Gjest KariKruskakli Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Joda sant det. Strekkmerker har jeg ikke enda heldigvis, for barn har jeg ikke fått enda, og ikke slapp mage heller. Føler meg egentlig ganske ung enda, men trekkes så ned av at låra mine ser ut som noen deigklumper.. i riktig lys... hehe Hvilke bein gjør ikke det i riktig lys? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 kan jeg få se bildet? Adelina la ut bildet i går kveld. Se på sex-forumet på en tråd om kvinner og hårete anus, innlegg fra Adelina rundt kl. 22.30, tror jeg det var. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trene mer nå gitt Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Adelina la ut bildet i går kveld. Se på sex-forumet på en tråd om kvinner og hårete anus, innlegg fra Adelina rundt kl. 22.30, tror jeg det var. ok.. men jeg får ikke til å søke jeg da.. har prøvd.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 ok.. men jeg får ikke til å søke jeg da.. har prøvd.. Du trenger ikke å søke. Bare gå inn på forum for seksualitet, og let til du finner en tråd som heter Kvinner og hårete anus. Så ser du på dato og klokkeslett og finner Adelinas innlegg. Hvis du selv har hatt et innlegg i samme tråd, kan du gå inn på svar til deg, og Se tråd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trene mer nå gitt Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Du trenger ikke å søke. Bare gå inn på forum for seksualitet, og let til du finner en tråd som heter Kvinner og hårete anus. Så ser du på dato og klokkeslett og finner Adelinas innlegg. Hvis du selv har hatt et innlegg i samme tråd, kan du gå inn på svar til deg, og Se tråd. aha.. tenkte ikke på det jeg.. er ikke så mye innom på det forumet.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 aha.. tenkte ikke på det jeg.. er ikke så mye innom på det forumet.. Nå har jeg også bedt Adelina hjelpe deg, så det ordner seg nok uansett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trene mer nå gitt Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Nå har jeg også bedt Adelina hjelpe deg, så det ordner seg nok uansett. Fant det.. grusomt.. heldigvis ganske langt fr ahvordan jeg ser ut. Når jeg studerte meg selv litt i går, så er jeg faktisk blitt veldig mye bedre. Har tatt en sånn Bio Drain kur, og da har jeg jo også drukket mye mer vann enn jeg pleier, så hva som har hjulpet vet jeg ikke. I tillegg har jeg sluttet med all brus, (drakk lettbrus før). Så.. overlever nok bikinisesongen i år og da.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Fant det.. grusomt.. heldigvis ganske langt fr ahvordan jeg ser ut. Når jeg studerte meg selv litt i går, så er jeg faktisk blitt veldig mye bedre. Har tatt en sånn Bio Drain kur, og da har jeg jo også drukket mye mer vann enn jeg pleier, så hva som har hjulpet vet jeg ikke. I tillegg har jeg sluttet med all brus, (drakk lettbrus før). Så.. overlever nok bikinisesongen i år og da.. Ja, dette var skikkelig blomkålgrateng! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Fant det.. grusomt.. heldigvis ganske langt fr ahvordan jeg ser ut. Når jeg studerte meg selv litt i går, så er jeg faktisk blitt veldig mye bedre. Har tatt en sånn Bio Drain kur, og da har jeg jo også drukket mye mer vann enn jeg pleier, så hva som har hjulpet vet jeg ikke. I tillegg har jeg sluttet med all brus, (drakk lettbrus før). Så.. overlever nok bikinisesongen i år og da.. Du overlever sikkert, ja. Hvis man har noe på kroppen man er misfornøyd med, ser man liksom bare det. Men andre ser det ikke slik, de ser helheten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.