Gå til innhold

Tror våre nye landsmenn det er greit å klå fremmede jenter på rumpa!!????


Spirello

Anbefalte innlegg

"Det er i så fall en trist fremtid for det barnet jeg venter på.

Jeg grøsser ved tanken på at h*n skal avfeies og kategoriseres uten videre fordi h*n har en annen hudfarge."

Men nå kommer vel ikke barnet ditt til å vokse opp i samme (u)kultur som det mange av disse klåmarkene kommer fra.

Folk blir stort sett behandlet etter måten de oppfører seg på, og ikke etter hudfargen.

Ikke i forhold til det Spirello skrev, at alle var i ferd med å bli rasister. Det er en annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 184
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    29

  • Spirello

    16

  • Goliath

    14

  • Ade|ina

    12

Mest aktive i denne tråden

Du har misforstått hele innlegget! Det er IKKE, hvor mange ganger må jeg gjenta; IKKE hudfargen det kommer an på... Men ukulturen, og oppførselen deres. den er annerledes, sier igjen at ikke alle har fæl oppførsel, enn nordmenn fordi de har en annen kultur og et annent syn på norsk jenter.

Jeg venter selv en mørk unge¨, så er absolut ikke det det går på, og det håper jeg du klarer å se.

Jeg svarte ikke dette til hovedinnlegget ditt, altså!

Det var en kommentar på det du skrev om at "alle" var i ferd med å bli rasister.

DET hadde vært forferdelig trist, synes jeg. Og det tenker vel du også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Ja ser du det ikke for deg da. En med vasne øyne og fingrer som klør etter å plukke på romper.

Noen sluker hele DEG med bare blikket også. Kan være smigrende det, men ikke når det er så utprega slibrig at det føles vemmelig, og IKKE når det er på den måten Spirello beskriver det på.

*urk*

Jeg ble engang grundig grafset i rompa av en harrytass på etested i Oslo. Kan tok et grepa tak, og da jeg snudde meg, flirte han ekkelt under pusebarten sin.

For en gang skyld klarte jeg å handle umiddelbart, og tok et like grepa tak rundt ballene hans - og klemte godt, mens jeg hveste "har du ikke mer å skryte av, bør du slutte å klype fremmede damer på rompa".

Tipper han slutta med det! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis har jeg fred ved kjøkkenbenken hjemme. Ville nok skvette betraktelig hvis noen klådde på meg der :) (Bor alene sammen med min 16-årige datter.)

Hehe, ja det skjønner jeg godt at du ville reagert på.

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*urk*

Jeg ble engang grundig grafset i rompa av en harrytass på etested i Oslo. Kan tok et grepa tak, og da jeg snudde meg, flirte han ekkelt under pusebarten sin.

For en gang skyld klarte jeg å handle umiddelbart, og tok et like grepa tak rundt ballene hans - og klemte godt, mens jeg hveste "har du ikke mer å skryte av, bør du slutte å klype fremmede damer på rompa".

Tipper han slutta med det! ;o)

Jeg stod stille og rolig ved baren i en pub i Oslo for litt siden, og pratet med en kamerat.

Da er det noen som presser en hånd mellom lårene mine og griper meg "passe fast" rundt balla.

Jeg snur meg og forventer å se en eller annen dritings bekjent som syntes dette var morsomt.

Men der står det en litt søt og litt brisen ung (og ukjent for meg) dame, med et skjevt smil.....

Så det er ikke bare dere damer som opplever det....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stod stille og rolig ved baren i en pub i Oslo for litt siden, og pratet med en kamerat.

Da er det noen som presser en hånd mellom lårene mine og griper meg "passe fast" rundt balla.

Jeg snur meg og forventer å se en eller annen dritings bekjent som syntes dette var morsomt.

Men der står det en litt søt og litt brisen ung (og ukjent for meg) dame, med et skjevt smil.....

Så det er ikke bare dere damer som opplever det....:-)

Nå må du slutte å dagdrømme,da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg stod stille og rolig ved baren i en pub i Oslo for litt siden, og pratet med en kamerat.

Da er det noen som presser en hånd mellom lårene mine og griper meg "passe fast" rundt balla.

Jeg snur meg og forventer å se en eller annen dritings bekjent som syntes dette var morsomt.

Men der står det en litt søt og litt brisen ung (og ukjent for meg) dame, med et skjevt smil.....

Så det er ikke bare dere damer som opplever det....:-)

Hehe, har hørt at enkelte damer også kan være temmelig håndgripelige, ja. Mannlige servitører har gjerne en del historier om det - særlig fulle jentegjenger i julebordssesongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du slutte å dagdrømme,da :-)

he-he...jeg kan vel ikke noe for at rumpa mi er såpass sexy som den er?

ps: historien er faktisk helt sann, og selv om dette er den eneste gangen noen har grepet tak rundt mine "edlere deler", så har jeg flere ganger opplevd at damer på byen har tatt tak i rumpa mi for å "kjenne på'n".

Sistnevnte smiler jeg bare av og tar det som et kompliment, men "ballegrepet" var noe over streken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har hørt at enkelte damer også kan være temmelig håndgripelige, ja. Mannlige servitører har gjerne en del historier om det - særlig fulle jentegjenger i julebordssesongen.

Du skulle bare visst hvor mange "tilbud" som dørvaktene mottar i julebordsesongen - eller kvelden etter Grete Waitz løpet....

Det er visstnok den kvelden i året da de fleste dørvakter forsøker å få fri fra jobb for å tilbringe kvelden hjemme:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle bare visst hvor mange "tilbud" som dørvaktene mottar i julebordsesongen - eller kvelden etter Grete Waitz løpet....

Det er visstnok den kvelden i året da de fleste dørvakter forsøker å få fri fra jobb for å tilbringe kvelden hjemme:-)

Tenk den stakkars karen som hadde utdrikningslag under Grete Watz-løpet - og kompisene bandt ham fast til en telefonstolpe midt i løpet, til fri avbenyttelse. Det er pur ondskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk den stakkars karen som hadde utdrikningslag under Grete Watz-løpet - og kompisene bandt ham fast til en telefonstolpe midt i løpet, til fri avbenyttelse. Det er pur ondskap.

he-he.....stakkars mann:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For langt til at jeg orker å kommentere.. Dette har ikke noe med hormoner å gjøre, det er bare mitt syn - og det har det vært leeenge... lenge før jeg ble gravid!

Skjønner hvilket syn du har, var bare måten du hissa deg opp på som frista meg til å kommentere hormonene ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hvilket syn du har, var bare måten du hissa deg opp på som frista meg til å kommentere hormonene ;o)

Er bare så drittlei at alle skal bruke det mot meg hver gang jeg blir forbanna, jeg har gaske høy temp fra før... : ) Så alltid vært sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg svarte ikke dette til hovedinnlegget ditt, altså!

Det var en kommentar på det du skrev om at "alle" var i ferd med å bli rasister.

DET hadde vært forferdelig trist, synes jeg. Og det tenker vel du også?

At alle er rasister hadde vært trist ja, men at folk tør å si i fra når folk oppfører seg som idioter synes jeg er helt naturlig og en selvfølge! Og at man påpeker at det har med bakgrunnen å gjøre synes jeg også er naturlig - i hvert fall når historien gjentar seg...

men når det er mange drittsekker som er utlendinger man ser, så blir resten stempla... Sånn er det.. Har merka at samboern min har fått antydninger som jeg ikke helt liker.. Helt til de oppdager hvor "norsk" han er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke i forhold til det Spirello skrev, at alle var i ferd med å bli rasister. Det er en annen sak.

Var heller ikke det jeg skrev, jeg skrev at det ikke er rart hvis folk blir det etterhvert... Hvis noen utlandkse fortsetter å behandle noordmenn som dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At alle er rasister hadde vært trist ja, men at folk tør å si i fra når folk oppfører seg som idioter synes jeg er helt naturlig og en selvfølge! Og at man påpeker at det har med bakgrunnen å gjøre synes jeg også er naturlig - i hvert fall når historien gjentar seg...

men når det er mange drittsekker som er utlendinger man ser, så blir resten stempla... Sånn er det.. Har merka at samboern min har fått antydninger som jeg ikke helt liker.. Helt til de oppdager hvor "norsk" han er.

Man skal selvsagt kunne forvente folkeskikk uansett - og det er absolutt lov til å gi idioter beskjed - jfr mitt innlegg lenger ned her, om dusten som grafset meg i rompa. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de dårlige holdningene til en del av våre "nye landsmenn" skal selvfølgelig ikke kunne kommenteres og kritiseres....?

Hjelpes....

Joda, selvfølgelig, men jeg blir bare så trist når alle skjæres over en kam. Å neeeida, det ble ikke gjort her, jeg har fått med meg det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja selvfølgelig er det meg! Du må jo være helt dust i huet du???? Nei, jeg innbiller meg ikke at han befølte rumpa mi! Tror du jeg VIL at folk skal klå på rumpa mi? Til din orientering ahr jeg samboer og er gravid, så jeg ser helst at idioter holder seg langt faenivoll unna ræva mi, og hele meg!

kanskje de ikke klarer å skjønne at de ikke kan forsyne seg som de vil da, siden jeg er blod. Må jo være noe. Ikke er jeg bimbo-kledd heller, så er nok ikke noe med meg nei. Er deres totale mangel på respekt - nor jeg tror du deler med en del av dem... I hvert fall siden du skriver sånn her.

WOW! Greit, jeg kjenner derg ikke. Det var derfor jeg lurte.

hilsen dust i hue

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...