Gå til innhold

Trene bak låra og rumpa


Gjest trene mer nå gitt

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

Det har jeg ikke sett på noen menn hittil... på rumpe, hofte og lår derimot..

På grunn av trening eller fett?

Jeg forstår tross alt at det kan bli litt kjipt med strekkmerker på lår og mage dersom de er et resultat av fedme. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    22

  • Babette

    16

  • Goliath

    5

  • morsan

    2

Mest aktive i denne tråden

Gjest tjohooo

På grunn av trening eller fett?

Jeg forstår tross alt at det kan bli litt kjipt med strekkmerker på lår og mage dersom de er et resultat av fedme. :)

På grunn av kjapp vekst i ungdomsårene tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har strekkmerker i bryst-/skulderpartiet.

Er ikke akkurat noe jeg ikke trives med. Ser de kommer mer til sin rett når jeg trener bra. :)

Hormonelle ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

På grunn av kjapp vekst i ungdomsårene tror jeg...

Oki. Jeg har ikke sett sånt på gutter, men jeg har jo heller ikke sjekket så voldsomt.

Har for øvrig aldri lagt merke til strekkemerkene jentene klager over heller.

Tror ikke noen legger merke til mine sånn uten videre. Gjør det selv fordi jeg var litt stolt den gang de begynte å komme. Viste jo at jeg gjorde noe riktig på treninga.

Men jeg har sett folk med strekkmerker nesten over hele kroppen, grunnet alt for rask økning i muskelmasse (og vann).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trene mer nå gitt

Den jenta der kan jo se nydelig ut med klær på. Jeg ville selvfølgelig aldri kastet henne fordi hun så sånn ut. Syntes nok at hun hadde relativt mye disselår, men det i seg selv trenger ikke å bety stort.

Jepp, jeg også ser ganske så bra ut med klær, er bare så kjipt at klærne "lyver" ;) Men er jo stort sett bare kjæresten som må lide av det synet.. eller om sommern på stranda.. men heldigvis ser jeg jo at det ikke er bare meg..:)

Skal gå inn for å fikse disselårene mine, er jo ikke overvektig, bare slapp i fisken. Håper det blir litt glattere da. Puppene får jeg dessverre ikke trent noe bedre.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tjohooo

Oki. Jeg har ikke sett sånt på gutter, men jeg har jo heller ikke sjekket så voldsomt.

Har for øvrig aldri lagt merke til strekkemerkene jentene klager over heller.

Tror ikke noen legger merke til mine sånn uten videre. Gjør det selv fordi jeg var litt stolt den gang de begynte å komme. Viste jo at jeg gjorde noe riktig på treninga.

Men jeg har sett folk med strekkmerker nesten over hele kroppen, grunnet alt for rask økning i muskelmasse (og vann).

og så vises det jo ikke spesielt godt dersom man er bleik heller da :) mine mikroskopiske nusselige (ehm) vises kun når jeg er brun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jepp, jeg også ser ganske så bra ut med klær, er bare så kjipt at klærne "lyver" ;) Men er jo stort sett bare kjæresten som må lide av det synet.. eller om sommern på stranda.. men heldigvis ser jeg jo at det ikke er bare meg..:)

Skal gå inn for å fikse disselårene mine, er jo ikke overvektig, bare slapp i fisken. Håper det blir litt glattere da. Puppene får jeg dessverre ikke trent noe bedre.. hehe

Tviler på at kjæresten din lider ved synet av deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

og så vises det jo ikke spesielt godt dersom man er bleik heller da :) mine mikroskopiske nusselige (ehm) vises kun når jeg er brun.

Mine vises mer når jeg er bleik, tror jeg. Men det er ikke rare greine. En stripe på hver side. De blir rødere når jeg er i en god treningsperiode. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

Mine vises mer når jeg er bleik, tror jeg. Men det er ikke rare greine. En stripe på hver side. De blir rødere når jeg er i en god treningsperiode. :)

Hvor stor er du egentlig!! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trene mer nå gitt

og så vises det jo ikke spesielt godt dersom man er bleik heller da :) mine mikroskopiske nusselige (ehm) vises kun når jeg er brun.

For meg er det motsatt. Brunfargen dekker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trene mer nå gitt

Tviler på at kjæresten din lider ved synet av deg. :)

:) Jeg lider litt ved at det ikke er så kult å holde private strippeseanser og sånn for ham.. men men.. tenker ikke så mye over det, er vel derfor det har blitt som det har blitt.. for mye slappis i sofaen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

Hvor stor er du egentlig!! hehe

Jeg er liten og nett. Men jeg trente ganske hardt over mange år for noen år siden. Nå er jeg en deeel kilo lettere enn jeg da var.

93-94 kilo på 184 cm. Ingen planer om å gå noe opp. Skal holde meg på rundt 90 kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

:) Jeg lider litt ved at det ikke er så kult å holde private strippeseanser og sånn for ham.. men men.. tenker ikke så mye over det, er vel derfor det har blitt som det har blitt.. for mye slappis i sofaen;)

Nå går det mot våren, så det er bare å kjøpe seg en mp3-spiller og sette ut på joggetur når gradene kryper oppover og sola skinner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

Jeg er liten og nett. Men jeg trente ganske hardt over mange år for noen år siden. Nå er jeg en deeel kilo lettere enn jeg da var.

93-94 kilo på 184 cm. Ingen planer om å gå noe opp. Skal holde meg på rundt 90 kilo.

Det hørtes jo virkelig bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Det hørtes jo virkelig bra ut.

Føler ikke at det er så veldig bra akkurat nå, men jeg er i gang! For første gang på snart 4 år. Og det er deilig å trene igjen.

Når sola skinner og gradestokken blir mer fornuftig, skal jeg til og med jogge. Så det er håp for sommerformen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lårkort

De bli ikke borte, men de blir mye mindre synlig med trening.

Jeg er tynn, men til og med jeg får det, spesielt om vinteren når jeg ligger litt på latsiden mht til trening, og jeg går opp et par kilo.

Hvert år tar jeg meg selv i nakken etter jul (typisk periodetrener).

Du må trene så du svetter ordentlig, tren med vekter etterpå, drikk masse vann og hold deg unna drittmat.

Det funker kjempebra.

Det skal ikke så mye til før du merker resultater.

Men du må ha litt selvdisilin altså.

Jeg har null tro på kremer, svamper,skrubbing og den slags.

Helt enig. Er over 40, har aldri vært plaget med cellulitter. Men etter en halvårsperiode fram til jul med usunn mat og ikke trening skal jeg si at det poppa opp både her og der.

Fettforbrenningstrening er tingen, kombinert med sunne måltider.

Da forsvinner cellulittene som dugg for sola.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Men altså sykling var ikke noe bra eller?

Jo en kombinasjon, tror jeg er bra.

Altså løpe/jogge til du blir ordentlig svett. Forbrenne fett.Legg mest vekt på det, hvis du ikke vil ha for store muskler.Deretter litt sykling for å gjøre lårene fastere, eller (hvis du vil trene på helsestudio)den der øvelsen hvor man trener inn og utsiden av lårene på helsestudio. Husker ikke hva den heter.

Tren over og undersiden av lår og rumpe.

Det hjelper, jeg lover det. Men viktigste er fettforbrenningen og da må du bli svett.Halvtimes/ tre kvarter jogging.

Hjelper ikke bare å trene vekter.

Ellers er det viktig å redusere på saltet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...