritsure, for det var omtrent ingen som stoppet. Vi prøvde trikset med å 'gjemme' ham litt borti der, men bilistene gjennomskuet oss og stoppet heller for venninneparene. Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, til-fra skole og til-fra byen.

Frankrike har jeg ikke haiket i. Men bla i Danmark sammen med kjæresten. Da ble vi dritsure, for det var omtrent ingen som stoppet. Vi prøvde trikset med å 'gjemme' ham litt borti der, men bilistene gjennomskuet oss og stoppet heller for venninneparene. Hehe..

Er du oppvokst på landet du også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At vi ikke ser det, betyr jo ikke at det ikke befinner seg horder av ungjenter langs veiene...

Neida, jeg er ganske sikker på at fenomenet har 'forsvunnet'. Heldigvis.

Senest i går så var det en tenåringsjente som haiket når jeg var på tur til kveldstreningen (et lite stykke utenfor Oslo sentrum).

Hun var så "ivrig" at jeg nesten måtte svinge for ikke å treffe henne der hun lente seg ut i gata så langt hun kom med tommelen i været.

Så helt borte er det nok ikke enda, selv om det ikke er ofte jeg ser det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte for øvrig på dette med haiking for ikke lenge siden - er det mindre vanlig nå, tro?

Synes det er evigheter siden jeg så en haiker sist.

Men nå bor jeg riktignok i såpass bynært område at det er god kollektivtrafikk. På landet der jeg vokste opp, gikk det ikke busser etter kl 17.

Haiking er mye mindre vanlig enn før. Men det hender man ser ungdom som kommer fra fest tidlig en søndag morgen, eller ryggsekkturister om sommeren med plakat med NORDKAPP på. For eksempel.

Jeg tror det er mye vankeligere å få haik, folk er redd for å bli ranet og den slags. Selv stopper jeg bare for kjente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener hun var selv skyld i at hun ble voldtatt? Fordi hun var så dumt og ble med de hjem?

Hvor i all verden har du det fra?

Skyld i å bli voldtatt har hun selfølgelig ikke.

Men skyld i å være dum har hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...