Gå til innhold

Liker beføling av anus


Jdemaio

Anbefalte innlegg

Gjest Florellis

for å gjøre argumentene dine litt lettere lesbare og sånn at jeg ikke skal bli flau over dine barnslige formuleringer: det heter anus eller anal, ikke tarm!

Så du foretrekker latinske ord fremfor norske... Det forandrer ikke saken. Men for ordens skyld:

"anus" = "fordøyelseskanalens bakre åpning, endetarmsåpning"

"anal" = "som gjelder anus"

(Kilde: Bokmålsordboka, Internettutgave)

Her er opplagt det norske ordet "tarm" mer dekkende, siden det for de fleste (alle) som bedriver analsex ikke bare er åpningen men også andre deler av tarmen som oppleves som erogen.

Men kanskje det norske ordet "tarm" får en analentusiast til å tenke litt etter hva denne egentlig tenner på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 358
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • kvinnen20

    57

  • Prozak

    37

  • ShitDiddelyDo

    20

  • cecily

    15

Gjest Florellis

Det bør gå opp et lite lys for deg når alle andre er uenige med deg.

Det du sier er rett og slett ikke annet enn tull.

En gutt kan selvfølgelig tenne på analsex uten å være bi- eller homoseksuell. Vi fleste snakker om erfaring her, noe du tydeligvis ikke har. Foreslår derfor at du venter med sånne diskusjoner inntil du vet hva du prater om.

Kanskje din erfaring har vært med bifile og/eller homofile menn?

At bifile/homofile menn er uenig med meg, overrasker ikke. Men du tar nok munne for full når du påstår at alle menn deler din fascinasjon for og glede av tarm. Det fins fremdeles en del menn som er heterofile, og vi foretrekker vagina. Kanskje du kan akseptere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Florellis

Jeg burde nok ha skrevet bifile i tillegg til homofile. Tenkte på det etter jeg hadde trykt på sendknappen.

Men jeg mener enda at hetrofile menn også liker beføling av anus.

Kanskje vi bare skal bli enige om at vi er uenige!

Vi kan jo enes om at vi alle er forskjellige -- noen tenner på tarm, andre ikke. Jeg har ingen problemer med hva bi- og homofile gjør ... det angår ikke meg. Så håper jeg at det fremdeles er OK å være heterofil og derfor foretrekke vagina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Florellis

Homofile menn har ikke vagina så det er vanskelig for dem å ha vaginalsex.

Og så kan jeg fortelle deg en hemmelighet. Jeg kjenner faktisk flere homofile menn som ikke har analsex.

Så jeg tror at prosentdelen av hetrofile menn og homofile menn som ikke liker analsex ikke er så forskjellig.

Det fins sikkert noen standardavvik -- kanskje det også fins menn som hevder at de er heterofil men som også liker sex med en av samme kjønn? Kanskje det fins dem som hevder de er heterofil men som samtidig tenner på tarm?

Men ulike standardavvik forandrer ikke det faktum at det er langt vanligere blant bi- og heterofile menn å oppleve tarmen som erotisk og sexuelt opphissende.

På samme måte som at det er langt vanligere blant heterofile menn å foretrekke vagina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Florellis

Å jeg har nok hatt sex med mange hetrofile menn og mange av dem har vært interessert i analsex uten at de tente på menn.

Hvordan vet du at de var heterofile? Kanskje de var bi? Jeg mener: det hadde jo alle interesse for tarm...noe som ellers er så typisk for dem som er bi- og homofile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Florellis

Men da må jo det være utrolig overvekt av homofile menn!

Siden alle som liker beføling av anus er homofile........

Feil -- igjen. De kan jo være bifile. Sikkert er at en som er heterofil, ikke foretrekker tarm fremfor vagina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det bør gå opp et lite lys for deg når alle andre er uenige med deg.

Det du sier er rett og slett ikke annet enn tull.

En gutt kan selvfølgelig tenne på analsex uten å være bi- eller homoseksuell. Vi fleste snakker om erfaring her, noe du tydeligvis ikke har. Foreslår derfor at du venter med sånne diskusjoner inntil du vet hva du prater om.

Det er kanskje heller slik at de som skriver her, er engasjerte i emnet for eget vedkommende. De fleste ikke-enige gidder nok ikke skrive innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Kanskje din erfaring har vært med bifile og/eller homofile menn?

At bifile/homofile menn er uenig med meg, overrasker ikke. Men du tar nok munne for full når du påstår at alle menn deler din fascinasjon for og glede av tarm. Det fins fremdeles en del menn som er heterofile, og vi foretrekker vagina. Kanskje du kan akseptere det?

Klart jeg og de fleste andre i denne tråden aksepterer at mange menn ikke liker analsex, det er smak og behag. Men å påstå at alle de som liker det er bifile eller homofile, skjønner du nok ikke stemmer.

Kan ikke du bare akseptere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Det er kanskje heller slik at de som skriver her, er engasjerte i emnet for eget vedkommende. De fleste ikke-enige gidder nok ikke skrive innlegg.

Han påstår at ALLE menn som liker analsex er bifile eller homofile. Jeg tror og håper de fleste som leser denne tråden skjønner at han er helt på bærtur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han påstår at ALLE menn som liker analsex er bifile eller homofile. Jeg tror og håper de fleste som leser denne tråden skjønner at han er helt på bærtur.

Jeg kan ikke si at emnet fenger, og har sant å si ingen mening eller kommentar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira12

Han påstår at ALLE menn som liker analsex er bifile eller homofile. Jeg tror og håper de fleste som leser denne tråden skjønner at han er helt på bærtur.

Jeg har diskutert med han, men nå gidder jeg ikke mer.

Det trenger ikke inn allikevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han påstår at ALLE menn som liker analsex er bifile eller homofile. Jeg tror og håper de fleste som leser denne tråden skjønner at han er helt på bærtur.

Klart han er på bærtur. De aller fleste skjønner det.

Jeg gidder bare ikke å diskutere dette her i en så lang tråd som dette her ble, men det er jo helt åpenbart at fyren er temmelig lost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...sier du som ikke kan akseptere at jeg ikke tenner på tarm og som heller ikke klarer å stave korrekt...

Ta kontakt med din lokale PPT; den hjelper deg sikkert med en for deg tilrettelagt spesialundervisning.

Lykke til!

"...sier du som ikke kan akseptere at jeg ikke tenner på tarm og som heller ikke klarer å stave korrekt..."

For hvert ord du skriver, så gjør du deg selv til en større idiot.

Her er det ikke snakk om å akseptere eller ikke akseptere fra min side. Jeg utfordrer deg til å finne et sted hvor jeg sier noe som helst om at jeg ikke aksepterer noe her. Det er nettopp det som er poenget.

".................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du anser det som idiotisk å påstå at det er sigifikant mange flere bi- og homofile menn som tenner på tarm enn tilsvarende blant (såkalte) heterofile?

Er det så vanskelig for deg å akseptere at ikke alle deler din fascinasjon for og/eller glede av tarm?

Jeg anser det som idiotisk å komme med uttalelser og påstander du ikke har belegg for. Jeg registerer fortsatt at du ikke har et eneste argument eller noe belegg, og det morer meg fortsatt like mye hvordan du kverner videre og bare gjentar dine kunnskapsløse påstander.

".................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart han er på bærtur. De aller fleste skjønner det.

Jeg gidder bare ikke å diskutere dette her i en så lang tråd som dette her ble, men det er jo helt åpenbart at fyren er temmelig lost.

"Klart han er på bærtur. De aller fleste skjønner det."

Da er det ekstra tragisk når noen forsøker å forsvare rallingen til vedkommende.

"..................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde nok ha skrevet bifile i tillegg til homofile. Tenkte på det etter jeg hadde trykt på sendknappen.

Men jeg mener enda at hetrofile menn også liker beføling av anus.

Kanskje vi bare skal bli enige om at vi er uenige!

Saken her er jo, bl.a, at du ikke engang vet hva "bifil" betyr og innebærer :-)

Det at du selv blånekter å innse dine manglende kunskaper gjør deg direkte tragi-komisk.

"................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde nok ha skrevet bifile i tillegg til homofile. Tenkte på det etter jeg hadde trykt på sendknappen.

Men jeg mener enda at hetrofile menn også liker beføling av anus.

Kanskje vi bare skal bli enige om at vi er uenige!

Sorry - det svaret kom til feil person :-)

"..................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil -- igjen. De kan jo være bifile. Sikkert er at en som er heterofil, ikke foretrekker tarm fremfor vagina.

Saken her er jo, bl.a, at du ikke engang vet hva "bifil" betyr og innebærer :-)

Det at du selv blånekter å innse dine manglende kunskaper gjør deg direkte tragi-komisk.

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld, men vi snakker ikke om deg, men om meg. Og jeg kan forsikre deg om at den sexuelle interessen for tarm er langt -- signifikant -- mer utbredt blant homofile/bifile enn blant oss som er heterofile. Ja, dette er opplagt noe av det som skiller (oss) heterofile menn fra (dere) bi- og homofile menn.

Got it?

PS! Jeg synes ikke du skal komme ut av skapet ditt -- din interesse for tarm er idag fullt ut tillatt. Men kanskje du kan respektere at det fins heterofile menn og at vi ikke tenner på tarm, men foretrekker vagina.

Du "forsikrer" og "forsikrer", men etter 10-20 oppfordringer har du ikke kommet med et eneste argument eller noen som helst dokumentasjon. Er du virkelig så lite intelligent at du ikke fatter at å komme med slike "fakta-påstander" er helt verdiløst, og får deg til å virke som en komplett idiot, når du ikke kan backe det opp med noe som helst?

".................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er at jeg som heterofil ikke kan skjønne hvordan det er å være bi- eller hoofil (og følgelig oppleve tarmen som opphissende) -- like lite som jeg ikke kan forstå eller skjønne pedofil eller zoofili.

Og selv om du som bi- eller homofil godt kan forstå at noen kan tenne på tarm, så håper jeg virkelig at du aldri kan forstå hverken pedofili eller zoofili.

Litt klarer for deg nå?

Poenget er at, med mindre du er den kvisete 19-20 åringen jeg mistenker du er - som sitter og fniser av alt oppstyret du klarer å lage, så skjønner du forsvinnende lite av det som er innlysende for folk med et normalt, gjennomsnittlig intellekt. Når du så forsøker å vri det til at andre ikke skjønner noe, så er det siste spikeren i kisten for troverdigheten din.

".................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...