Gå til innhold

Webmaster/moderator


Mr Kahn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    17

  • ShitDiddelyDo

    14

  • Mr Kahn

    11

  • mrxx

    7

Mest aktive i denne tråden

Med tanke på hva du lirer av deg av persontrakassering, diskusjon av "Sør" med tredjepart og direkte løgn så synes ditt innlegg rimelig malplassert.

Så lenge du forsvarer og forfekter terrorisme, så må du regne med å bli motsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sør er beskyttet. Du blir kastet ut lenge før han. Vi blir alle kastet ut lenge før han.

Hvorfor skulle jeg kastes ut?

For hvilket innlegg?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Hvorfor skulle jeg kastes ut?

For hvilket innlegg?

Med vennlig hilsen

Jeg har ikke fulgt trådene og gidder ikke sjekke dem nå heller, men du har tidligere løyet som en gal mann, slengt om deg med dritt, og nektet for galskapen når webbis har slettet de aktuelle innleggene.

Det at Ulv ble kastet ut og Kahn stadig har blitt kastet ut mens du sannsynligvis aldri har blitt kastet ut, sier noe om hvilket parti webbis tar.

Men det nytter ikke å diskutere det her, for du lyver angående de slettede innleggene og makter ikke ikke engang selv å se hva galt du gjør og har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fulgt trådene og gidder ikke sjekke dem nå heller, men du har tidligere løyet som en gal mann, slengt om deg med dritt, og nektet for galskapen når webbis har slettet de aktuelle innleggene.

Det at Ulv ble kastet ut og Kahn stadig har blitt kastet ut mens du sannsynligvis aldri har blitt kastet ut, sier noe om hvilket parti webbis tar.

Men det nytter ikke å diskutere det her, for du lyver angående de slettede innleggene og makter ikke ikke engang selv å se hva galt du gjør og har gjort.

Jaha - og du lyver vel på samme måte om dine slettede innlegg, og derfor er du åpenbart Webmasters favoritt siden du ikke er kastet ut?

Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

Jaha - og du lyver vel på samme måte om dine slettede innlegg, og derfor er du åpenbart Webmasters favoritt siden du ikke er kastet ut?

Eller?

Jeg sjikanerer ikke noen og får derfor bli.

Det er utrolig at ikke noen har sagt det ennå, men du minner ikke rent lite om denne mannen:

http://www.vg.no/bilder/bildarkiv/1100167396.86506.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sør er beskyttet. Du blir kastet ut lenge før han. Vi blir alle kastet ut lenge før han.

Om jeg blir kastet ut fra doktoronline, så skal det ikke bli fordi jeg besvarer eller lar meg provosere av denne personen. Hvis doktoronline mener dette er akseptabel adferd overfor en deltager, så får jeg heller ta det til etterretning.

På den annen side, det ville vært et adskillig større tap for signaturen sør å bli utestengt enn det ville være for meg. Forøvrig er jeg heller ikke ute etter å få noen utestengt, jeg ønsker å stoppe bruken av meg som rambukk og/eller hakkekylling for å ramme en etninsk minoritet; jødene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg blir kastet ut fra doktoronline, så skal det ikke bli fordi jeg besvarer eller lar meg provosere av denne personen. Hvis doktoronline mener dette er akseptabel adferd overfor en deltager, så får jeg heller ta det til etterretning.

På den annen side, det ville vært et adskillig større tap for signaturen sør å bli utestengt enn det ville være for meg. Forøvrig er jeg heller ikke ute etter å få noen utestengt, jeg ønsker å stoppe bruken av meg som rambukk og/eller hakkekylling for å ramme en etninsk minoritet; jødene.

Det er DU som hakker på jødene, Kahn, og det vet du utmerket godt.

Derutover er Forum for Webmaster neppe rette stedet for å fortsette dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Ooooo, careful...er ikke det denne gærningen, Trond Ragnvald Ramsland som sjøt kona si i et parkeringshus borte i Bergen?

Jo, så jeg bør kanskje rulle inn før jeg får en i nakken jeg også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Der har du jo ett eksempel på DIN trakassering.

Takk.

Det er ikke trakassering å sammenligne deg med en mann som er så overbevist om sin uskyld som det denne mannen er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke trakassering å sammenligne deg med en mann som er så overbevist om sin uskyld som det denne mannen er.

Men du er jo også overbevist om din uskyld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Men du er jo også overbevist om din uskyld...

Nei, jeg er da overhodet ikke overbevist om min uskyld. Ikke er jeg uskyldig heller.

Og blir jeg kastet ut fordi jeg går over streken er det helt greit. Du går derimot over streken hele tiden og blir aldri kastet ut.

Dine motdebattanter - som også de går over streken - blir derimot kastet ut.

Du blir det ikke. Selv om de fleste oppegående folk ser at du er minst like ille som dem uansett hvor mye du "klemmer" og hvor mange "vennlig hilsen" du slenger om deg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er da overhodet ikke overbevist om min uskyld. Ikke er jeg uskyldig heller.

Og blir jeg kastet ut fordi jeg går over streken er det helt greit. Du går derimot over streken hele tiden og blir aldri kastet ut.

Dine motdebattanter - som også de går over streken - blir derimot kastet ut.

Du blir det ikke. Selv om de fleste oppegående folk ser at du er minst like ille som dem uansett hvor mye du "klemmer" og hvor mange "vennlig hilsen" du slenger om deg med.

Ettersom du er her, så blir du jo åpenbart ikke kastet ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Ettersom du er her, så blir du jo åpenbart ikke kastet ut...

Det at du i det hele tatt sammenligner deg med meg sier jo litt om hvor mye du selv faktisk tror du er uskyldig. Du slenger jo om deg med et tresifret antall innlegg med ren personsjikane hver eneste dag, mens jeg ikke sjikanerer noen.

Ikke engang når jeg sammenlignet deg med psykopaten over sjikanerer jeg deg. For jeg påstår ikke at du har drept noen eller er i stand til det. Jeg påstår bare at du, som han, ser deg selv i et helt annet og uskyldig lys enn folk flest gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at du i det hele tatt sammenligner deg med meg sier jo litt om hvor mye du selv faktisk tror du er uskyldig. Du slenger jo om deg med et tresifret antall innlegg med ren personsjikane hver eneste dag, mens jeg ikke sjikanerer noen.

Ikke engang når jeg sammenlignet deg med psykopaten over sjikanerer jeg deg. For jeg påstår ikke at du har drept noen eller er i stand til det. Jeg påstår bare at du, som han, ser deg selv i et helt annet og uskyldig lys enn folk flest gjør.

Du skriver: "Nei, jeg er da overhodet ikke overbevist om min uskyld. Ikke er jeg uskyldig heller."

Du skriver at du ikke er uskyldig. Isåfall, må jo Webmaster favorisere deg siden du ikke er kastet ut?

Før det presterte du å kritisere Webmaster for ikke å kaste meg ut for det samme. Du møter deg selv i døren.

====

Du skriver: "Du slenger jo om deg med et tresifret antall innlegg med ren personsjikane hver eneste dag, mens jeg ikke sjikanerer noen."

Hvor da?

Det bør jo ikke være vanskelig å finne noen hundre eksempler på det?

Eller er det bare grunnløse påstander du kommer med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Du skriver: "Nei, jeg er da overhodet ikke overbevist om min uskyld. Ikke er jeg uskyldig heller."

Du skriver at du ikke er uskyldig. Isåfall, må jo Webmaster favorisere deg siden du ikke er kastet ut?

Før det presterte du å kritisere Webmaster for ikke å kaste meg ut for det samme. Du møter deg selv i døren.

====

Du skriver: "Du slenger jo om deg med et tresifret antall innlegg med ren personsjikane hver eneste dag, mens jeg ikke sjikanerer noen."

Hvor da?

Det bør jo ikke være vanskelig å finne noen hundre eksempler på det?

Eller er det bare grunnløse påstander du kommer med?

"Du skriver at du ikke er uskyldig. Isåfall, må jo Webmaster favorisere deg siden du ikke er kastet ut?"

Hva er det du våser om nå? Skal alle mennesker som gjør seg skyldige i et-eller-annet kastes ut fra dol?

Du skjønner jo ikke engang hva tråden handler om.

"Før det presterte du å kritisere Webmaster for ikke å kaste meg ut for det samme. Du møter deg selv i døren."

Nei, det var overhodet ikke det jeg kritiserte webbis for.

Du og denne døren din. På tide at du finner en ny metafor.

Hvor det finnes eksempler på din personsjikane? Skal jeg fortelle deg det? Det blir som å fortelle idioten i Bergen at det faktisk finnes bevis mot han og så vise han dem.

Meningsløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du skriver at du ikke er uskyldig. Isåfall, må jo Webmaster favorisere deg siden du ikke er kastet ut?"

Hva er det du våser om nå? Skal alle mennesker som gjør seg skyldige i et-eller-annet kastes ut fra dol?

Du skjønner jo ikke engang hva tråden handler om.

"Før det presterte du å kritisere Webmaster for ikke å kaste meg ut for det samme. Du møter deg selv i døren."

Nei, det var overhodet ikke det jeg kritiserte webbis for.

Du og denne døren din. På tide at du finner en ny metafor.

Hvor det finnes eksempler på din personsjikane? Skal jeg fortelle deg det? Det blir som å fortelle idioten i Bergen at det faktisk finnes bevis mot han og så vise han dem.

Meningsløst.

Jeg antar at det må være i samme tråd som du erklærte at du er Brigitte Bardot? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...