Gå til innhold

Tror våre nye landsmenn det er greit å klå fremmede jenter på rumpa!!????


Spirello

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 184
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    29

  • Spirello

    16

  • Goliath

    14

  • Ade|ina

    12

Mest aktive i denne tråden

Så du mener også at man skal akseptere slik oppførsel?

jeg har ingen grunn til å tro at Unni Wikan har sagt at vi skal akseptere en slik oppførsel. hun er en meget klok dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig klokt.

Men jeg tror det ville hjulpet mer for det som er tema i denne tråden at visse andre foreldre slutter lære sine barn om de skitne svinespisende vantro horene som løper rundt ute i gata der de bor.

??????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lur i vei. Hvis du tro hun er alene om å rapportere ome n eksplosiv økning i seksuelle trakkaserier på busser, trikker gater og torg i hovedstaden, vel så er det kanskje du som bør komme ut av hiet å la noen klå på deg.

I min fagre ungdom serverte jeg en del på julebord og slike tilstelninger. Det var ikke grenser for frekke, ekle og nærgående enkelte av de godt voksne, dresskledde gutta kunne finne på å bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, selv små grønne menn fra Mars lar av og til kåtskapen ri av med seg.

Det har jeg ihverfall lest et sted..

Jeg snakket ikke om hudfarge da jeg nevnte nyanser og svart og hvitt... Men det skjønte du kanskje? Du visste ikke annet å svare enn slikt flåseri?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var ung så hang jeg sammen med en gjeng med utlendinger ( fra somalia,tyrkia) Disse fikk jeg høre mye dritt om jenter fra Norge. Alle var jo ikke like, men mangen av dem tøffe i trynet som de var hadde null respekt for norske jenter. Jenter fra norge var lette på tråden og kunne brukes til å ha sex med, så kunne de gifte seg med ei jomfru fra hjemlandet når den tid kom. Jeg må si at jeg har forandret syn på utlendinger etter å ha vært venner med dem, for jeg har aldri hatt noe imot noen uansett hvor de måtte komme fra, men det endret seg etterhvert. Men ikke bare pga det de mente om norske jenter men også hvor lett de tok på det å bare henge rundt uten jobb og skole, bare få penger i hendene, det var jo det de syns var så greit. De syns jeg var dum som gikk på skole og hadde ettermiddagsjobb, for det slapp jo de.

har du aldri tenkt på grunnen til at du var sammen med netopp dem, og ikke de andre som brukte tiden på andre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I min fagre ungdom serverte jeg en del på julebord og slike tilstelninger. Det var ikke grenser for frekke, ekle og nærgående enkelte av de godt voksne, dresskledde gutta kunne finne på å bli.

Ungdommens tid er nok over for oss, og tilstanden har forandret seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sorry! Du har ikke fått meg deg topic i tråden.

Syns ikke det er så veldig off topic jeg da.

Spirello sprer rundt seg en slik "alle utlendinger klår holdning" at jeg føler for å ta til motmælæ. Synd du ikke greier å henge med når diskusjonen "utvider" seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket ikke om hudfarge da jeg nevnte nyanser og svart og hvitt... Men det skjønte du kanskje? Du visste ikke annet å svare enn slikt flåseri?

Beklager, men det var ikke jeg som sporet av fra svart/hvit hvis du leser litt nøyere.

Forøvrig er det helt normalt på DOL at alt sporer av. Take it or leave it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenk så spennende det hadde vært å møte en av dem, og de har helt sikkert doringen nede hele tiden.

Jeg tror han HAR møtt flere av dem, og jeg tror doringen fallt ned idet han gjorde sitt fornødne! ;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket ikke om hudfarge da jeg nevnte nyanser og svart og hvitt... Men det skjønte du kanskje? Du visste ikke annet å svare enn slikt flåseri?

Du er så opptatt av å holde deg på sporet. Hvorfor??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det er så veldig off topic jeg da.

Spirello sprer rundt seg en slik "alle utlendinger klår holdning" at jeg føler for å ta til motmælæ. Synd du ikke greier å henge med når diskusjonen "utvider" seg.

Nei, hun har ikke skrevet at alle utlendiger klår, ikke engang noe som ligner på det.

Derimot er det noen som febrilsk prøver å dreie debatten over fra topic og over på at det er noen som gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager, men det var ikke jeg som sporet av fra svart/hvit hvis du leser litt nøyere.

Forøvrig er det helt normalt på DOL at alt sporer av. Take it or leave it.

Du er så opptatt av å holde deg på sporet du. Hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hun har ikke skrevet at alle utlendiger klår, ikke engang noe som ligner på det.

Derimot er det noen som febrilsk prøver å dreie debatten over fra topic og over på at det er noen som gjør det.

Du er meget trangsynt og snever om du ikke ser at innlegget til spirello er med på å bre en dårlig holdning til alle utlendinger. Hjelpes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror han HAR møtt flere av dem, og jeg tror doringen fallt ned idet han gjorde sitt fornødne! ;-)

Med vennlig hilsen

ja tenk da ser han syner titt og ofte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror han HAR møtt flere av dem, og jeg tror doringen fallt ned idet han gjorde sitt fornødne! ;-)

Med vennlig hilsen

Du uttaler deg som regel som om du bor på en annen planet en alle andre som diskuterer her, og burde vel ha langt mer kunnskap om emnet, eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du uttaler deg som regel som om du bor på en annen planet en alle andre som diskuterer her, og burde vel ha langt mer kunnskap om emnet, eller hva?

kunne vært spennende å vite hvilken planet du bor på som har møtt grønne marsboere, selv er jeg glad i å bo på venus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er meget trangsynt og snever om du ikke ser at innlegget til spirello er med på å bre en dårlig holdning til alle utlendinger. Hjelpes..

Åå ingen måte, og jeg synes det er bra at hun blåser ut her etter å ha blitt seksuelt trakkasert enn å lagre hatet inne i seg, eller gå til fysisk angrep på folk med de katastrofale konsekvensene det kan få.

At det sitter en haug med tosker og prøver legge stein til byrden med høymoralsk bull-shit om ting hun aldri har skrevet, er selvsagt irriterende for alle vettuge folk som observerer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forbausende hvor dårlig syn denne personen må ha. Hvis det ikke kan avhjelpes med å regulere kontrasten på PC-skjermen, foreslår jeg en kronerulling på DOL til optiker for ham.

Jeg tror ikke det er noe som hjelper, men for all del - vedkommende må bare få ha sitt syn i fred for meg. Jeg fatter bare ikke hvordan det går an å vri og vrenge så til de grader på alt mulig.

Jaja, den som gidder får fortsette sirkuset ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...