Dorthe Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Den har for liten plass! Du må mer enn gjerne overta gullfiskbollen vår! Men jeg klarer ikke å løfte bollen når det er vann i den så da blir det aldri nytt vann. Jeg skal aldri mer ha fisk, det holder med Doffen, han er sprellende lykkelig nå ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NyttLiv Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Men jeg klarer ikke å løfte bollen når det er vann i den så da blir det aldri nytt vann. Jeg skal aldri mer ha fisk, det holder med Doffen, han er sprellende lykkelig nå ) Hehe, tror du vi med akvarium løfter hele akvariet ved vannbytter? ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Hehe, tror du vi med akvarium løfter hele akvariet ved vannbytter? ;-) Nei, men dere skifter vel vann dere også. Jeg har da sett venninna mi tømme endel vann ut og deretter ha i nytt. Har ikke greie på akvarier jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NyttLiv Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Nei, men dere skifter vel vann dere også. Jeg har da sett venninna mi tømme endel vann ut og deretter ha i nytt. Har ikke greie på akvarier jeg. Jupp, så du kan jo gjøre det samme med bolla (så slipper du å løfte hele.. var det ikke det som var problemet?) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rusle Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hvordan er matlysten hans? Høres ut som en raring ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Hvordan er matlysten hans? Høres ut som en raring ;o) Han er stadig nede i bunn og spiser, Jeg har lest på matboksen hans at han har mat som synker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Jupp, så du kan jo gjøre det samme med bolla (så slipper du å løfte hele.. var det ikke det som var problemet?) Nei, det kan jeg ikke så det er problemet. Tror ikke jeg får dattera mi til å komme hit for å skifte vann stadig vekk og minstemann er for liten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rusle Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Han er stadig nede i bunn og spiser, Jeg har lest på matboksen hans at han har mat som synker. Nå prøver jeg å være fiskelege. Har han vært slik lenge og er det andre underlige tegn? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Nå prøver jeg å være fiskelege. Har han vært slik lenge og er det andre underlige tegn? Han har visnok vært slik fra begynnelsen, han er fra november. Han har bodd i større bolle før men oppførte seg likedan. Noen dager oppfører han seg "verre" enn andre, idag har han vært skikkelig livlig ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rusle Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Han har visnok vært slik fra begynnelsen, han er fra november. Han har bodd i større bolle før men oppførte seg likedan. Noen dager oppfører han seg "verre" enn andre, idag har han vært skikkelig livlig ) Jøss, en snåling altså. Har drevet med akvarier i flere år, men har ikke vært borti en slik oppførsel. Som andre skriver her, så vil en større bolle eller helst et akvarium være det beste. Kan det være noe med svømmeblæren tro? Neppe noe alvorlig siden den spiser og virker pigg ellers. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Slipp to Paracet i bollen, og ring fastlegen på mandag! *legevaktstemme* Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Jøss, en snåling altså. Har drevet med akvarier i flere år, men har ikke vært borti en slik oppførsel. Som andre skriver her, så vil en større bolle eller helst et akvarium være det beste. Kan det være noe med svømmeblæren tro? Neppe noe alvorlig siden den spiser og virker pigg ellers. Det er bra. Den ser ikke ut som den har det kjipt egentlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Slipp to Paracet i bollen, og ring fastlegen på mandag! *legevaktstemme* Med vennlig hilsen he he - sukkertøypillene ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Nei, det har den nok ikke. Godt at gullfisker har så kort hukommelse. Det blir nok en mager trøst så lenge den hele tiden blir påminnet sin livssituasjon;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NyttLiv Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Nei, det kan jeg ikke så det er problemet. Tror ikke jeg får dattera mi til å komme hit for å skifte vann stadig vekk og minstemann er for liten. Tør jeg spørre hvorfor du ikke kan fylle bytte vann på samme måte? Hva er egentlig problemet? Men for all del, du skal få slippe å ha fisk når doffen har daua, altså 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilleva Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Ja, hva gjør man ikke for sitt barns kjæledyr. Men som jeg skriver til nhd så tror jeg hun får nok oppmerksomhet da jeg stadig banker i bollen og stryker den over buken med oppvaskbørsten. Oppvaskbørsten! *ler meg ihjel* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvor vanskelig kan det være? Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Du skriver: "kunne du tenke deg å leve i et lite glass med vann om du var fisk?" I hvert fall langt bedre enn å leve i et lite glass uten vann. Tenk deg om! LOL 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Tør jeg spørre hvorfor du ikke kan fylle bytte vann på samme måte? Hva er egentlig problemet? Men for all del, du skal få slippe å ha fisk når doffen har daua, altså Fordi det er jævli vanskelig å trille en rullestol med ting i hendene 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thinkerbell Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (og nhd) *lol* takk. jeg har ledd så jeg har grått 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 (og nhd) *lol* takk. jeg har ledd så jeg har grått Han spreller fremdeles men nå svømmer han bare på ryggen med buken opp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.