Gå til innhold

Webmaster/moderator


Mr Kahn

Anbefalte innlegg

Jeg kan finne innlegget som Ulv skrev da han valgte å trekke seg. Helt frivillig.

Jeg registrerer at du ikke har noen lenke til påstandene dine om hva jeg skal ha skrevet så mange ganger.

Med all respekt, Sør:

Det faktumet at du "samler på" innlegga til Ulv, for så å bruke dem i en seinere diskusjon, er jo galskap i seg sjøl.

Og ingen med vettet i behold ville noen gang finne på å leite opp innlegg av deg. Søkefunksjonen ville sansynligvis eksplodert under belastninga av antall innlegg... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    17

  • ShitDiddelyDo

    14

  • Mr Kahn

    11

  • mrxx

    7

Mest aktive i denne tråden

Det er DU som hakker på jødene, Kahn, og det vet du utmerket godt.

Derutover er Forum for Webmaster neppe rette stedet for å fortsette dette.

Du fikk nok med deg at en annen skribent sammenlignet måte du ter deg på her, med denne mannens oppførsel i retten:

http://www.vg.no/bilder/bildarkiv/1100167396.86506.jpg

Og du er da vel vitterlig ikke så naiv at du tror han er den eneste som gjør det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2419465

Legg merke til hva han (muligvis uten å være klar over det) innrømmer - at det er flere enn ham som bedriver slik drittkasting som ham.

Med vennlig hilsen

Du fikk nok med deg at en annen skribent sammenlignet måte du ter deg på her, med denne mannens oppførsel i retten:

http://www.vg.no/bilder/bildarkiv/1100167396.86506.jpg

Og du er da vel vitterlig ikke så naiv at du tror han er den eneste som gjør det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Og den uka med utestengelse ble partisk nok lagt til den uka Sør var på ferie, eller?

Vi mangler oversikt over våre brukeres ferieplaner. Har du husket å melde fra når du planlegger å ta ferien din? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med all respekt, Sør:

Det faktumet at du "samler på" innlegga til Ulv, for så å bruke dem i en seinere diskusjon, er jo galskap i seg sjøl.

Og ingen med vettet i behold ville noen gang finne på å leite opp innlegg av deg. Søkefunksjonen ville sansynligvis eksplodert under belastninga av antall innlegg... ;)

Hei,

Jeg samler selvsagt ikke på innlegg, men noen av "de verste" har jeg tatt vare på, nettopp pga slike påstander som kommer i denne tråden - alltid uten noen lenke til hvor jeg skal ha skrevet all galskapen.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

Vi mangler oversikt over våre brukeres ferieplaner. Har du husket å melde fra når du planlegger å ta ferien din? :-)

Jeg lover å si fra i god tid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at du kjenner meg godt nok til å vite at min kritikk "er basert på den ensidige formasjonen dere henter ut av media og presse."

Du mener kanskje at de som har vært der nede og sett hva som skjer, også kun baserer sin kritikk på den samme ensidige informasjonen? Og at jøder som også ser galskapen også er jødehatere...?

Tusen takk for tilliten....

Det må forresten være vondt å gå rundt og tro at hele verden, inkludert den frie presse og diverse hjelpeorganisasjoner, pluss, pluss, pluss er i mot en - nei, enda verre - HATER en, fordi en er jøde...

Som sagt, jeg hater ikke jøder, ikke støtter jeg jødehat heller. Og du beviser bare atter en gang at du definerer alle som ikke er enig med deg i ditt israelsyn som jødehatere.

Og igjen at det er fullstendig uinteressant å diskutere noe som helst med deg. Du vet jo at du har rett og har ikke tenkt å ta til deg noe som helst av hva andre sier og mener - vi har jo per def feil...

Jadda!

Du får tro hva du vil, men du ville sikkert fått det lettere med deg selv om du sluttet å tro at alle som var uenig med deg hatet deg på grunn av din etniske bakgrunn.

Men helt alvorlig - mener du i fullt alvor at det ikke finnes en eneste grunn til å kritisere staten israel i palestina-spørsmålet, og at man ikke kan være kritisk til det som skjer, uten å være "jødehater" eller fremme jødehat??

Beste hilsen fra

Å kritisere enkeltpersoner, dvs. soldater i IDF for gå utenom proper military conduct, nei, det har jeg ingen problemer med.

Men å kritisere en stat, et demokrati, for å forsvare sin eksistens, sine sivile, kvinner og barn mot arabisk-muslimske overgrep, det har jeg ingen forståelse for. Det er her sånne som du hovedsaklig snubler - stadig vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kritisere enkeltpersoner, dvs. soldater i IDF for gå utenom proper military conduct, nei, det har jeg ingen problemer med.

Men å kritisere en stat, et demokrati, for å forsvare sin eksistens, sine sivile, kvinner og barn mot arabisk-muslimske overgrep, det har jeg ingen forståelse for. Det er her sånne som du hovedsaklig snubler - stadig vekk.

1) Det er ingen her som kritiserer Israel for å "forsvare sin eksistens", men for ulovlig okkupasjon av andre folks land.

2) Israel er ikke noe "demokrati", og uansett om det var det, så har det ikke noen rett til ulovlig å okkupere andre folks landområder.

Og for å bruke dine egne ord mot deg:

"Det er her sånne som du hovedsaklig snubler - stadig vekk. "

PS: Denne diskusjonen passer best på et annet forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Det er ingen her som kritiserer Israel for å "forsvare sin eksistens", men for ulovlig okkupasjon av andre folks land.

2) Israel er ikke noe "demokrati", og uansett om det var det, så har det ikke noen rett til ulovlig å okkupere andre folks landområder.

Og for å bruke dine egne ord mot deg:

"Det er her sånne som du hovedsaklig snubler - stadig vekk. "

PS: Denne diskusjonen passer best på et annet forum.

Israel kontrollerte ikke verken Vestbredden eller Gaza fra -49 til -67. Arabernes angrep i 1967 førte til at Israel tok hele Sinai og andre områder, områder som de stupid nok, ga fra seg senere.

Israel holdt på å bli overrent av arabiske horder i en ny krig i 1973 og spørsmålet om sikkerhet for nasjonens eksistens ble veldig akutt og alvorlig.

Omgitt av aggressive arabere uten fredsvilje, kan man selvsagt ikke kritisere Israel for å ville sikre egen eksistens. Feilen er at de har vært alt for ettergivende og godtroende både overfor fn-systemet og overfor araberne generelt.

Nå må de betale prisen i form av stadig terror og frykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Israel kontrollerte ikke verken Vestbredden eller Gaza fra -49 til -67. Arabernes angrep i 1967 førte til at Israel tok hele Sinai og andre områder, områder som de stupid nok, ga fra seg senere.

Israel holdt på å bli overrent av arabiske horder i en ny krig i 1973 og spørsmålet om sikkerhet for nasjonens eksistens ble veldig akutt og alvorlig.

Omgitt av aggressive arabere uten fredsvilje, kan man selvsagt ikke kritisere Israel for å ville sikre egen eksistens. Feilen er at de har vært alt for ettergivende og godtroende både overfor fn-systemet og overfor araberne generelt.

Nå må de betale prisen i form av stadig terror og frykt.

Faktum er at det er Israel som bedriver ulovlig okkupasjon av andre folks landområder, og ikke palestinerene som okkuperer Israel.

For øvrig, dette er feil forum for slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde ikke falle så vanskelig å avgjøre når den ene parten ikke svarer den andre. Jeg kan heller ikke se at jeg er ansvarlig for det bråket som følger i kjølvannet av mine posteringer.

Hvis jeg ikke er velkommen på doktoronlines debattforum pga. min etniske bakgrunn og mine politiske holdninger, så si det like godt rett ut. Å gjemme seg bak «nøytralitet» når dere aktivt deltar i diskusjonene med plenumsrefsing av multinickere som diskuterer med seg selv blir for dumt.

Som sagt, i motsetning til signaturen sør kan jeg leve uten dol.

Skjønner ikke helt hva du sutrer for, du er ikke akkurat noen engel på nettet.

Du sier: "Jeg kan heller ikke se at jeg er ansvarlig for det bråket som følger i kjølvannet av mine posteringer"....har du virkelig så dårlig selvinnsikt at du ikke ser hvordan du uttaler deg? Du er utrolig nedlatende, vet alltid best, ovenfra-ned holdning, forsøker å drite ut debatanten mest mulig ved f.eks å si at kom tilbake å diskuter når du får kunnskap om saken osv, osv.

Du har fått utrolig mye pepper på måten du skriver på her inne, før det endte med at du stakk av til ett annet nettsted. På dette nettstedet ble du kjeppjaget og truet før du kom tilbake hit. Men lærte du noe?.....neida...fortsetter med "lastebil" språket og forsøker å valse over mest mulig med full gass, ute å se tilside eller ta hensyn eller forsøke å se en sak fra en annen side/vinkel.

Enda påpeker du deg at du ikke er ansvarlig for bråket etter dine posteringer.

Men fordelen med dette er at vi andre får oss en god latter titt og ofte:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Skjønner ikke helt hva du sutrer for, du er ikke akkurat noen engel på nettet.

Du sier: "Jeg kan heller ikke se at jeg er ansvarlig for det bråket som følger i kjølvannet av mine posteringer"....har du virkelig så dårlig selvinnsikt at du ikke ser hvordan du uttaler deg? Du er utrolig nedlatende, vet alltid best, ovenfra-ned holdning, forsøker å drite ut debatanten mest mulig ved f.eks å si at kom tilbake å diskuter når du får kunnskap om saken osv, osv.

Du har fått utrolig mye pepper på måten du skriver på her inne, før det endte med at du stakk av til ett annet nettsted. På dette nettstedet ble du kjeppjaget og truet før du kom tilbake hit. Men lærte du noe?.....neida...fortsetter med "lastebil" språket og forsøker å valse over mest mulig med full gass, ute å se tilside eller ta hensyn eller forsøke å se en sak fra en annen side/vinkel.

Enda påpeker du deg at du ikke er ansvarlig for bråket etter dine posteringer.

Men fordelen med dette er at vi andre får oss en god latter titt og ofte:-)

Dette er en av de beste trådene jeg har lest her inne!!! Alle er uskyldige og forsvarer seg etter beste evne, samtidig som de slenger dritt i øst og vest. *ler*

Hele tråden burde foreviges i forum "Underholdning"! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er en av de beste trådene jeg har lest her inne!!! Alle er uskyldige og forsvarer seg etter beste evne, samtidig som de slenger dritt i øst og vest. *ler*

Hele tråden burde foreviges i forum "Underholdning"! ;-)

Ja ikke sant? Jeg elsker å lese slike tråder, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en av de beste trådene jeg har lest her inne!!! Alle er uskyldige og forsvarer seg etter beste evne, samtidig som de slenger dritt i øst og vest. *ler*

Hele tråden burde foreviges i forum "Underholdning"! ;-)

he-he....

Jeg holdt meg "klokelig" unna denne tråden til nå, for jeg tenkte akkurat som deg da jeg leste igjennom den tidligere i dag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hva du sutrer for, du er ikke akkurat noen engel på nettet.

Du sier: "Jeg kan heller ikke se at jeg er ansvarlig for det bråket som følger i kjølvannet av mine posteringer"....har du virkelig så dårlig selvinnsikt at du ikke ser hvordan du uttaler deg? Du er utrolig nedlatende, vet alltid best, ovenfra-ned holdning, forsøker å drite ut debatanten mest mulig ved f.eks å si at kom tilbake å diskuter når du får kunnskap om saken osv, osv.

Du har fått utrolig mye pepper på måten du skriver på her inne, før det endte med at du stakk av til ett annet nettsted. På dette nettstedet ble du kjeppjaget og truet før du kom tilbake hit. Men lærte du noe?.....neida...fortsetter med "lastebil" språket og forsøker å valse over mest mulig med full gass, ute å se tilside eller ta hensyn eller forsøke å se en sak fra en annen side/vinkel.

Enda påpeker du deg at du ikke er ansvarlig for bråket etter dine posteringer.

Men fordelen med dette er at vi andre får oss en god latter titt og ofte:-)

Nå er vel ikke jeg den som løper til webmaster med mine sorger og bekymringer i tide og utide, ei heller denne gangen. Men når noen forsøker å spre anti-semittisme ved å angripe enkeltpersoner på den måten som signaturen sør gjør, så må en bare stoppe opp og spørre dommeren om han ser hva som skjer på banen.

Og mrxx, påtar du deg ikke offer-rollen selv nå? Stakkars deg, flisgubben tråkka på deg igjen med lastebilspråket sitt. Jo, du burde le mer, jeg unner deg det. I mellomtiden argumentere jeg for min vinkel, så kan du argumentere for din. Det være seg HVIS du har noen argumenter.

Verre er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vel ikke jeg den som løper til webmaster med mine sorger og bekymringer i tide og utide, ei heller denne gangen. Men når noen forsøker å spre anti-semittisme ved å angripe enkeltpersoner på den måten som signaturen sør gjør, så må en bare stoppe opp og spørre dommeren om han ser hva som skjer på banen.

Og mrxx, påtar du deg ikke offer-rollen selv nå? Stakkars deg, flisgubben tråkka på deg igjen med lastebilspråket sitt. Jo, du burde le mer, jeg unner deg det. I mellomtiden argumentere jeg for min vinkel, så kan du argumentere for din. Det være seg HVIS du har noen argumenter.

Verre er det ikke.

Nedlatende igjen,,,*lol*...

Meg klarer du ikke å tråkke på, men jeg påpeker noe du burde gjøre noe med. Du har mye kunnskap og er god til på skrive, men du latterliggjør deg selv med holdningene dine. Alt er ikke sort/hvit skjønner du.

I tillegg gagner dette ikke saken din, merkelig at du ikke forstår det. Vi vet jo at Sør sin måte å diskutere på gagner heller ikke saken til innvandrerne, det tror du er enig i, men ser du ikke at det gjelder deg også? Er det ikke meningen med innleggene dine at flest mulig skal forstå og få mer innsikt eller skriver du bare for din egen del?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedlatende igjen,,,*lol*...

Meg klarer du ikke å tråkke på, men jeg påpeker noe du burde gjøre noe med. Du har mye kunnskap og er god til på skrive, men du latterliggjør deg selv med holdningene dine. Alt er ikke sort/hvit skjønner du.

I tillegg gagner dette ikke saken din, merkelig at du ikke forstår det. Vi vet jo at Sør sin måte å diskutere på gagner heller ikke saken til innvandrerne, det tror du er enig i, men ser du ikke at det gjelder deg også? Er det ikke meningen med innleggene dine at flest mulig skal forstå og få mer innsikt eller skriver du bare for din egen del?

...på DOL får du svar. Jeg kunne sikkert oppfattet deg som spydig og nedlatende i din henvendelse, men regner med at du bare biter fordi du har fått pryl.

Ikke dermed sagt at jeg ikke tar dine velmente råd opp til vurdering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...på DOL får du svar. Jeg kunne sikkert oppfattet deg som spydig og nedlatende i din henvendelse, men regner med at du bare biter fordi du har fått pryl.

Ikke dermed sagt at jeg ikke tar dine velmente råd opp til vurdering.

Av hvem har jeg fått pryl?? Mener du av deg?..*lol*.....da får du henvise til et slikt innlegg. Du har høye tanker om deg selv, du må nok spise mer graut gutten min:-)

Regner nok ikke med at du lærer noe som helst,så jeg er ikke bekymret for at du endrer stil. Litt synd kanskje hvis du endrer stil, dette er jo til stor underholdningsverdig for oss andre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av hvem har jeg fått pryl?? Mener du av deg?..*lol*.....da får du henvise til et slikt innlegg. Du har høye tanker om deg selv, du må nok spise mer graut gutten min:-)

Regner nok ikke med at du lærer noe som helst,så jeg er ikke bekymret for at du endrer stil. Litt synd kanskje hvis du endrer stil, dette er jo til stor underholdningsverdig for oss andre:-)

Hvem er «oss» da? Deg og nickene dine?

*ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...