Gå til innhold

Tror våre nye landsmenn det er greit å klå fremmede jenter på rumpa!!????


Spirello

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg vet det, men jeg mener å huske at alle som ble dømt i fjor var menn. Mulig det var ett unntak.

Med vennlig hilsen

Javel, så slutt å skriv ALLE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 184
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    29

  • Spirello

    16

  • Goliath

    14

  • Ade|ina

    12

Mest aktive i denne tråden

Huff, skjønner godt at du ble sinna på den mannen, ja!

Jeg har selv flere mannlige venner av utenlandsk opprinnelse og ingen av dem ville gjort noe sånt. De er tvert i mot noen av de hyggeligste menneskene jeg kjenner :o)

Nettopp, det er akkurat det som er så trist. Har en eller to eller sju utlendinger klådd, ja så er alle utlendinger slik. Dermed basta!

Trist at enkelte ikke ser nyanser, men bare svart, hvitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg vet det, men jeg mener å huske at alle som ble dømt i fjor var menn. Mulig det var ett unntak.

Med vennlig hilsen

Nei det er riktig at de som blir dømt er menn, men forhåpentligvis er det noen som ikke blir det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettopp, det er akkurat det som er så trist. Har en eller to eller sju utlendinger klådd, ja så er alle utlendinger slik. Dermed basta!

Trist at enkelte ikke ser nyanser, men bare svart, hvitt.

Eller brunt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd at våre "gamle lamdsmenn" har klådd, men aldri våre nye. Det er derfor jeg stiller spørsmålstegn.

Kanskje vi er så gamle at derfor er det 'gamle' landsmenn som klår på oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp, det er akkurat det som er så trist. Har en eller to eller sju utlendinger klådd, ja så er alle utlendinger slik. Dermed basta!

Trist at enkelte ikke ser nyanser, men bare svart, hvitt.

Jeg er også en del av en norsk minoritetsgruppe fordi jeg er døv. Hvis et par døve gjør noe galt, føler jeg meg omtrent mistenkeliggjort selv. Slett ikke særlig hyggelig....

Mannen som ble knivdrept på trikken, var en bekjent av meg. I begravelsen minte hans foreldre om å ikke hate somaliere på grunnlag av det _en_ mann hadde gjort. Klokt sagt i en slik stund synes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også en del av en norsk minoritetsgruppe fordi jeg er døv. Hvis et par døve gjør noe galt, føler jeg meg omtrent mistenkeliggjort selv. Slett ikke særlig hyggelig....

Mannen som ble knivdrept på trikken, var en bekjent av meg. I begravelsen minte hans foreldre om å ikke hate somaliere på grunnlag av det _en_ mann hadde gjort. Klokt sagt i en slik stund synes jeg!

Kloke foreldre!! Skulle ønske at slike holdninger kunne spres ut til den oppvoksende slekt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kloke foreldre!! Skulle ønske at slike holdninger kunne spres ut til den oppvoksende slekt!!

Jepp, da hadde verden vært et bedre sted å bo - og kanskje kunne kriminaliteten blant mennesker med utenlandsk opprinnelse også bli redusert, hvis de ble møtt med mer respekt fra oss medmennesker!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kloke foreldre!! Skulle ønske at slike holdninger kunne spres ut til den oppvoksende slekt!!

Veldig klokt.

Men jeg tror det ville hjulpet mer for det som er tema i denne tråden at visse andre foreldre slutter lære sine barn om de skitne svinespisende vantro horene som løper rundt ute i gata der de bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med grønt da? noen er helt grønne i fjeset....

Joda, selv små grønne menn fra Mars lar av og til kåtskapen ri av med seg.

Det har jeg ihverfall lest et sted..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg kjenner utlendinger som er topp i deres fag, og mange nordmenn som ikke engang er interessert i å tenke på en jobb, så det er neppe noen større forskjell der.

Faktisk er prosentandelen med høyere utdanning (høyskole eller universitet) høyere blant "innvandrere" enn blant "nordmenn".

Med vennlig hilsen

Jepp, det stemmer. Ganske interessant, igrunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, selv små grønne menn fra Mars lar av og til kåtskapen ri av med seg.

Det har jeg ihverfall lest et sted..

tenk så spennende det hadde vært å møte en av dem, og de har helt sikkert doringen nede hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...