Gjest trene mer nå gitt Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hvordan får jeg trent baksiden av lårene og rompa best? Helst noe jeg kan gjøre hjemme. Hjelper sykling? Begynner å få litt cellulitt på disse områdene og vil gjerne har hjelp til å bli kvitt dem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mr Papp Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Cellulitter har jeg ikke peiling på. Jeg visste ikke hva det var før jeg sa det på TV-shop. Også lurer jeg på hva du mener med å "trene baksida av lårene og rumpa"? Utvikle sterkere muskulatur? Det er tolkninga jeg finner mest nærliggende, i alle fall. I så fall kan du kjøre knebøy og lårcurl. Flere styrkeøvelser enn disse to trenger du ikke for beina (bortsett fra evt. tåhev for leggene). Sykling er utholdenhetstrening. Du kan alltids "bli fastere i fisken", som bestemora mi sier, men du vil ikke utvikle noe særlig sterkere muskulatur. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trene mer nå gitt Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Cellulitter har jeg ikke peiling på. Jeg visste ikke hva det var før jeg sa det på TV-shop. Også lurer jeg på hva du mener med å "trene baksida av lårene og rumpa"? Utvikle sterkere muskulatur? Det er tolkninga jeg finner mest nærliggende, i alle fall. I så fall kan du kjøre knebøy og lårcurl. Flere styrkeøvelser enn disse to trenger du ikke for beina (bortsett fra evt. tåhev for leggene). Sykling er utholdenhetstrening. Du kan alltids "bli fastere i fisken", som bestemora mi sier, men du vil ikke utvikle noe særlig sterkere muskulatur. Trodde det var ganske så underforstått hva å trene baksida av låra og rumpa var jeg. Selvsagt å trene muskulaturen, bli strammere og finere... Hjalp innmari lite å si at et eller annet curl hjelper når du ikke sier hva det er? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mr Papp Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Trodde det var ganske så underforstått hva å trene baksida av låra og rumpa var jeg. Selvsagt å trene muskulaturen, bli strammere og finere... Hjalp innmari lite å si at et eller annet curl hjelper når du ikke sier hva det er? Det er mye begrepsforvirring ute og går, derfor skreiv jeg som jeg gjorde. Når det gjelder øvelsen lårcurl, kunne du for eksempel gjort et søk? http://www.citygym.nu/traning/traningsprogram/ben/baksida/liggandelarcurl.htm 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østlendingen Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Det finnes bare en rumpe-trening and you know what i`m talking about! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fungerer for meg... Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Legg deg på ryggen og legg bena på sengen/sofaen eller andre tilsvarende steder (Bena skal ligge i 90 graders vinkel). Hold armene ned langs gulvet (litt utover så du ikke mister balansen) Hev hofte/rompe partiet hold litt før du senker rompen igjen. Bare husk å stramme magen og rompa når du gjør øvelsen. Kan også gjøres bare på gulvet (ikke så tungt) Bøy bena og hev hofte/rompe på samme måte. På S.P.E.N.S.T kaller de det som spøk for J.Lo rompe-trening. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Utfall er meget effektivt. Du finner det omtalt her: http://www.trening.no/nyhet.php?id=547 sammen med en del andre øvelser for rumpe/lår. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Enig med papp. Lårcurl og knebøy holder lenge. Men ikke gå i den fella mange jenter går i. De trener diverse rumpeøvelser i den tro at det vil gjøre rumpene deres mindre. Rumpemusklaturen er stor og vokser lett, så dersom du allerede føler du har et overdimensjonert bakstell, ville jeg i hvert fall ikke lagt på for mye vekter. Men knebøy er en flott rumpeøvelse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest takk for svaret Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Enig med papp. Lårcurl og knebøy holder lenge. Men ikke gå i den fella mange jenter går i. De trener diverse rumpeøvelser i den tro at det vil gjøre rumpene deres mindre. Rumpemusklaturen er stor og vokser lett, så dersom du allerede føler du har et overdimensjonert bakstell, ville jeg i hvert fall ikke lagt på for mye vekter. Men knebøy er en flott rumpeøvelse. Jeg vil gjerne ha større rumpe jeg, større og fastere 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg vil gjerne ha større rumpe jeg, større og fastere Hvis du forsøker å trene utfall en gang, så kjenenr du straks hvor godt det fungerer for rumpe- og lårmuskelen. Jeg vil tippe at det vil gjøre deg stivere og stølere enn hva knebøy vil gjøre - i hvert fall i rumpemuskelen:-) Men dype knebøy er også meget effektivt, så fremt knærne dine tåler det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg vil gjerne ha større rumpe jeg, større og fastere Knebøy er i så fall genialt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jeg bare spør jeg Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Knebøy er i så fall genialt! Jeg vil gjerne ha større og fastere rumpe, men ikke større lår. Lar det seg gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg vil gjerne ha større og fastere rumpe, men ikke større lår. Lar det seg gjøre? Det er vanskelig å svare på. Du får bare kline til og følge med på det som skjer med kroppen din. Hos noen vokser rumpa raskest, mens andre enkelt bygger lår. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohooo Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Trening av de muskelgruppene fjerner ikke celulitter. Det kan tvert i mot gjøre til at de synes bedre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trene mer nå gitt Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Trening av de muskelgruppene fjerner ikke celulitter. Det kan tvert i mot gjøre til at de synes bedre. Hvordan får man redusert cellulitter da? Lårene mine trenger uansett oppstramming da.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohooo Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hvordan får man redusert cellulitter da? Lårene mine trenger uansett oppstramming da.. Det vet man ikke. Men du kan jo prøve med utrensningskurer og diverse kremer, sammen med en utrolig sunn livsstil. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trene mer nå gitt Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Det vet man ikke. Men du kan jo prøve med utrensningskurer og diverse kremer, sammen med en utrolig sunn livsstil. Har lite tro på at en krem skal hjelpe mer enn trening da. Utrenselseskur har jeg prøvd, hjalp ikke. Har hørt at kullsyre kan øke cellulitter, er det noe i det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trene mer nå gitt Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Det vet man ikke. Men du kan jo prøve med utrensningskurer og diverse kremer, sammen med en utrolig sunn livsstil. Forresten.. Cellulitter er det alt av rugler man har på låra, eller ser det spesielt ut? Er liksom store groper i mine, ikke sånne små som det er på appelsiner (appelsinhud).. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg vil gjerne ha større og fastere rumpe, men ikke større lår. Lar det seg gjøre? Hvis du går dypt i knebøy med litt lettere vekter, så trener du rumpa mest, og lårene noe mindre. Hvis du ikke går like dypt så kan du legge på noe mer vekter (fordi det ikke blir like tungt å klare å utføre øvelsen som når du går dypt). Du trener da lårene noe mer, og rumpa en del mindre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trene mer nå gitt Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hvis du går dypt i knebøy med litt lettere vekter, så trener du rumpa mest, og lårene noe mindre. Hvis du ikke går like dypt så kan du legge på noe mer vekter (fordi det ikke blir like tungt å klare å utføre øvelsen som når du går dypt). Du trener da lårene noe mer, og rumpa en del mindre. Men altså sykling var ikke noe bra eller? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.