Gå til innhold

Snille nhd - gullfisk med psykiske problemer

Dorthe

Anbefalte innlegg

Den har for liten plass! Du må mer enn gjerne overta gullfiskbollen vår! :)

Men jeg klarer ikke å løfte bollen når det er vann i den så da blir det aldri nytt vann.

Jeg skal aldri mer ha fisk, det holder med Doffen, han er sprellende lykkelig nå :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

31

• Lurveline

3

• Sør

2

• mariaflyfly

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest NyttLiv

Men jeg klarer ikke å løfte bollen når det er vann i den så da blir det aldri nytt vann.

Jeg skal aldri mer ha fisk, det holder med Doffen, han er sprellende lykkelig nå :o)

Hehe, tror du vi med akvarium løfter hele akvariet ved vannbytter? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tror du vi med akvarium løfter hele akvariet ved vannbytter? ;-)

Nei, men dere skifter vel vann dere også. Jeg har da sett venninna mi tømme endel vann ut og deretter ha i nytt.

Har ikke greie på akvarier jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NyttLiv

Nei, men dere skifter vel vann dere også. Jeg har da sett venninna mi tømme endel vann ut og deretter ha i nytt.

Har ikke greie på akvarier jeg.

Jupp, så du kan jo gjøre det samme med bolla (så slipper du å løfte hele.. var det ikke det som var problemet?) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er matlysten hans? Høres ut som en raring ;o)

Han er stadig nede i bunn og spiser, Jeg har lest på matboksen hans at han har mat som synker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jupp, så du kan jo gjøre det samme med bolla (så slipper du å løfte hele.. var det ikke det som var problemet?) ;)

Nei, det kan jeg ikke så det er problemet.

Tror ikke jeg får dattera mi til å komme hit for å skifte vann stadig vekk og minstemann er for liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er stadig nede i bunn og spiser, Jeg har lest på matboksen hans at han har mat som synker.

Nå prøver jeg å være fiskelege. Har han vært slik lenge og er det andre underlige tegn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå prøver jeg å være fiskelege. Har han vært slik lenge og er det andre underlige tegn?

Han har visnok vært slik fra begynnelsen, han er fra november. Han har bodd i større bolle før men oppførte seg likedan.

Noen dager oppfører han seg "verre" enn andre, idag har han vært skikkelig livlig :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har visnok vært slik fra begynnelsen, han er fra november. Han har bodd i større bolle før men oppførte seg likedan.

Noen dager oppfører han seg "verre" enn andre, idag har han vært skikkelig livlig :o)

Jøss, en snåling altså. Har drevet med akvarier i flere år, men har ikke vært borti en slik oppførsel. Som andre skriver her, så vil en større bolle eller helst et akvarium være det beste.

Kan det være noe med svømmeblæren tro? Neppe noe alvorlig siden den spiser og virker pigg ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, en snåling altså. Har drevet med akvarier i flere år, men har ikke vært borti en slik oppførsel. Som andre skriver her, så vil en større bolle eller helst et akvarium være det beste.

Kan det være noe med svømmeblæren tro? Neppe noe alvorlig siden den spiser og virker pigg ellers.

Det er bra.

Den ser ikke ut som den har det kjipt egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det har den nok ikke. Godt at gullfisker har så kort hukommelse.

Det blir nok en mager trøst så lenge den hele tiden blir påminnet sin livssituasjon;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NyttLiv

Nei, det kan jeg ikke så det er problemet.

Tror ikke jeg får dattera mi til å komme hit for å skifte vann stadig vekk og minstemann er for liten.

Tør jeg spørre hvorfor du ikke kan fylle bytte vann på samme måte? Hva er egentlig problemet?

Men for all del, du skal få slippe å ha fisk når doffen har daua, altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva gjør man ikke for sitt barns kjæledyr. Men som jeg skriver til nhd så tror jeg hun får nok oppmerksomhet da jeg stadig banker i bollen og stryker den over buken med oppvaskbørsten.

Oppvaskbørsten!

*ler meg ihjel*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hvor vanskelig kan det være?

Du skriver: "kunne du tenke deg å leve i et lite glass med vann om du var fisk?"

I hvert fall langt bedre enn å leve i et lite glass uten vann.

Tenk deg om!

LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør jeg spørre hvorfor du ikke kan fylle bytte vann på samme måte? Hva er egentlig problemet?

Men for all del, du skal få slippe å ha fisk når doffen har daua, altså :)

Fordi det er jævli vanskelig å trille en rullestol med ting i hendene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...