Gå til innhold

Tror våre nye landsmenn det er greit å klå fremmede jenter på rumpa!!????


Spirello

Anbefalte innlegg

ja ja.. smart å si! Derfor bor jeg sammen med en som er halvt serbisk.. jada! Luringen! Du må jo være så tett at det ikke er vits å diskutere videre engang.. Enten er du mann og aldri opplevd dette på kroppen - bokstavlig talt! Eller så er du en jævlig styugg jente ingen vil ta i med ildtang... Er ikke kult når en holder huet ditt og dytter tunga i kjeften din og gir deg blåveis når du klapper til han, eller tar grepa tak i den ene puppen din i det han går forbi i Karl Johan med fem kompiser, eller kommer bakfra og tar deg på musa når du prøver å ha det gøy ute på dansegulvet med venninner, eller klyper deg i rumpa i det de går forbi eller står tett med mange folk - eller som i går beføler rumpa di når du prøver å gå på trikken! JEG BLIR KVALM! OG JEG BLIR KVALM AV FOLK SOM UNNSKYLDER SÅNN OPPFØRSEL! SKJERP DEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du veit faen ikke hva du snakker om! venninna ble nesten voldtatt på byn, ble dratt inn på doen og rivd av halvparten av klæra, jeg prøvde å få noen til å åpne døra og lyktes med det, og da vi kom ut hadde kameratene forsynt seg med veskene våres, og tatt en dyr dieseljakke...

Milde måne da menneske....

Jeg forsvarer ikke slik oppførsel?!? Har jeg sagt det?

Som jeg har sagt før syns jeg det er trist at alle utlendinger blir stemplet som forbrytere pga hendelser som dette.

Men du sier at dette skjer ofte, greit..Du bor sikkert i Oslo og jeg bor i en bitteliten by. Her skjer det ikke så mye.

Vi er vel litt dustete av oss da som tror så godt om folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 184
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    29

  • Spirello

    16

  • Goliath

    14

  • Ade|ina

    12

Mest aktive i denne tråden

Så ble det brått tyst på han når det gjalt akkurat den biten i denne diskusjonen....:-)

Vi får håpe det ikke er en ny trend.

Blir det tyst hver gang han tar feil, kommer trådene med Sør til å bli kjedelig korte:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare så drittlei at alle skal bruke det mot meg hver gang jeg blir forbanna, jeg har gaske høy temp fra før... : ) Så alltid vært sånn.

Sorry, håper jeg blir tilgitt :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får håpe det ikke er en ny trend.

Blir det tyst hver gang han tar feil, kommer trådene med Sør til å bli kjedelig korte:-)

he-he...du er inne på noe der:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...