Gå til innhold

Webmaster/moderator


Mr Kahn

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

Jeg antar at det må være i samme tråd som du erklærte at du er Brigitte Bardot? ;)

Hvis den slags er grunn til utestengelse så ligger jeg syltynt an. Det er korrekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    17

  • ShitDiddelyDo

    14

  • Mr Kahn

    11

  • mrxx

    7

Mest aktive i denne tråden

Hvis den slags er grunn til utestengelse så ligger jeg syltynt an. Det er korrekt.

Ergo er det ingen forskjellsbehandling av oss, ettersom verken du eller jeg er utestengt.

Din sammenligning med en morder var ellers uvanlig smakløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den slags er grunn til utestengelse så ligger jeg syltynt an. Det er korrekt.

Signaturen sør finner din sammelikning med en morder «uvanlig smakløs», men sammenlikner meg med David Irving og kaller meg Holocaust-fornekter uten å blunke.

Nå påstås det at signaturen sør har en moderatorfunksjon på DOL, noe jeg på forespørsel ikke har fått verken benektet eller bekreftet. Det er også en av grunnene til at jeg ikke svarer ham, skal jeg utestenges, så skal gud og hvermann se at det er på politisk grunnlag.

Eller reinhekla jødehat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Nei, jeg er da overhodet ikke overbevist om min uskyld. Ikke er jeg uskyldig heller.

Og blir jeg kastet ut fordi jeg går over streken er det helt greit. Du går derimot over streken hele tiden og blir aldri kastet ut.

Dine motdebattanter - som også de går over streken - blir derimot kastet ut.

Du blir det ikke. Selv om de fleste oppegående folk ser at du er minst like ille som dem uansett hvor mye du "klemmer" og hvor mange "vennlig hilsen" du slenger om deg med.

Saksopplysning:

Også Sør har blitt utestengt fra dol som følge av krangling tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Redaksjonen er etterhvert mektig lei av den krangling som kontinuerlig foregår mellom noen av våre faste brukere. Vi er i tvil om det er meningsfylt å bruke ressurser på å avgjøre hvem som til enhver tid er verst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Med tanke på hva du lirer av deg av persontrakassering, diskusjon av "Sør" med tredjepart og direkte løgn så synes ditt innlegg rimelig malplassert.

Så lenge du forsvarer og forfekter terrorisme, så må du regne med å bli motsagt.

Se mitt svar til Mr Kahn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Redaksjonen er etterhvert mektig lei av den krangling som kontinuerlig foregår mellom noen av våre faste brukere. Vi er i tvil om det er meningsfylt å bruke ressurser på å avgjøre hvem som til enhver tid er verst.

Det burde ikke falle så vanskelig å avgjøre når den ene parten ikke svarer den andre. Jeg kan heller ikke se at jeg er ansvarlig for det bråket som følger i kjølvannet av mine posteringer.

Hvis jeg ikke er velkommen på doktoronlines debattforum pga. min etniske bakgrunn og mine politiske holdninger, så si det like godt rett ut. Å gjemme seg bak «nøytralitet» når dere aktivt deltar i diskusjonene med plenumsrefsing av multinickere som diskuterer med seg selv blir for dumt.

Som sagt, i motsetning til signaturen sør kan jeg leve uten dol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redaksjonen er etterhvert mektig lei av den krangling som kontinuerlig foregår mellom noen av våre faste brukere. Vi er i tvil om det er meningsfylt å bruke ressurser på å avgjøre hvem som til enhver tid er verst.

Hvis dere virkelig var så lei av kranglefantene så hadde dere kastet de ut for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde ikke falle så vanskelig å avgjøre når den ene parten ikke svarer den andre. Jeg kan heller ikke se at jeg er ansvarlig for det bråket som følger i kjølvannet av mine posteringer.

Hvis jeg ikke er velkommen på doktoronlines debattforum pga. min etniske bakgrunn og mine politiske holdninger, så si det like godt rett ut. Å gjemme seg bak «nøytralitet» når dere aktivt deltar i diskusjonene med plenumsrefsing av multinickere som diskuterer med seg selv blir for dumt.

Som sagt, i motsetning til signaturen sør kan jeg leve uten dol.

Blir det ikke mer enn litt søkt å dra inn din etniske bakgrunn i denne diskusjonen??

Jeg hopper stort sett glatt over dine og sør sine lange utlendinger fordi de er kjeeeeeeedelige og siiiiinsykt forutsigbare.

Men det er litt mer enn vagt provoserende å se at du betegner alle som har en antydning av kritikk mot israels håndtering av situasjonen med palestinerne og som kan se fornuften i en palestinsk stat som "jødehatere".

For det er nå en gang sånn at det er mulig å ha to tanker i hodet på en gang. Selv om det tydeligvis er litt vanskelig for enkelte...

Men nå når du sutrer om at din "etniske bakgrunn" skal være årsaken til en påstått favoritisering av sør framfor deg... Pjuk!! Alvorlit talt!

At det politiske budskapet ditt kanskje er litt vanskeligere å svelge - den kan jeg kjøpe. Men å trekke inn etnisitet og "du liker meg ikke fordi jeg er jøde"... Alvorlig talt, den tror du ikke på selv, gjør du?

Og nei, jeg er ikke ute etter å dra i gang en diskusjon, så jeg kommer ikke til å svare på evnetuelle innlegg. Jeg måtte bare få sagt hvor tåpelig ditt "du liker meg ikke fordi jeg er jøde"-innlegg var. Det er f*** meg ikke mange mennesker i dette landet som misliker mennesker fordi de har en etnisk bakgrunn - rasisme er rasisme uansett om det er mot jøder eller svarte eller gule eller blåhvite.

Men det er helt ok å kritisere enkeltpersoner - og stater for politikk man ikke liker. Det har ingenting med rasisme eller hat mot folkegrupper å gjøre. Det kalles samfunnskritiske holdninger og politisk interesse. Og er en ganske sunn aktivitet. Og ingen, heller ikke jødene, kan gjøre som de vil uten å få kritiske blikk på seg. Og det blir latterlig å avvise en hver kritikk mot staten Israel som jødehat - "dere var stygge mot oss (jada, jeg vet det er en kraftik underdrivelse!!), hvis dere ikke er med oss nå, så er det det samme som at dere ønsker at det skal skje igjen". Hallo???

Jeg er for opprettelsen av en palestinsk stat. Jeg synes staten israel har ekstremt mange svin på skogen når det gjelder palestinerne. Og det provoserer meg at all kritikk blir avvist som jødehat. For jeg har ikke noen ting i mot jøder eller Israel i det hele tatt som folkegruppe. Jeg er bare kritisk til politikken som Staten Israel fører.

Sånn! Det var deilig å få det ut!!

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Jeg har ikke fulgt trådene og gidder ikke sjekke dem nå heller, men du har tidligere løyet som en gal mann, slengt om deg med dritt, og nektet for galskapen når webbis har slettet de aktuelle innleggene.

Det at Ulv ble kastet ut og Kahn stadig har blitt kastet ut mens du sannsynligvis aldri har blitt kastet ut, sier noe om hvilket parti webbis tar.

Men det nytter ikke å diskutere det her, for du lyver angående de slettede innleggene og makter ikke ikke engang selv å se hva galt du gjør og har gjort.

Lurte på hvorfor det var så lenge siden Ulv hadde gitt lyd fra seg ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Ergo er det ingen forskjellsbehandling av oss, ettersom verken du eller jeg er utestengt.

Din sammenligning med en morder var ellers uvanlig smakløs.

Jeg sammenlignet ikke deg med mannen som morder, men med mannens evne til å se seg selv på en helt annet måte enn alle andre.

Selvfølgelig er det forskjellsbehandling når Ulv i en diskusjon med deg, hvor dere begge er ufine som faen, blir kastet ut mens du får bli.

Jeg sammenlignet tross alt ikke deg med meg, noe du på en eller annen sinnssyk måte har dratt det til, men deg med de du krangler med daglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det ikke mer enn litt søkt å dra inn din etniske bakgrunn i denne diskusjonen??

Jeg hopper stort sett glatt over dine og sør sine lange utlendinger fordi de er kjeeeeeeedelige og siiiiinsykt forutsigbare.

Men det er litt mer enn vagt provoserende å se at du betegner alle som har en antydning av kritikk mot israels håndtering av situasjonen med palestinerne og som kan se fornuften i en palestinsk stat som "jødehatere".

For det er nå en gang sånn at det er mulig å ha to tanker i hodet på en gang. Selv om det tydeligvis er litt vanskelig for enkelte...

Men nå når du sutrer om at din "etniske bakgrunn" skal være årsaken til en påstått favoritisering av sør framfor deg... Pjuk!! Alvorlit talt!

At det politiske budskapet ditt kanskje er litt vanskeligere å svelge - den kan jeg kjøpe. Men å trekke inn etnisitet og "du liker meg ikke fordi jeg er jøde"... Alvorlig talt, den tror du ikke på selv, gjør du?

Og nei, jeg er ikke ute etter å dra i gang en diskusjon, så jeg kommer ikke til å svare på evnetuelle innlegg. Jeg måtte bare få sagt hvor tåpelig ditt "du liker meg ikke fordi jeg er jøde"-innlegg var. Det er f*** meg ikke mange mennesker i dette landet som misliker mennesker fordi de har en etnisk bakgrunn - rasisme er rasisme uansett om det er mot jøder eller svarte eller gule eller blåhvite.

Men det er helt ok å kritisere enkeltpersoner - og stater for politikk man ikke liker. Det har ingenting med rasisme eller hat mot folkegrupper å gjøre. Det kalles samfunnskritiske holdninger og politisk interesse. Og er en ganske sunn aktivitet. Og ingen, heller ikke jødene, kan gjøre som de vil uten å få kritiske blikk på seg. Og det blir latterlig å avvise en hver kritikk mot staten Israel som jødehat - "dere var stygge mot oss (jada, jeg vet det er en kraftik underdrivelse!!), hvis dere ikke er med oss nå, så er det det samme som at dere ønsker at det skal skje igjen". Hallo???

Jeg er for opprettelsen av en palestinsk stat. Jeg synes staten israel har ekstremt mange svin på skogen når det gjelder palestinerne. Og det provoserer meg at all kritikk blir avvist som jødehat. For jeg har ikke noen ting i mot jøder eller Israel i det hele tatt som folkegruppe. Jeg er bare kritisk til politikken som Staten Israel fører.

Sånn! Det var deilig å få det ut!!

Beste hilsen fra

Din ignoranse og påtattsympati er minst like ille som jødehatet i seg selv. Det er nettopp den dumskapen du representerer som gjør oppgaven så kronglete. Dere VET IKKE at dere sprer jødehat så lenge «kritikken», som du kaller det, er basert på den ensidige informasjonen dere henter ut av media og presse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sammenlignet ikke deg med mannen som morder, men med mannens evne til å se seg selv på en helt annet måte enn alle andre.

Selvfølgelig er det forskjellsbehandling når Ulv i en diskusjon med deg, hvor dere begge er ufine som faen, blir kastet ut mens du får bli.

Jeg sammenlignet tross alt ikke deg med meg, noe du på en eller annen sinnssyk måte har dratt det til, men deg med de du krangler med daglig.

1) Ulv skrev selv et svulstig innlegg på DOL hvor han trakk seg, helt frivillig.

2) Det forekommer meg som "merkelig" at ingen klarer å produsere en lenke til disse påståtte innleggene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

Saksopplysning:

Også Sør har blitt utestengt fra dol som følge av krangling tidligere.

Og den uka med utestengelse ble partisk nok lagt til den uka Sør var på ferie, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din ignoranse og påtattsympati er minst like ille som jødehatet i seg selv. Det er nettopp den dumskapen du representerer som gjør oppgaven så kronglete. Dere VET IKKE at dere sprer jødehat så lenge «kritikken», som du kaller det, er basert på den ensidige informasjonen dere henter ut av media og presse.

Du skriver: "er basert på den ensidige informasjonen dere henter ut av media og presse."

Takk, men jeg leser både israelsk og arabisk presse, samt "ortodokse marxistiske" aviser som Financial Times.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

1) Ulv skrev selv et svulstig innlegg på DOL hvor han trakk seg, helt frivillig.

2) Det forekommer meg som "merkelig" at ingen klarer å produsere en lenke til disse påståtte innleggene mine.

"1) Ulv skrev selv et svulstig innlegg på DOL hvor han trakk seg, helt frivillig."

Nicket Ulv ble kastet ut. Det sa han i hvert fall selv.

"2) Det forekommer meg som "merkelig" at ingen klarer å produsere en lenke til disse påståtte innleggene mine."

Det er ingen som gidder å lete i din galskap for å finne noe. Bare det at du i det hele tatt fortsetter å antyde at du ikke går over streken gang på gang sier vel sitt om at sammenligningen med den psykopatiske bergenseren er helt i henhold.

Du er tross alt så troverdig at du skriver noe, den aktuelle tråden blir slettet, og så nekter du i ettertid for at du skrev det webbis slettet noen minutter tidligere.

Det er lite hensiktsmessig å diskutere med en sånn person.

...og derfor runder også jeg av med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Signaturen sør finner din sammelikning med en morder «uvanlig smakløs», men sammenlikner meg med David Irving og kaller meg Holocaust-fornekter uten å blunke.

Nå påstås det at signaturen sør har en moderatorfunksjon på DOL, noe jeg på forespørsel ikke har fått verken benektet eller bekreftet. Det er også en av grunnene til at jeg ikke svarer ham, skal jeg utestenges, så skal gud og hvermann se at det er på politisk grunnlag.

Eller reinhekla jødehat.

Ja, jeg har også sett det. Han slenger jo om seg med morderkarakteristikker og sammenligninger i hytt og vær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"1) Ulv skrev selv et svulstig innlegg på DOL hvor han trakk seg, helt frivillig."

Nicket Ulv ble kastet ut. Det sa han i hvert fall selv.

"2) Det forekommer meg som "merkelig" at ingen klarer å produsere en lenke til disse påståtte innleggene mine."

Det er ingen som gidder å lete i din galskap for å finne noe. Bare det at du i det hele tatt fortsetter å antyde at du ikke går over streken gang på gang sier vel sitt om at sammenligningen med den psykopatiske bergenseren er helt i henhold.

Du er tross alt så troverdig at du skriver noe, den aktuelle tråden blir slettet, og så nekter du i ettertid for at du skrev det webbis slettet noen minutter tidligere.

Det er lite hensiktsmessig å diskutere med en sånn person.

...og derfor runder også jeg av med det.

Jeg kan finne innlegget som Ulv skrev da han valgte å trekke seg. Helt frivillig.

Jeg registrerer at du ikke har noen lenke til påstandene dine om hva jeg skal ha skrevet så mange ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din ignoranse og påtattsympati er minst like ille som jødehatet i seg selv. Det er nettopp den dumskapen du representerer som gjør oppgaven så kronglete. Dere VET IKKE at dere sprer jødehat så lenge «kritikken», som du kaller det, er basert på den ensidige informasjonen dere henter ut av media og presse.

Fint at du kjenner meg godt nok til å vite at min kritikk "er basert på den ensidige formasjonen dere henter ut av media og presse."

Du mener kanskje at de som har vært der nede og sett hva som skjer, også kun baserer sin kritikk på den samme ensidige informasjonen? Og at jøder som også ser galskapen også er jødehatere...?

Tusen takk for tilliten....

Det må forresten være vondt å gå rundt og tro at hele verden, inkludert den frie presse og diverse hjelpeorganisasjoner, pluss, pluss, pluss er i mot en - nei, enda verre - HATER en, fordi en er jøde...

Som sagt, jeg hater ikke jøder, ikke støtter jeg jødehat heller. Og du beviser bare atter en gang at du definerer alle som ikke er enig med deg i ditt israelsyn som jødehatere.

Og igjen at det er fullstendig uinteressant å diskutere noe som helst med deg. Du vet jo at du har rett og har ikke tenkt å ta til deg noe som helst av hva andre sier og mener - vi har jo per def feil...

Jadda!

Du får tro hva du vil, men du ville sikkert fått det lettere med deg selv om du sluttet å tro at alle som var uenig med deg hatet deg på grunn av din etniske bakgrunn.

Men helt alvorlig - mener du i fullt alvor at det ikke finnes en eneste grunn til å kritisere staten israel i palestina-spørsmålet, og at man ikke kan være kritisk til det som skjer, uten å være "jødehater" eller fremme jødehat??

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...