Gå til innhold

Liker beføling av anus


Jdemaio

Anbefalte innlegg

Gjest liten anne

Din rasjonalisering er jo nesten litt søt... men om det er slik at vi er laget for at vi skal lage barn, hvordan vet du at pikken er laget for å stikkes inn i *noe* -- hvorfor ikke mer spesifikt: vagina?

Jeg er ikke homofil eller bifil -- så jeg kan ikke snakke for dem. Men jeg tviler på at du vil finne en eneste homofil mann som mener at hans sexuelle tenning på tarm skyldes at han må stikke pikken inn i *noe"... eller at han liker tarm i mangel på vagina.

Men kanskje du er homofil og virkelig vet hva du snakker om?

"Jeg er ikke homofil eller bifil -- så jeg kan ikke snakke for dem."

Så det er derfor du kan svare for alle disse da, derfor du VET hva de tenker? *lol*

"Men kanskje du er homofil og virkelig vet hva du snakker om?"

Ut fra nicket mitt er det vel ikke så vanskelig å skjønne at jeg er jente?? Sånn jeg ser det er vel du i like liten stand til å vite hva du snakker om som meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 358
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • kvinnen20

    57

  • Prozak

    37

  • ShitDiddelyDo

    20

  • cecily

    15

Gjest Fiorellis

"Det er mulig at homofile og bifile menn har det du kaller et "g-punkt" i tarmen. Dette gjelder ikke for heterofile menn."

Joda, punktet som faktisk er prostata er der for begge de, men ikke alle "bruker" det, eller har funnet gleden ved det.

"Heterofile menn har ikke noe ønske om å få noen dildo eller noe annet opp i tarmen -- tvert imot:"

Dette gjelder nok for de fleste, men langt nær alle heterofile menn. Smak og behag vet du..

"de ønsker selv å stikke noe opp i vagina på en kvinne. De tenner ikke på tarm."

Joda, noen gjør det. Mange heteromenn liker å penetrere damens rompe, uten å bli penetrert selv. Anus skal visstnok være mye trangere.

"Jeg kan si at jeg synes vagina i seg selv er vakker, erotisk og deilig. Jeg regner med at homofile og bifile menn sier det samme om tarmen;"

Igjen, så er det nok pikken til den andre, og det faktum at det er en gutt som tenner de homofile, ikke nødvendigvis anus i seg selv, selv om noen homser bruker ordet fitte om anusen sin.

"for mitt vedkommende er tarmen en avføringskanal -- ikke noe annet."

Ja, men plager det deg så voldsom at noen andre har et annet syn?

Det plager meg IKKE at det fins homofile og/eller bifile menn. At disse koser seg med pikk oppi tarmen og/eller liker å stikke sin egen pikk opp i en annens avføring(skanal) -- samme for meg!

Jeg ser bare ikke hvorfor du skal tillegge heterofile menn den egenskap at de tenner på tarm. Menn som tenner på tarm er etter mitt skjønn enten bi- eller homofil. Verre er det ikke.

Det du skriver om "g-punktet", er sludder. Å påstå at alle menn har et g-punkt i rumpa er det rene tull. Jeg tviler ikke på at homofile og bifile opplever det slik -- men heterofile (dvs. menn som jeg), har det ikke.

OM alle menn har et g-punkt i runpa, burde jo alle menn oppleve nytelse ved å få noe opp i rumpa. Så er opplagt ike tilfellet. (Ikke alle deler dine interesser!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiorellis

"Nei, like lite som pikken er konstruert forskjellig -- men opplevelsen av tarmen som erotisk / vakker / sexy, er noe som er typisk for homofile og bifile menn. Heterofile menn tenner på vagina."

Selvsagt tenner hetrofile menn hovedsakelig på vagina og pupper og hele kvinnen forøvrig.

Poenget mitt, var at en hetrofil mann har like mye (eller lite) erogene soner i rompehullet som en homofil mann. Hørt om mannens p-punkt.

"Heterofile menn ønsker å stikke pikken sinn inn i vagina -- det gjør ikke homofile menn."

Det sier seg jo selv, da de ikke tenner eller forelsker seg i kvinner. Verre er det ikke.

"Det er mulig at du syntes du hadde et veldig godt poeng her -- faktum er dessverre ikke så gunstig for deg."

Godt og godt, jeg bare spurte deg om noe, og du kommer jo som vanlig bare med den gamle leksa di.

Jeg tenkte først og fremst på hovedinnlegget og han likte å beføle og stikke fingeren inn i anus. Han behøver slettes ikke være homo av den grunn, men for alt jeg vet, så kan han godt være det.

Nå er det jo slik, enten du liker det eller ei, at folk er forskjellige og dermed er det noen som liker å bli kilt, knulla, eller bare lekt med der bak av jenter også - OG menn som liker litt kos bak. De er ikke homofile av den grunn.

De liker altså denne formen for sex med jenta si, men hadde vel spydd, om de ble trua til det samme med en mann. Dette kommer du aldri til å forstå allikevel, så egentlig er det liten vits i å svare.

Nå vet ikke jeg hvordan homofile og bifile menn tenker når det gjelder tenningen på selve anus, for jeg har aldri vært borti en homofil eller bifil mann, men jeg tipper det har noe med at de på lik linje med hetrofile er glad i den de er sammen med, og derfor ikke ser på det som skittent.

Det er mulig du har bedre kunnskap og erfaring enn meg på dette området, siden du er så skråsikker på at alle menn som stikker pikken inn i ei rompe er homofile eller bifile.

Du må gjerne tro at alle menn tenner på tarm/opplever sexuell glede ved å få noe stukket opp i tarmen.

Faktum er allikevel noe annet: Heterofile menn har INGEN glede av å få noe opp i tarmen. Slikt oppleves som sterkt ubehagelig. Ingen heterofile menn tenner på tarm.

Kanskje din erfaring er annerledes -- men hvem vet om du har hatt erfaring med *heterofile* menn? Kanskje de var bifile. Om de tenner på tarm, tyder ikke akkurat det på at de er heterofile,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest liten anne

Det plager meg IKKE at det fins homofile og/eller bifile menn. At disse koser seg med pikk oppi tarmen og/eller liker å stikke sin egen pikk opp i en annens avføring(skanal) -- samme for meg!

Jeg ser bare ikke hvorfor du skal tillegge heterofile menn den egenskap at de tenner på tarm. Menn som tenner på tarm er etter mitt skjønn enten bi- eller homofil. Verre er det ikke.

Det du skriver om "g-punktet", er sludder. Å påstå at alle menn har et g-punkt i rumpa er det rene tull. Jeg tviler ikke på at homofile og bifile opplever det slik -- men heterofile (dvs. menn som jeg), har det ikke.

OM alle menn har et g-punkt i runpa, burde jo alle menn oppleve nytelse ved å få noe opp i rumpa. Så er opplagt ike tilfellet. (Ikke alle deler dine interesser!)

"Jeg ser bare ikke hvorfor du skal tillegge heterofile menn den egenskap at de tenner på tarm. Menn som tenner på tarm er etter mitt skjønn enten bi- eller homofil. Verre er det ikke."

Føler du deg veldig truet av det faktum at noen heterofile menn liker analsex? Det må du jo tydeligvis...

"Det du skriver om "g-punktet", er sludder. Å påstå at alle menn har et g-punkt i rumpa er det rene tull. Jeg tviler ikke på at homofile og bifile opplever det slik -- men heterofile (dvs. menn som jeg), har det ikke.

OM alle menn har et g-punkt i runpa, burde jo alle menn oppleve nytelse ved å få noe opp i rumpa. Så er opplagt ike tilfellet. (Ikke alle deler dine interesser!) "

Du beviser jo at du er ganske så uerfaren og uvitende om sex og slike ting da. Jenter har et g-punkt i skjeden, men ikke alle jenter merker noe til dette heller. Sånn er det også for gutta, pluss at for mange gutter og jentene som skal kose med dem, så er det ikke fristende å kose oppi der. Men for mange så er det det.

Det går jo ikke ann å definere homofili/bifili med å like analsex, siden flere av de som er i disse kategoriene faktisk ikke bedriver analsex... Hva er de da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiorellis

"En heterofil mann ville aldri stikke pikken opp i tarmen -- de som gjør slikt, er enten homofile eller bifile."

Men si meg, hvorfor er alle disse homofile mennene (som DU mener alle menn som liker analsex er) sammen med kvinner??

"Fint at vi kan være enige om at single heterofile menn ikke drømmer om tarm"

Mener ikke at alle ikke gjør det, men tror de først og fremst drømmer om ei dame, med alt det innebærer (inkludert anus).

Kan du ikke lese`Jeg sier jo: enten homofile ELLER bifile.

Det er en grunn til at bifile ofte er med kvinner: hos en kvinne kan de få både tarm og vagina.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en jobb innen PPT, så jeg vet hvilken hjelp denne instansen kan yte for deg og dine likesinnede -- men i ditt tilfelle tror jeg et besøk hos fastlegen vil være påkrevd.

Lykke til!

Hehe, jo takk du, men jeg klarer meg fint uten dine råd og henvisninger.

Gapskratter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest liten anne

Kan du ikke lese`Jeg sier jo: enten homofile ELLER bifile.

Det er en grunn til at bifile ofte er med kvinner: hos en kvinne kan de få både tarm og vagina.

:)

Men hva med de homofile som ikke liker analsex, hva er de? Skap-heterofile??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiorellis

"Det er mulig at de mennene du har vært sammen med / vært henvist til / foretrekker, opplever tarmen som sexuelt opphissende -- du kaller dem heterofile. Selv vil jeg anta at de er bifile."

S+å definisjonen på en homofil/bifil mann er ikke at han tenner på menn, men at han tenner på anus?

Så det vil si at en homofil mann som ikke liker analsex er hetero da eller?

Nei, det fins visse avvik -- slik det fins heterofile som ikke liker sex i det hele tatt.

Her snakker vi om hva som er signifikant for en gruppe. Og det er helt klart at sexuell glede tilknyttet tarm, er noe som først og fremst er vanlig blant homofile og bifile menn.

...på samme måte som at det ikke er særlig vanlig med lyst på vagina blant homofile menn. Jo mer lyst en har på tarm, jo mer (typisk) homofil er man...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trymf

Kan du ikke lese`Jeg sier jo: enten homofile ELLER bifile.

Det er en grunn til at bifile ofte er med kvinner: hos en kvinne kan de få både tarm og vagina.

:)

Litt pussig at du definerer de to kjønnene som vagina eller tarm. Hvor kommer pikken inn?

Hva er jenter som liker analsex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiorellis

Jeg skjønner ikke hva du sikter til i siste avsnitt. Har jeg med et eneste ord nevnt mitt eget sexliv?

Ikke det jeg har registrert -- men så er ikke dine innlegg blant dem som jeg legger mest merke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Nei, like lite som pikken er konstruert forskjellig -- men opplevelsen av tarmen som erotisk / vakker / sexy, er noe som er typisk for homofile og bifile menn. Heterofile menn tenner på vagina."

Selvsagt tenner hetrofile menn hovedsakelig på vagina og pupper og hele kvinnen forøvrig.

Poenget mitt, var at en hetrofil mann har like mye (eller lite) erogene soner i rompehullet som en homofil mann. Hørt om mannens p-punkt.

"Heterofile menn ønsker å stikke pikken sinn inn i vagina -- det gjør ikke homofile menn."

Det sier seg jo selv, da de ikke tenner eller forelsker seg i kvinner. Verre er det ikke.

"Det er mulig at du syntes du hadde et veldig godt poeng her -- faktum er dessverre ikke så gunstig for deg."

Godt og godt, jeg bare spurte deg om noe, og du kommer jo som vanlig bare med den gamle leksa di.

Jeg tenkte først og fremst på hovedinnlegget og han likte å beføle og stikke fingeren inn i anus. Han behøver slettes ikke være homo av den grunn, men for alt jeg vet, så kan han godt være det.

Nå er det jo slik, enten du liker det eller ei, at folk er forskjellige og dermed er det noen som liker å bli kilt, knulla, eller bare lekt med der bak av jenter også - OG menn som liker litt kos bak. De er ikke homofile av den grunn.

De liker altså denne formen for sex med jenta si, men hadde vel spydd, om de ble trua til det samme med en mann. Dette kommer du aldri til å forstå allikevel, så egentlig er det liten vits i å svare.

Nå vet ikke jeg hvordan homofile og bifile menn tenker når det gjelder tenningen på selve anus, for jeg har aldri vært borti en homofil eller bifil mann, men jeg tipper det har noe med at de på lik linje med hetrofile er glad i den de er sammen med, og derfor ikke ser på det som skittent.

Det er mulig du har bedre kunnskap og erfaring enn meg på dette området, siden du er så skråsikker på at alle menn som stikker pikken inn i ei rompe er homofile eller bifile.

En kommentar til det du sier om erogene soner i anus. Ja, selvsagt er alle menn likt utstyrt fra naturens side uansett hvilken fil de kjører i.

Men jeg tror det er umulig å skille mellom en rent mekanisk/teknisk berøring og penetrering, og den erotisk ladde spenningen som man føler når man blir tatt av en man er tent på.

Jeg tror altså at totalsummen av fysisk stimulering og mental tenning/nytelse/lyst gjør at homofile menn opplever det å bli penetrert i anus som sterkere enn en heterofil mann vil kunne oppleve med en dildo i rumpa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiorellis

"Jeg er ikke homofil eller bifil -- så jeg kan ikke snakke for dem."

Så det er derfor du kan svare for alle disse da, derfor du VET hva de tenker? *lol*

"Men kanskje du er homofil og virkelig vet hva du snakker om?"

Ut fra nicket mitt er det vel ikke så vanskelig å skjønne at jeg er jente?? Sånn jeg ser det er vel du i like liten stand til å vite hva du snakker om som meg??

Det er noe naivt å tro at et nick nødvendigvis signaliserer kjønn. men deg om det.

Jeg kan kun skakke for heterofile -- men jeg kan slå fast rent empirisk hos hem det er vanligst med å tenne på tarm. det er ikke blant heterofile, men blant bi- og homofile. Hvorfor de tenner på tarm, aner jeg ikke. Og for å si det slik: det interesserer meg ikke heller... Det får være grenser for drittprat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest liten anne

Nei, det fins visse avvik -- slik det fins heterofile som ikke liker sex i det hele tatt.

Her snakker vi om hva som er signifikant for en gruppe. Og det er helt klart at sexuell glede tilknyttet tarm, er noe som først og fremst er vanlig blant homofile og bifile menn.

...på samme måte som at det ikke er særlig vanlig med lyst på vagina blant homofile menn. Jo mer lyst en har på tarm, jo mer (typisk) homofil er man...

:)

hehe.. du er morsom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest liten anne

Det er noe naivt å tro at et nick nødvendigvis signaliserer kjønn. men deg om det.

Jeg kan kun skakke for heterofile -- men jeg kan slå fast rent empirisk hos hem det er vanligst med å tenne på tarm. det er ikke blant heterofile, men blant bi- og homofile. Hvorfor de tenner på tarm, aner jeg ikke. Og for å si det slik: det interesserer meg ikke heller... Det får være grenser for drittprat :)

men hvorfor så veldig ivrig i denne debaten da?? Om det ikke interesserer deg i det hele tatt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiorellis

"Jeg ser bare ikke hvorfor du skal tillegge heterofile menn den egenskap at de tenner på tarm. Menn som tenner på tarm er etter mitt skjønn enten bi- eller homofil. Verre er det ikke."

Føler du deg veldig truet av det faktum at noen heterofile menn liker analsex? Det må du jo tydeligvis...

"Det du skriver om "g-punktet", er sludder. Å påstå at alle menn har et g-punkt i rumpa er det rene tull. Jeg tviler ikke på at homofile og bifile opplever det slik -- men heterofile (dvs. menn som jeg), har det ikke.

OM alle menn har et g-punkt i runpa, burde jo alle menn oppleve nytelse ved å få noe opp i rumpa. Så er opplagt ike tilfellet. (Ikke alle deler dine interesser!) "

Du beviser jo at du er ganske så uerfaren og uvitende om sex og slike ting da. Jenter har et g-punkt i skjeden, men ikke alle jenter merker noe til dette heller. Sånn er det også for gutta, pluss at for mange gutter og jentene som skal kose med dem, så er det ikke fristende å kose oppi der. Men for mange så er det det.

Det går jo ikke ann å definere homofili/bifili med å like analsex, siden flere av de som er i disse kategoriene faktisk ikke bedriver analsex... Hva er de da???

Truet? :)

Jeg føler meg ikke mer truet av din påstand om at noen heterofile menn tenner på tarm enn du av min påstand om at alle menn som tenner på tarm, enten er bifile eller homofile.

Jeg forstår ikke hvordan du kan komme på "truet" -- er det noe du vil fortelle oss?

Det jeg forholder meg til, er harde facts: nemlig at noe av det som er signifikant for homofile menn, er lysten på tarm. Og at frekvensen for lyst på tarm, synker rapide når en kommer til heterofile.

Hvordan du klarer å forholde deg til dette, blir din sak. Men hvorfor er du så uvillig til å erkjenne at menn som tenner på tarm enten er bifile eller homofile -- føler du at du lider et personlig nederlag om du vedgår dette? Hva er galt med å være bifil eller homofil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiorellis

Hehe, jo takk du, men jeg klarer meg fint uten dine råd og henvisninger.

Gapskratter :-)

Det er da godt at du ikke hører for meget på meg :o)

Ha en fin dag -- og god påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det fins visse avvik -- slik det fins heterofile som ikke liker sex i det hele tatt.

Her snakker vi om hva som er signifikant for en gruppe. Og det er helt klart at sexuell glede tilknyttet tarm, er noe som først og fremst er vanlig blant homofile og bifile menn.

...på samme måte som at det ikke er særlig vanlig med lyst på vagina blant homofile menn. Jo mer lyst en har på tarm, jo mer (typisk) homofil er man...

:)

Forklar da at det er en god del lesbiske par som synes det er godt med analsex.

Hvor finner du forklaringsmodellen til deres seksuelle tenning på det området?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiorellis

Men hva med de homofile som ikke liker analsex, hva er de? Skap-heterofile??

Som sagt: visse avvik fins det jo alltid... Vi snakker her om hva som er signifikant vil forskjell fra visse standardavvik.

Det fins heterofile som ikke vil ha sex. Men det typiske for en heterofil mann, er at han vil ha sex med en kvinne -- han vil ha vaginalsex, ikke ha noe stukket opp i tarmen og/eller selv stikke sin pikk opp i en annens tarm.

Det er godt mulig at den erfaring du har hatt med menn er en annen. Men jeg snakker ikke om de menn du liker, men om heterofile menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiorellis

Litt pussig at du definerer de to kjønnene som vagina eller tarm. Hvor kommer pikken inn?

Hva er jenter som liker analsex?

Jeg snakker om menn, ikke om kvinner. Men siden du spør: visse standardavvik fins der jo alltid. Og en del kvinner har jo iallfall en ting til felles med homofile menn: begge grupper tenner på menn. At det da kanskje fins noen kvinner som har enda mer tilfeller med homofile menn, er jo ikke umulig.

Men det er nok klart vanligere blant kvinner ikke å tenne på tarm/ville ha noe opp i tarmen.

Jeg tror faktisk at de fleste heterofile kvinner foretrekker vaginal sex fremfor tarmsex.

Og da snakker jeg om de fleste, ikke om deg -- du må nesten selv avgjøre hva du liker: sexi vagina eller i avføringskanalen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiorellis

hehe.. du er morsom..

Ingen grunn til å ta dette helt seriøst.

Ha en fin påske.

PS! "lille anne" -- et søtt nick, ja. Hold på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...