Gå til innhold

Webmaster/moderator


Mr Kahn

Anbefalte innlegg

Hvem er «oss» da? Deg og nickene dine?

*ler*

Har jeg flere nick her inne? Eller er så dum at du tror at det er bare jeg som reagerer på skrivemåten din??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    17

  • ShitDiddelyDo

    14

  • Mr Kahn

    11

  • mrxx

    7

Mest aktive i denne tråden

Har jeg flere nick her inne? Eller er så dum at du tror at det er bare jeg som reagerer på skrivemåten din??

....for du mrxx er jo ikke nedlatende! :) *ler*

igjen; "lastebilspråk" -hva søren er det fornoe? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fra sidelinjen

....for du mrxx er jo ikke nedlatende! :) *ler*

igjen; "lastebilspråk" -hva søren er det fornoe? :-)

Så du trenger støtte fra kona nå Kahn? Ektepar som kommuniserer via et åprent forum på nettet, slik dere ofte har gjort, gjør meg flau på deres vegne......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du trenger støtte fra kona nå Kahn? Ektepar som kommuniserer via et åprent forum på nettet, slik dere ofte har gjort, gjør meg flau på deres vegne......

...ja, men å si det og undertegne med det vanlige nicket ditt....det tør du ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du trenger støtte fra kona nå Kahn? Ektepar som kommuniserer via et åprent forum på nettet, slik dere ofte har gjort, gjør meg flau på deres vegne......

ja, bare bli flau du! stakar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...ja, men å si det og undertegne med det vanlige nicket ditt....det tør du ikke?

rarere å bli flau over oss - hehe, kanskje det er mora mi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du trenger støtte fra kona nå Kahn? Ektepar som kommuniserer via et åprent forum på nettet, slik dere ofte har gjort, gjør meg flau på deres vegne......

...dække bare kona mi som trer støttende til. Idag var svigerinna mi innom med varm te, svigermor ringte to ganger for forsikre seg om at alt sto bra til, og en tidligere kollega ble stående å prate utpå trappa her et helt kvarter, noe som er helt utenom det vanlige til han å være.

Og ikke nok med det, borte på butikken var'em ekstra hyggelige idag, fikk gratis bærepose også sa dem hadet da jeg gikk. Det har aldri skjedd før.

Så jeg har det bra jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....for du mrxx er jo ikke nedlatende! :) *ler*

igjen; "lastebilspråk" -hva søren er det fornoe? :-)

Hvis du leser mine innlegg her så er jeg generelt ikke nedlatende, det vet du.

Mr Kahn er det hver jævlig gang han diskuterer med noen, det vet du også. Det utgjør vel en viss forskjell??Jeg ga igjen med samme mynt denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....for du mrxx er jo ikke nedlatende! :) *ler*

igjen; "lastebilspråk" -hva søren er det fornoe? :-)

Forresten...glemte å si hva "lastebil" språk er. Det er når noen alltid snakker i store bokstaver, alltid har rett, forsøker alltid å overhøvle andre, alltid skal pryle noen (det er bare noe de selv føler)drite andre ut, stå der bredbent, med cowboy støvler, breie ut skuldrene og slå seg på brystet og tror de er den tøffeste i hele verden. Etter en diskusjon føler de "nå fikk h*n jaggu".

Det gjelder å være den tøffeste av de tøffe, her kommer jeg, så pass dere.

Jeg har jobbet sammen med noen sånne, det er ingen som blir ledd mer av enn disse, alle ler av dem og sier, "ja bare la han holde på" Få gidder å gå hardt inn i diskusjoner fordi det er bare dumt og håpløst. De har liten selvinnsikt og de klarer aldri å komme langt med sakene sine, fordi ingen gidder å høre på eller engasjere seg så mye etter den første diskusjonen med dem.

Ofte har de stor kunnskap som de dessverre bruker feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

...dække bare kona mi som trer støttende til. Idag var svigerinna mi innom med varm te, svigermor ringte to ganger for forsikre seg om at alt sto bra til, og en tidligere kollega ble stående å prate utpå trappa her et helt kvarter, noe som er helt utenom det vanlige til han å være.

Og ikke nok med det, borte på butikken var'em ekstra hyggelige idag, fikk gratis bærepose også sa dem hadet da jeg gikk. Det har aldri skjedd før.

Så jeg har det bra jeg.

Gratis bærepose? Har du kontakter kanskje?

Trodde nesten det var oppsigelsesgrunn, jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det ikke mer enn litt søkt å dra inn din etniske bakgrunn i denne diskusjonen??

Jeg hopper stort sett glatt over dine og sør sine lange utlendinger fordi de er kjeeeeeeedelige og siiiiinsykt forutsigbare.

Men det er litt mer enn vagt provoserende å se at du betegner alle som har en antydning av kritikk mot israels håndtering av situasjonen med palestinerne og som kan se fornuften i en palestinsk stat som "jødehatere".

For det er nå en gang sånn at det er mulig å ha to tanker i hodet på en gang. Selv om det tydeligvis er litt vanskelig for enkelte...

Men nå når du sutrer om at din "etniske bakgrunn" skal være årsaken til en påstått favoritisering av sør framfor deg... Pjuk!! Alvorlit talt!

At det politiske budskapet ditt kanskje er litt vanskeligere å svelge - den kan jeg kjøpe. Men å trekke inn etnisitet og "du liker meg ikke fordi jeg er jøde"... Alvorlig talt, den tror du ikke på selv, gjør du?

Og nei, jeg er ikke ute etter å dra i gang en diskusjon, så jeg kommer ikke til å svare på evnetuelle innlegg. Jeg måtte bare få sagt hvor tåpelig ditt "du liker meg ikke fordi jeg er jøde"-innlegg var. Det er f*** meg ikke mange mennesker i dette landet som misliker mennesker fordi de har en etnisk bakgrunn - rasisme er rasisme uansett om det er mot jøder eller svarte eller gule eller blåhvite.

Men det er helt ok å kritisere enkeltpersoner - og stater for politikk man ikke liker. Det har ingenting med rasisme eller hat mot folkegrupper å gjøre. Det kalles samfunnskritiske holdninger og politisk interesse. Og er en ganske sunn aktivitet. Og ingen, heller ikke jødene, kan gjøre som de vil uten å få kritiske blikk på seg. Og det blir latterlig å avvise en hver kritikk mot staten Israel som jødehat - "dere var stygge mot oss (jada, jeg vet det er en kraftik underdrivelse!!), hvis dere ikke er med oss nå, så er det det samme som at dere ønsker at det skal skje igjen". Hallo???

Jeg er for opprettelsen av en palestinsk stat. Jeg synes staten israel har ekstremt mange svin på skogen når det gjelder palestinerne. Og det provoserer meg at all kritikk blir avvist som jødehat. For jeg har ikke noen ting i mot jøder eller Israel i det hele tatt som folkegruppe. Jeg er bare kritisk til politikken som Staten Israel fører.

Sånn! Det var deilig å få det ut!!

Beste hilsen fra

*klapper*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten...glemte å si hva "lastebil" språk er. Det er når noen alltid snakker i store bokstaver, alltid har rett, forsøker alltid å overhøvle andre, alltid skal pryle noen (det er bare noe de selv føler)drite andre ut, stå der bredbent, med cowboy støvler, breie ut skuldrene og slå seg på brystet og tror de er den tøffeste i hele verden. Etter en diskusjon føler de "nå fikk h*n jaggu".

Det gjelder å være den tøffeste av de tøffe, her kommer jeg, så pass dere.

Jeg har jobbet sammen med noen sånne, det er ingen som blir ledd mer av enn disse, alle ler av dem og sier, "ja bare la han holde på" Få gidder å gå hardt inn i diskusjoner fordi det er bare dumt og håpløst. De har liten selvinnsikt og de klarer aldri å komme langt med sakene sine, fordi ingen gidder å høre på eller engasjere seg så mye etter den første diskusjonen med dem.

Ofte har de stor kunnskap som de dessverre bruker feil.

Skjønte det vet du -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...