Gå til innhold

Hun ble med somalierne hjem...


Grip

Anbefalte innlegg

Hadde du ikke det? Herreminhatt, Sophie...litt rødvin med ost og kjeks i hyggelig lag efter kveldens festing kan da ikke skade noen. Og så følger jeg deg hjem selvsagt...trygt til døra.

Jeg hadde blitt med! - hadde jeg vært Såppi altså! - hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 209
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    47

  • Goliath

    47

  • flisa

    21

  • favn

    9

Mest aktive i denne tråden

Igjen, bytt ordet "somalier" ut med "jøde" så ser du selv hvilken politikk du forfekter.

Du og dine har drept langt flere enn det somalierene har!

Disse krekene er individuelt ansvarlige for den faenskapen de har gjort; å bortforklare det med religion, nasjonalitet, osv. er idioti.

Hvil deg nå med dette jødepratet ditt. Jeg antar jødene vil ha seg frabedt å bli brukt av deg i slike sammenhenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blåøyd og naiv

Nei,- det får være måte på å være naiv...

Jeg himlet med øynene da jeg hørte nyheten på radio i dag morges...

Himlet med øynene?? Leser jeg mellom linjene at du mener hun har seg selv å takke, eller var det somaliernes handlinger du "himlet" over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rutangis netu

Jeg hr alltid ment at blir en med mannfolk hjem kvelds-/nattestid, særlig med alkohol innabords hos mannen, enten det er en mann eller fem, enten det er snakk om norske mann/menn eller andre nasjonaliteter, så tar en en risiko for at nettopp slikt skjer! Jenter/damer som ikke forstår det må ha gått glipp av forplantningslæren. Rett og slett!

Med det mente jeg IKKE at en aldri skal blir med en mann hjem altså. Men HVIS en for alt i verden ikke vil ha sex, så BURDE man ikke bli med. Og blir man med, og man blir påtvunget sex/voldtatt,så hadde jeg vært så flau over å ha vært så lite aktpågivende, at jeg ikke hadde fortalt det til noen, tror jeg. Hva TROR en at en mann vil når han skal ha med et hunkjønn hjem i en slik situasjon? De fleste har vel sex i bakhodet. Jentene også, ofte.

For min del kan folk ha sex sju kvelder i uka med ti mannfolk i slengen.Så lenge det er frivillig. Og en ikke KLAGER over at det skjedde etterpå når en har fulgt frivillig med hjem til vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at det er jentenes skyld at menn voldtar?

Selvsagt er det ALDRI noen andre enn krekene som voldtar som er ansvarlige for voldtekt.

Det er heller ikke andre "muslimers", "somaliere", "menn", "jøder", osv. ansvar at andre voldtar, slik Grip hentyder.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvil deg nå med dette jødepratet ditt. Jeg antar jødene vil ha seg frabedt å bli brukt av deg i slike sammenhenger.

Jeg antar at muslimene vil ha seg frabedt dine sinnsyke sammenligninger og bortforklaringer for voldtekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest plotte plott

Du har med dette bevist din mangel på hjerne. Takk.

Med vennlig hilsen

Du er klar over at man ikke hadde greid å skrive et innlegg på PC uten hjerne? Nei, det er du vel ikke. Tydeligvis ikke mye du har greie på. Stakar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med det mente jeg IKKE at en aldri skal blir med en mann hjem altså. Men HVIS en for alt i verden ikke vil ha sex, så BURDE man ikke bli med. Og blir man med, og man blir påtvunget sex/voldtatt,så hadde jeg vært så flau over å ha vært så lite aktpågivende, at jeg ikke hadde fortalt det til noen, tror jeg. Hva TROR en at en mann vil når han skal ha med et hunkjønn hjem i en slik situasjon? De fleste har vel sex i bakhodet. Jentene også, ofte.

For min del kan folk ha sex sju kvelder i uka med ti mannfolk i slengen.Så lenge det er frivillig. Og en ikke KLAGER over at det skjedde etterpå når en har fulgt frivillig med hjem til vedkommende.

Gi deg a! - Om man blir med en mann hjem som man kanskje har falt fori løpet av kvelden -og så blir VOLDTATT - hadde du da tidd stille?

Det er da vel stadig forskjelle på kurtise, spenning,gjensidig sex - OG - voldtekt?

Jeg har nå ikke så dårlig tanker om mannfolk at jeg tror de går rundt med et "våpen" i buksa og bare venter på å slå til. De fleste mannfolk setter nok pris på sex fremfor voldtekt tror jeg - men nå er det mange år siden jeg var på sjekkern :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blåøyd og naiv

Med det mente jeg IKKE at en aldri skal blir med en mann hjem altså. Men HVIS en for alt i verden ikke vil ha sex, så BURDE man ikke bli med. Og blir man med, og man blir påtvunget sex/voldtatt,så hadde jeg vært så flau over å ha vært så lite aktpågivende, at jeg ikke hadde fortalt det til noen, tror jeg. Hva TROR en at en mann vil når han skal ha med et hunkjønn hjem i en slik situasjon? De fleste har vel sex i bakhodet. Jentene også, ofte.

For min del kan folk ha sex sju kvelder i uka med ti mannfolk i slengen.Så lenge det er frivillig. Og en ikke KLAGER over at det skjedde etterpå når en har fulgt frivillig med hjem til vedkommende.

Det er stor forskjell på å besøke venner og si ja til sex. Eller mener du at menns drifter fratar dem ansvar, fratar dem hjerne og evne til å oppfatte at nei er nei?

Det er en skam at du mener at man skal være flau over å bli voldtatt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen, bytt ordet "somalier" ut med "jøde" så ser du selv hvilken politikk du forfekter.

Du og dine har drept langt flere enn det somalierene har!

Disse krekene er individuelt ansvarlige for den faenskapen de har gjort; å bortforklare det med religion, nasjonalitet, osv. er idioti.

Somaliernes kultur gjennom et kastesystem som fremdeles står sterkt i Somalia, gjør at Somalierne i Norge for mange fremstår som en "spesiell" gruppe mennesker.

Dette fordi det absolutt største flertallet av Somaliere i Norge kommer fra den øverste kasten, og disse har en del holdninger som er lite forenlig med de aller fleste andres (uansett hvor i verden du kommer fra).

Det er f.eks ikke vanskelig å forklare hvorfor somalierne i Norge er de med høyest arbeidsledighet.

For den øverste kaste i Somalia arbeider ikke - de har andre til å arbeide for seg, og det vil være æresløst for en somalier av denne kasten å ta et vanlig arbeid.

Og æren setter de foran det meste annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linus andre

Selvsagt er det ALDRI noen andre enn krekene som voldtar som er ansvarlige for voldtekt.

Det er heller ikke andre "muslimers", "somaliere", "menn", "jøder", osv. ansvar at andre voldtar, slik Grip hentyder.

Med vennlig hilsen

Det er du som er han som kalte seg blant annet mislykket sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at det er jentenes skyld at menn voldtar?

Selvfølgelig er det ikke jenter skyld at menn voldtar.

MEN det er fullstendig idiotisk for en kvinne å bli med 4 ukjente somaliske menn hjem etter en fest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest blåøyd og naiv

Det er du som er han som kalte seg blant annet mislykket sant?

Du verden så saklig og samfunnsengasjert vi var i dag da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rutangis netu

Du skriver: "Muslimers syn på norske kvinner er jo velkjent."

Et historisk innlegg - som en kopi av hva nazistene skrev om jødene på 1930-tallet.

Trakasseringen din blir ikke mindre om du skifter "jøde" med "muslim", Grip.

Det ER faktisk velkjent at mange nasjonaliteter ikke har så frigjorte damer som her i Norge. Innvandrere sier jo selv at de reagerer på våre norske jenter, at de kler seg utfordrende og opptrer utfordrende. Det er ikke å diskriminere å gjenfortelle det!

Blir tåpelig når du alltid skal vri alt til å handle om jøder og andre ting du ønsker å kverulere om. Hvis du ikke skjønner det selv (noe du tydeligvis ikke gjør, siden du alltid reagerer helt likt) så er det bevist at omløpet i harddisken din kun går i rette baner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Somaliernes kultur gjennom et kastesystem som fremdeles står sterkt i Somalia, gjør at Somalierne i Norge for mange fremstår som en "spesiell" gruppe mennesker.

Dette fordi det absolutt største flertallet av Somaliere i Norge kommer fra den øverste kasten, og disse har en del holdninger som er lite forenlig med de aller fleste andres (uansett hvor i verden du kommer fra).

Det er f.eks ikke vanskelig å forklare hvorfor somalierne i Norge er de med høyest arbeidsledighet.

For den øverste kaste i Somalia arbeider ikke - de har andre til å arbeide for seg, og det vil være æresløst for en somalier av denne kasten å ta et vanlig arbeid.

Og æren setter de foran det meste annet.

Ja, og?

Du kan selvsagt også skrive lignende rasebaserte innlegg om f. eks. jøder. Hva så?

De blir ikke mindre ansvarlige for voldtekt av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blåøyd og naiv

Selvfølgelig er det ikke jenter skyld at menn voldtar.

MEN det er fullstendig idiotisk for en kvinne å bli med 4 ukjente somaliske menn hjem etter en fest!

Hvis jeg har fire mannlige venner som inviterer meg hjem, skal jeg si ja hvis de er hvit i huden og nei hvis de er fra Somalia? Da må det samtidig finnes rasistiske tendenser i meg.

Mange mennesker har en klokkeklar tro på godheten i ethvert individ,uavhengig av hvor de kommer fra, og avfeier at f.eks. menn fra Somalia er farligere for kvinner enn menn fra Trøndelag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rutangis netu

Det er stor forskjell på å besøke venner og si ja til sex. Eller mener du at menns drifter fratar dem ansvar, fratar dem hjerne og evne til å oppfatte at nei er nei?

Det er en skam at du mener at man skal være flau over å bli voldtatt!!

Det er ikke flaut å bli voldtatt! Det som er flaut er at du har satt deg selv, frivillig, i en situasjon hvor det ville være naturlig å unngå, nettopp for å unngå voldtektsforsøk. Noe annet er det å bli overfalt i det offentlig rom. Men det er DUMT å gå hjem med fremmede menn første gang du snakker med vedkommende, og det er alkohol med i bildet, HVIS du er bestemt på at sex er utelukket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ER faktisk velkjent at mange nasjonaliteter ikke har så frigjorte damer som her i Norge. Innvandrere sier jo selv at de reagerer på våre norske jenter, at de kler seg utfordrende og opptrer utfordrende. Det er ikke å diskriminere å gjenfortelle det!

Blir tåpelig når du alltid skal vri alt til å handle om jøder og andre ting du ønsker å kverulere om. Hvis du ikke skjønner det selv (noe du tydeligvis ikke gjør, siden du alltid reagerer helt likt) så er det bevist at omløpet i harddisken din kun går i rette baner.

Det er faktisk velkjent at både nordmenn og somaliere faktisk er individer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...