Gå til innhold

Liker beføling av anus


Jdemaio

Anbefalte innlegg

Mener du for alvor at det er mangelen på vagina som får homofile menn til å stikke pikken inn i rumpa ev. ønske å få pikk stukket opp i rumpa si?

Tror du de tenker: skulle ønske kjæresten min hadde vagina, men siden han ikke har det, så får jeg stikke den inn i tarmen?

Det fins da mange menn som ikke vil stikke pikk opp i tarm, selv om de ikke har noen (kvinnelig) partner. Og grunnen til det er at de er heterofile -- de tenner rett og slett ikke på avføringskanalen; de tenner på vagina.

Om dette irriterer deg, er det din sak.

hvorfor liker heterofile par analsex da?? se litt på tidligere tråder på dol da vel. vil du påstå at alle som vil ha analsex med dama er homofile/bifile??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 358
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • kvinnen20

    57

  • Prozak

    37

  • ShitDiddelyDo

    20

  • cecily

    15

Det du skriver, understreker mitt poeng: "tarm" er ikke bare et veldekkende norsk ord for "anus", det er langt på vei mer dekkende for det vi her snakker om: homofile og bifiles opplevelse av tarmen (ikke bare anus) som sexuelt opphissende / erotisk.

Jeg beklager dersom du strøk på eksamen.

i tillegg; se på trådstarteren: han skriver han liker beføling både i og utenpå anus.

tviler på at så veldig mange heterofile menn har kommet så langt i utforskningen av erogene soner at de liker å få f.eks dildoer opp i rectum/rectumampullen/ analen/anus. men mange heterofile menn liker beføling av anus...utenpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiorellis

i tillegg; se på trådstarteren: han skriver han liker beføling både i og utenpå anus.

tviler på at så veldig mange heterofile menn har kommet så langt i utforskningen av erogene soner at de liker å få f.eks dildoer opp i rectum/rectumampullen/ analen/anus. men mange heterofile menn liker beføling av anus...utenpå.

Jeg tviler på at noen heterofile menn tenner på tarm i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiorellis

hvorfor liker heterofile par analsex da?? se litt på tidligere tråder på dol da vel. vil du påstå at alle som vil ha analsex med dama er homofile/bifile??

Men kjære deg,

hvem har sagt at de er heterofile? Poenget er jo ikke at det ikke fins menn som tenner på tarm. Poenget er at de menn som tenner på tarm, ikke er heterofile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiorellis

skal jeg gå gjennom hele tråden for å telle opp hvor mange ganger du vrir på ting andre har sagt??

sålangt har ingen påstått at ALLE heterofile menn tenner på beføling av anus! ser hvordan du prøver å komme ovenpå med alle dine voksne ord fra bokmålsordboka, internettutgave. men jeg betviler at dine lese-skrive-kunnskaper er tilstrekkelige når du vrir på alt vi sier!

Men hvordan i all verden kan du hevde at heterofile menn tenner på tarm? Hva bygger du det på? Er det ikke mer sannsynlig at menn som fremviser et klart homofilt/bifilt trekk (nemlig det å tenne på tarm) faktisk er enten bi- eller homofil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiorellis

"beklager dersom du strøk på eksamen"

hva har vel det med saken?? var det liksom det beste du kunne finne, fordi du må liksom ta igjen... har du egentlig noen knagger å henge kunnskapene dine på?? det går på vill gjetning, det du mener du kan.

Vennen,

jeg beklager om jeg her traff et ømt punkt hos deg. Det eneste jeg ville, var å uttrykke min medfølelse med deg *dersom* du strøk på eksamen. Der jeg kommer fra, er det helt normalt å vise omtanke for hverandre. Men så er det her også normalt å tenne på vagina, ikke tarm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fiorellis

der vrir du faktisk på det jeg sier igjen... kan jeg telle gangene på to hender. det forklarer jo endel. det er ikke mye som sviver. har sett du har gjort det på mange andre også....

jeg har aldri ment at heterofile tenner på menn!!

Men du hevder hårdnakket at heterofile menn tenner på tarm... hva du bygger det på, er imidlertid noe uklart.

Jeg bygger min argumentasjon på at det er signifikant flere homofile og bifile menn som tenner på tarm enn det som ev. skulle være tilfellet blant heterofile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiorellis

du er faktisk bare tåpelig

Jeg lar det stå som ditt forsøk på å komme med et seriøst argument til støtte for ditt syn om at heterofile menn tenner på tarm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Florellis

for n-te gang: det har jeg ALDRI sagt!! lei av det dær!!

Jeg ser du reagerer veldig irrasjonelt. Det beklager jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiorellis

Ha'kke snøring men jeg tror ikke det er helt uvanlig.

Jeg har nemlig aldri hatt sex med en homofil mann.

Men du er kanskje enig med meg i det at noe av det som er typisk for homofile menn, er at det blant dem er utpreget med tarmsex -- mens det blant heterofile er tilsvarende mest vanlig med vaginal sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan i all verden kan du hevde at heterofile menn tenner på tarm? Hva bygger du det på? Er det ikke mer sannsynlig at menn som fremviser et klart homofilt/bifilt trekk (nemlig det å tenne på tarm) faktisk er enten bi- eller homofil?

"Men hvordan i all verden kan du hevde at heterofile menn tenner på tarm? Hva bygger du det på? Er det ikke mer sannsynlig at menn som fremviser et klart homofilt/bifilt trekk (nemlig det å tenne på tarm) faktisk er enten bi- eller homofil? "

Men ser du ikke forskjellen? Homofile menn tenner på menn. På menn! Heterofile menn tenner på kvinner.

Bifile tenner både på menn og kvinner.

En homofil mann vil tenne på en annen manns kropp. Som regel på alt på en annen manns kropp.

En bifil mann vil tenne både på en kvinnes kropp og en manns kropp.

En heterofil mann vil tenne på en kvinnes kropp. Som regel på alt på kvinnens kropp.

At en heterofil mann tenner på analsex med en kvinne, betyr ikke at han ville tenne på å ha analsex med en mann (noe en homofil, evt. bifil, mann ville gjøre). Han tenner rett og slett på kvinnen, og hele kvinnekroppen. Han ville ikke dermed tenne på det samme med en annen manns kropp, og dette gjør han til heterofil - og verken bifil eller homofil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiorellis

du har sagt det meste som trengs du.. men morsomt var det.. nå går jeg hjem.. også skal jeg be til gud om at min kjære ikke vil ha analsex i kveld heller, for jeg vil jo ikke være sammen med en homo... *rofl*

Oralsex er vel pattebhov det da eller? Skjult ønske om å få suge mors bryster igjen..?? hehe

Jeg vet jo ikke hva det er som får deg til å suge... :)

Men en ting er sikkert, oralsex er ikke noe som er signifikant hverken blant homo-, bi- eller heterofile menn. Dog er oralsex i forbindelse med tarmen, nok noe som er mer utbredt blant homo- og bifile menn. Igjen ser vi at opplevelsen av tarmen som noe sexuelt, er noe som er typisk for homo- og bifile menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiorellis

"Men hvordan i all verden kan du hevde at heterofile menn tenner på tarm? Hva bygger du det på? Er det ikke mer sannsynlig at menn som fremviser et klart homofilt/bifilt trekk (nemlig det å tenne på tarm) faktisk er enten bi- eller homofil? "

Men ser du ikke forskjellen? Homofile menn tenner på menn. På menn! Heterofile menn tenner på kvinner.

Bifile tenner både på menn og kvinner.

En homofil mann vil tenne på en annen manns kropp. Som regel på alt på en annen manns kropp.

En bifil mann vil tenne både på en kvinnes kropp og en manns kropp.

En heterofil mann vil tenne på en kvinnes kropp. Som regel på alt på kvinnens kropp.

At en heterofil mann tenner på analsex med en kvinne, betyr ikke at han ville tenne på å ha analsex med en mann (noe en homofil, evt. bifil, mann ville gjøre). Han tenner rett og slett på kvinnen, og hele kvinnekroppen. Han ville ikke dermed tenne på det samme med en annen manns kropp, og dette gjør han til heterofil - og verken bifil eller homofil.

Vennen,

du kommer ikke unna det faktum at det er et signifikant trekk ved homofile og bifile menn at de tenner på tarm. Derfra er det ikke vankelig å slutte at mange av dem som hevder at de er homofile, men som allikevel tenner på tarm (altså fremviser et klart homofilt/bifilt trekk) ikke er heterofile, men enten homo- eller bifil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vennen,

du kommer ikke unna det faktum at det er et signifikant trekk ved homofile og bifile menn at de tenner på tarm. Derfra er det ikke vankelig å slutte at mange av dem som hevder at de er homofile, men som allikevel tenner på tarm (altså fremviser et klart homofilt/bifilt trekk) ikke er heterofile, men enten homo- eller bifil.

For det første er jeg ikke vennen din.

For det andre går det rett og slett ikke an å diskutere med deg. Det virker som om du er uten evne til å se virkeligheten på en annen måte enn akkurat sånn du har bestemt deg for å mene.

At jeg gadd å begynne å svare når jeg så hvordan tråden har vært til nå, er et mysterium.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Vennen,

du kommer ikke unna det faktum at det er et signifikant trekk ved homofile og bifile menn at de tenner på tarm. Derfra er det ikke vankelig å slutte at mange av dem som hevder at de er homofile, men som allikevel tenner på tarm (altså fremviser et klart homofilt/bifilt trekk) ikke er heterofile, men enten homo- eller bifil.

Jeg tror det er flere pakistanere enn nordmenn som liker pakistansk mat.

Kan vi av det konkludere med at nordmenn som liker pakistansk mat i realiteten er pakistanere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiorellis

For det første er jeg ikke vennen din.

For det andre går det rett og slett ikke an å diskutere med deg. Det virker som om du er uten evne til å se virkeligheten på en annen måte enn akkurat sånn du har bestemt deg for å mene.

At jeg gadd å begynne å svare når jeg så hvordan tråden har vært til nå, er et mysterium.

Jeg kan ikke si at du virker så veldig mye mer reflektert -- eller er du villig til å se det hele fra min side?

Hva med å enes om at vi er uenige? Du mener det å tenne på tarm er typisk for heterofile menn; jeg hevder tarmsex er et klart sigifikant trekk ved homofile/bifile menn.

Kanskje du snakker ut fra din erfaring, og jeg ut fra min? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er flere pakistanere enn nordmenn som liker pakistansk mat.

Kan vi av det konkludere med at nordmenn som liker pakistansk mat i realiteten er pakistanere?

Bra svar!

Her brukes samme argument som Florellis bruker.

Greit å sette det litt i perspektiv, på en måte.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiorellis

Jeg tror det er flere pakistanere enn nordmenn som liker pakistansk mat.

Kan vi av det konkludere med at nordmenn som liker pakistansk mat i realiteten er pakistanere?

Jo, dersom du likestiller kulturelt betingede variabler som mat og (medfødte) sexuelle preferanser.

At du i din enfoldighet gjør det, tviler jeg ikke på.

Men en ting skal du ha: med din sexuelle interesse for tarm, har du valgt deg et treffende nick!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår godt at du selv har problemer med å følge vrøvlet ditt. Les dine innlegg omigjen -- prøv selv først. Om du fremdeles ikke klarer det, så ta kontakt med din fastlege.

Lykke til!

Du klarer ikke å komme med noe, nei? Jeg har ikke hevdet noe her, skjønner du - og ihvertfall ikke kommet med noen påstander jeg ikke kan backe opp. Så prøv videre.

".................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...