Gå til innhold

Tror våre nye landsmenn det er greit å klå fremmede jenter på rumpa!!????


Spirello

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 184
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    29

  • Spirello

    16

  • Goliath

    14

  • Ade|ina

    12

Mest aktive i denne tråden

Ja, da jeg bodde der.

Ja, det var noe i den duren jeg tenkte meg. Kan ikke huske å ha lest at franskmenn i norge er omtalt som spesiellt plagsomme rompeplukkere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungdommens tid er nok over for oss, og tilstanden har forandret seg.

Ja, ikke blir jeg antastet i nevneverdig grad lenger.

Annet enn ved kjøkkenbenken hjemme fra tid til annen. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var noe i den duren jeg tenkte meg. Kan ikke huske å ha lest at franskmenn i norge er omtalt som spesiellt plagsomme rompeplukkere :-)

Ih, rompeplukker var egentlig et litt ekkelt ord. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

Kjøp ny cs-gass!

Det er noe som stokker seg i hue på en del av våre nye landsmenn når de kommer til Norge med ufin kultur i baklomma. Sett det mange ganger sjøl, og så får heller tullinger som Sør og co. skrike i vei om "alle menn" og sin "skostørrelse"-galskap.

Synd du ikke hadde noen seriøse gasser med deg og fikk gitt faenskapet inn som fortjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp ny cs-gass!

Det er noe som stokker seg i hue på en del av våre nye landsmenn når de kommer til Norge med ufin kultur i baklomma. Sett det mange ganger sjøl, og så får heller tullinger som Sør og co. skrike i vei om "alle menn" og sin "skostørrelse"-galskap.

Synd du ikke hadde noen seriøse gasser med deg og fikk gitt faenskapet inn som fortjent.

Ja, CS-gass på trikken er jo j*vlig smart, SDD!

Hvorfor er ikke alle like smarte som deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest benadeth

Synes ikke dette helt kan sammenlignes med gale Ottar fruers uttalelser...

Poenget mitt at hver gang noe sånt skjer så er det nye landsmenn involvert... ALDRI opplevd å blitt plaga av en nordmann på denne måte, møtt en del norske drittsekker JA, men de er ALDRI så respektløse som dette... Og klapper man til dem når de går for langt, får man ikke knyttneve tilbake - det har jeg fått av en makkokaner, og gikk med lilla øye i to uker..

Dette er i bunn og grunn ikke noe mer å diskutere - sånn er det.. desverre. Og JA det gjør at jeg misliker dem, og ikke vil bli kjent med dem, selv om sikkert mange er kjempegreie.

kjenner dritmange jenter som har opplevd langt verre ting enn å bli klådd på rompa, nemlig voldtekt og seksuelle overgrep. ALLE AV NORDMENN. Kjenner meg ikke igjen i dette nye landsmenn-opplegget. Har aldri blitt klådd på av utlendinger som jeg kan huske, men de er mye mere åpen om å ta kontakt med deg på gata, si "hei hvordan går det, får jeg telefonnr ditt???" osv, altså mere pågående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Ja, CS-gass på trikken er jo j*vlig smart, SDD!

Hvorfor er ikke alle like smarte som deg?

Det er fullt mulig å spraye litt cs-gass i tryne på en jævel uten å tømme hele boksen og fucke opp synet til flere enn den det er påtenkt.

Hvis Spirello går med cs-gass vil jeg tro hun vet hvordan den brukes.

Men neeeei, hun kunne jo risikere å skade en daaakars liten overgriper med en annen hudfarge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ih, rompeplukker var egentlig et litt ekkelt ord. ;o)

Hehe. Ja ser du det ikke for deg da. En med vasne øyne og fingrer som klør etter å plukke på romper.

Noen sluker hele DEG med bare blikket også. Kan være smigrende det, men ikke når det er så utprega slibrig at det føles vemmelig, og IKKE når det er på den måten Spirello beskriver det på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fullt mulig å spraye litt cs-gass i tryne på en jævel uten å tømme hele boksen og fucke opp synet til flere enn den det er påtenkt.

Hvis Spirello går med cs-gass vil jeg tro hun vet hvordan den brukes.

Men neeeei, hun kunne jo risikere å skade en daaakars liten overgriper med en annen hudfarge.

Hvorfor gjør du dette til en diskusjon om hudfarge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

Hvorfor gjør du dette til en diskusjon om hudfarge?

Fordi Spirello har et poeng når hun påpeker at hun alltid, hver gang hun opplever noe lignende, opplever det med utenlandske menn

Du ser selvfølgelig ikke det. Du ser skostørrelse, menn generelt og at 99 % av alle overgripere er menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi Spirello har et poeng når hun påpeker at hun alltid, hver gang hun opplever noe lignende, opplever det med utenlandske menn

Du ser selvfølgelig ikke det. Du ser skostørrelse, menn generelt og at 99 % av alle overgripere er menn.

Jeg påpeker at å sverte nye landsmenn er akkurat det samme som hvis OTTAR påpeker at alle voldtektsforbrytere er menn.

====

For øvrig:

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2430229

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg påpeker at å sverte nye landsmenn er akkurat det samme som hvis OTTAR påpeker at alle voldtektsforbrytere er menn.

====

For øvrig:

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2430229

Men sør, du er jo ikke en jente så akkurat dette kan du vel ikke uttale deg så mye om, eller du har hvertfal ikke noe erfaring når det gleder sånt.

Jeg er helt enig med Spirello, har opplevd liknende opp til flere ganger og hver gang har det vært en gutt med utenlandsk opprinnelse.

De har jo som regel en helt annen kultur enn oss, og er oppvokst med at dette er greit.

Akkurat dette har jeg diskutert med veldig mange av mine venniner opp til flere ganger, og alle har vært enige om og selv erfart at sånn klåing (bortsett fra når man er på byen) svært sjeldent gjøres av nordmenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jeg påpeker at å sverte nye landsmenn er akkurat det samme som hvis OTTAR påpeker at alle voldtektsforbrytere er menn.

====

For øvrig:

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2430229

Vel, Ottar har sannsynligvis rett i at alle, eller i hvert fall veldig nære alle, voldtektsforbrytere er menn.

Vi andre har rett i at den slags overgrep som Spirello beskriver over er et fenomen våre nye landsmenn bedriver i langt større stil enn nordmenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Men sør, du er jo ikke en jente så akkurat dette kan du vel ikke uttale deg så mye om, eller du har hvertfal ikke noe erfaring når det gleder sånt.

Jeg er helt enig med Spirello, har opplevd liknende opp til flere ganger og hver gang har det vært en gutt med utenlandsk opprinnelse.

De har jo som regel en helt annen kultur enn oss, og er oppvokst med at dette er greit.

Akkurat dette har jeg diskutert med veldig mange av mine venniner opp til flere ganger, og alle har vært enige om og selv erfart at sånn klåing (bortsett fra når man er på byen) svært sjeldent gjøres av nordmenn.

"Akkurat dette har jeg diskutert med veldig mange av mine venniner opp til flere ganger, og alle har vært enige om og selv erfart at sånn klåing (bortsett fra når man er på byen) svært sjeldent gjøres av nordmenn."

Nå kommer Sør, grunnet mangel på antenner, til å påpeke noe i forbindelse med nordmenns oppførsel på byen, fullstendig ute av stand til å forstå hva du faktisk snakker om og dermed forskjellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for linken som beviser at Sør nok engang prater tull.

Han snakker om et par utvalgte invandrergrupper som innvandrere generelt.

Og slik kommer fra en person som stadig gnåler om at andre ikke skal generalisere??

Vel, greia er jo at det er en høyere andel høyt utdannede blant innvandrere totalt enn blant etniske nordmenn.

Noen nasjonaliteter med manglende skolesystem vil komme dårligere ut, mens andre kommer svært godt ut.

Uansett går det mange ingeniører og unversitetsutdannede rundt i landet her og vasker gulv og kjører drosje. Mange flere enn man regner med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er pokker ikke rart hvis alle blir det etterhvert..

Det er i så fall en trist fremtid for det barnet jeg venter på.

Jeg grøsser ved tanken på at h*n skal avfeies og kategoriseres uten videre fordi h*n har en annen hudfarge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...