Gå til innhold

Tror våre nye landsmenn det er greit å klå fremmede jenter på rumpa!!????


Spirello

Anbefalte innlegg

Hvis noen sier "nordmenn er rasister!", mener du det utsagnet anklager alle nordmenn?

[Og før du bruker det som en unnskyldning for å unngå å svare, nei, jeg mener ikke at nordmenn er rasister.]

Er pokker ikke rart hvis alle blir det etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 184
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    29

  • Spirello

    16

  • Goliath

    14

  • Ade|ina

    12

Mest aktive i denne tråden

Du forsto ikke nei. Hadde ikke ventet annet heller.

Det forekommer deg ikke at det kanskje er du som ikke forstår?

Jeg påpeker at generaliseringen om "nye landsmenn" er våsete, akkurat som OTTARS generalisering er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du ikke tør svare på, nettopp fordi det avslører deg!

Takk!

Alle nordmenn er selvsagt ikke rasister, ikke engang en brøkdel. Og ihverfall ikke på langt nær så mange som blandt disse som flyr rundt på gater og torg og "forsyner" seg av norske kvinners pupper og romper, fordi det gir dem rett til det som "rene" "prektige" og "pyntelige" muslimer, som har en selvsagt rett til å gjøre hva de vil med norske vantro horer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle nordmenn er selvsagt ikke rasister, ikke engang en brøkdel. Og ihverfall ikke på langt nær så mange som blandt disse som flyr rundt på gater og torg og "forsyner" seg av norske kvinners pupper og romper, fordi det gir dem rett til det som "rene" "prektige" og "pyntelige" muslimer, som har en selvsagt rett til å gjøre hva de vil med norske vantro horer.

Spørsmålet du unngår å svare på, var:

"Hvis noen sier "nordmenn er rasister!", mener du det utsagnet anklager alle nordmenn?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørsmålet du unngår å svare på, var:

"Hvis noen sier "nordmenn er rasister!", mener du det utsagnet anklager alle nordmenn?"

Selvsagt ikke. Med mindre man er så dum at man tor det, eventuelt er så glad i ordkløyveri som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt ikke. Med mindre man er så dum at man tor det, eventuelt er så glad i ordkløyveri som deg.

*ler*

For en nasjonalist er dine norskkunnskaper heller mangelfulle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler*

For en nasjonalist er dine norskkunnskaper heller mangelfulle.

Jeg er ingen nasjonalist.

Synd for deg at også det særs billige poenget gikk i dass for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble oppringt av en traust norsk mann fra det norske bondeland engang. Han hadde fått tlf.nr. mitt ved en anledning, og vi hadde pratet sammen på tlf. et par ganger. Han ringte for å spørre om han kunne komme hjem til meg, og om vi skulle da kose litt. Kan ikke si at jeg opplevde det som noe hyggelig, eller for å si det rett ut, jeg ble aldeles stum.

Har ikke opplevd dette av en "ny" landsmann, og de har veldig forskjellig opprinnelse (er forresten en av dem selv, antar jeg selvom jeg ikke er mørk i huden). Har hatt kjærester med en annen hudfarge, og de har ikke klapset meg eller andre på rompa så vidt jeg vet. Har vel egentlig mest vært klapset på rompa på sykehjem, og da pleier jeg å smile og late som ingenting.

Ingen har lov til å klå på andre, uansett hudfarge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og likeledes at ALLE som voldtar er menn.

Men beskylder ikke alle menn for voldtekt av den grunn.

Det forekommer at kvinner voldtar også, men det hører vi aldri om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er pokker ikke rart hvis alle blir det etterhvert..

Egentlig synes jeg det ville vært rart hvis alle blir rasister etterhvert, og har ikke noen tro på at slikt kommer til å skje.

Kan ikke se at rasisme eller mannehat hjelper i slike tilfeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tar ikke poenget mitt.. jeg beskylder han ikke, jeg VET det var han, og ja han var utlendig... og hver gang noe sånt har skjedd har det vært utlendinger,

Hva innebærer det at han var en utlending?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan det være deg det er noe i veien med? Siden det er så mange menn som klår på deg mener jeg? Kunne det tenkes at det var tilfeldig at han kom borti stjerten din? Eller ønsker du helst å tro at han virkelig klådde?

Bare lurer jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være deg det er noe i veien med? Siden det er så mange menn som klår på deg mener jeg? Kunne det tenkes at det var tilfeldig at han kom borti stjerten din? Eller ønsker du helst å tro at han virkelig klådde?

Bare lurer jeg.

Lur i vei. Hvis du tro hun er alene om å rapportere ome n eksplosiv økning i seksuelle trakkaserier på busser, trikker gater og torg i hovedstaden, vel så er det kanskje du som bør komme ut av hiet å la noen klå på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, skjønner godt at du ble sinna på den mannen, ja!

Jeg har selv flere mannlige venner av utenlandsk opprinnelse og ingen av dem ville gjort noe sånt. De er tvert i mot noen av de hyggeligste menneskene jeg kjenner :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lur i vei. Hvis du tro hun er alene om å rapportere ome n eksplosiv økning i seksuelle trakkaserier på busser, trikker gater og torg i hovedstaden, vel så er det kanskje du som bør komme ut av hiet å la noen klå på deg.

Jeg har opplevd at våre "gamle lamdsmenn" har klådd, men aldri våre nye. Det er derfor jeg stiller spørsmålstegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forekommer at kvinner voldtar også, men det hører vi aldri om.

Hei,

Jeg vet det, men jeg mener å huske at alle som ble dømt i fjor var menn. Mulig det var ett unntak.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...