Gå til innhold

Liker beføling av anus


Jdemaio

Anbefalte innlegg

Det er et faktum at opplevelsen av tarm som erogen sone er mer fremtredende blant homofile og bifile gutter enn blant heterofile gutter.

Det er godt mulig at tarmen er erogen sone hos kvinner -- det vet jeg ikke noe om. Men det er jo en del likhetspunkter mellom heterofile kvinner og homofile menn: f.eks. det at begge tenner på menn... så kanskje de også deler opplevelsen av tarm som erogen sone?

Hadde kanskje vært en idé om du kom med noe som backet opp de mindre begavede uttalelsene dine. Hadde du hatt det, så hadde du kanskje fremstått som en mindre fjott enn du gjør.

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 358
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • kvinnen20

    57

  • Prozak

    37

  • ShitDiddelyDo

    20

  • cecily

    15

jeg liker også at rumpa er privat, men jeg kan ikke forstå at noen synes andre ser på det som ekkelt at folk liker analsex...

Tja... Jeg kan ikke skjønne at noen liker sex som inkluderer avføring (ikke anal-sex, men bæsje-sex altså!), men de som liker det skjønner sikkert ikke hvordan jeg kan finne det ekkelt heller.

Men så lenge begge parter er med på det av egen fri vilje så spiller det ingen rolle for meg hva de gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er prinsippet vi snakker om -- og tarmen er ingen erogen sone hos heterofile menn. Hvordan det er hos deg, vites ikke.

Siterer fra sexlogen Gro Isachsens bok "Spør Gro om sex":

Anus har nesten like mange nerveender som det er på penishodet og er dermed nesten like følsom og mottagelig for kjærtegn som menns mest følsomme del av penis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Tror det kanskje en som ikke har så mye seksuel erfaring selv....Og ikke så mye livserfaring.

Mon tro om h*n vet at vi skriver 2005 nå, og har fått med seg samfunnets holdning til sex?

Interessant. Jeg kunne tenke meg å be deg fortelle litt om 'samfunnets holdning til sex' - både i et deskriptivt (beskrivende) og et evt normativt (etisk) perspektiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira12

Interessant. Jeg kunne tenke meg å be deg fortelle litt om 'samfunnets holdning til sex' - både i et deskriptivt (beskrivende) og et evt normativt (etisk) perspektiv.

Vet ikke om jeg kan gi deg akkurat det du ber om, men jeg kan forklare hva jeg mente :-)

Det virker på meg som sex er noe som er naturligt nå, det er vanlig og utforske kroppen sin.

Det er står mye om dette temaet i blad og aviser, og gang på gang kan en lese at sex er normalt, utforske kroppen sin er normalt.

Har følgt litt med her inne på dette forumet, her har det vært mange tråder om analsex.

Det virker som at en god del folk har prøvd dette, og det blitt oppfattet som normalt og både prøve og like denne formen for sex.

Så jeg trodde at de fleste i dagens samfunn ikke forbandt analsex med homofili.

Og at 2005 utforsker vi mennesker mange ting for og gi oss selv nytelse, som f.eks beføling av anus.

Skjønte du hva jeg mente?

Ser det er mange meninger i denne tråden, men de fleste går på at det er normalt og like beføling av anus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kanskje vært en idé om du kom med noe som backet opp de mindre begavede uttalelsene dine. Hadde du hatt det, så hadde du kanskje fremstått som en mindre fjott enn du gjør.

"...................................."

Hehe. Enig! "Det er et faktum at..." uten noen som helst backing. Det blir litt dumt. Jeg har lest nok til å ikke bite på sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Florellis

Ikke alle menn tenner på beføling av anus nei.

MEN!!! En er ikke homofil eller bifil selv om en gjør det, det er normalt!

Jeg oppgav bare en kilde for og vise at det er alment forstått at anus er en erogen sone.

Menge hetrofile par har analsex og trives med det!

Problemet med ditt "argument" er at de mennene du snakker om (eller har erfaring med), ikke er heterofile men bifile. Det er jo derfor de opplever tarmen som erogen.

En heterofil mann foretrekker vagina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Florellis

Hadde kanskje vært en idé om du kom med noe som backet opp de mindre begavede uttalelsene dine. Hadde du hatt det, så hadde du kanskje fremstått som en mindre fjott enn du gjør.

"...................................."

Så du har ingen saklige argumenter. Vel, det styrker jo ikke akkurat din sak...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er prinsippet vi snakker om -- og tarmen er ingen erogen sone hos heterofile menn. Hvordan det er hos deg, vites ikke.

Jeg vil så gjerne komme med saklige argumenter, være den såkalt "bigger person", men jeg klarer liksom ikke å si mer enn:

"dust".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira12

Problemet med ditt "argument" er at de mennene du snakker om (eller har erfaring med), ikke er heterofile men bifile. Det er jo derfor de opplever tarmen som erogen.

En heterofil mann foretrekker vagina.

Men da må jo det være utrolig overvekt av homofile menn!

Siden alle som liker beføling av anus er homofile........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Florellis

du vet dette med sikkerhet, altså...selv om samtlige sier du ikke har rett i din påstand...

vanskelig å godta at du kan ha feil?

jeg sier at homofile kan bruke analen som erstatning for vagina. tror nesten du må ta deg litt i analen for å kjenne selv at du har økt følelse der. ikke nødvendigvis godt for deg, men forstå at mange andre (også straite) synes det er godt!

Got it?

Mener du for alvor at homofile menn helst ville ha hatt vagina men altså tar til takke med tarm?

Faktum er vel at en fellesnevner for bifile og homofile menn er at de opplever tarmen som erogen og erotisk.

En heterofil mann ville aldri foretrekke tarm fremfor vagina.

Om det plager deg at det fins menn som ikke opplever tarmen som opphissende, så er det ditt problem. Fremdeles fins det noen heterofile menn igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Florellis

Jeg vil så gjerne komme med saklige argumenter, være den såkalt "bigger person", men jeg klarer liksom ikke å si mer enn:

"dust".

Du kaller meg altså "dust" ene og alene fordi jeg ikke tenner på tarm. Ja, ja. Deg om det...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Florellis

Men da må jo det være utrolig overvekt av homofile menn!

Siden alle som liker beføling av anus er homofile........

Her tar du nok igjen feil, for mange av dem som tenner på tarm, er bifile -- de lever i parforhold med en kvinne, men tenner allikevel på tarm og noen ganger foretrekker de tarm fremfor vagina -- akkurat slik homofile menn gjør. Eller vil du hevde at homofile menn foretrekker vagina fremfor tarm.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Florellis

Men hetrofile menn har jo vaginalt samleie som valg, det har jo ikke homofile menn.

Det er vaginalt samleie som er det vanligste, det en lærer om.

Ergo så prøver man kanskje ikke ut andre områder på kroppen. Men noen utforsker og finner ut at anus er godt og bli befølt.

Men man er ikke homofil fordet!

Spør en sexolog og jeg er sikker på at h*n vil svare at det er helt normalt og like og bli befølt i anus når en er hetrofil!

Dessuten: -er alle menn i hetrofile parforhold som praktiserer analsex, homofile? Fordi det er godt for dem?

Menn som tenner på tarm har helt klart bi- eller homofile trekk; det er jo nettopp derfor de tenner på tarm og/eller foretrekker tarm fremfor vagina.

Jeg ser at du tar det ille opp at det fremdeles fins menn som ikke tenner på tarm, men som synes vagina er deilig. Det er notert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Florellis

Men hvor mange hetrofile menn har du hatt sex med?

Ingen. Jeg har kun hatt sex med heterofile kviner.

Kan jeg spørre deg om det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Florellis

Mange menn har du hatt sex med da siden du har så god erfaring med hvor mange menn som som ikke liker tarm?

Dorthe,

dette er enkel statistikk: Lysten på tarm er signifikant klart mest utbredt blant homofile og bifile menn. Ja, jeg vil våge at en av de mest klare forskjeller mellom heterofile menn vs bifile/homofile menn er hhv. mangel og stor lyst på tarm.

Heterofile menn foretrekker vagina -- ingen homofile foretrekker vagina; de koser seg helst med tarm.

Resten kan du vel tenke deg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr Nice Gay

godt er det ihvertfall:)

Er det flere som har samme erfaring?

Jeg er sikker på at andre homofile/bifile har de samme erfaringene som du. Blant heterofile vil du neppe vinne gehør. Men kanskje greit å respektere forskjellen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen. Jeg har kun hatt sex med heterofile kviner.

Kan jeg spørre deg om det samme?

Å jeg har nok hatt sex med mange hetrofile menn og mange av dem har vært interessert i analsex uten at de tente på menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorthe,

dette er enkel statistikk: Lysten på tarm er signifikant klart mest utbredt blant homofile og bifile menn. Ja, jeg vil våge at en av de mest klare forskjeller mellom heterofile menn vs bifile/homofile menn er hhv. mangel og stor lyst på tarm.

Heterofile menn foretrekker vagina -- ingen homofile foretrekker vagina; de koser seg helst med tarm.

Resten kan du vel tenke deg til.

Homofile menn har ikke vagina så det er vanskelig for dem å ha vaginalsex.

Og så kan jeg fortelle deg en hemmelighet. Jeg kjenner faktisk flere homofile menn som ikke har analsex.

Så jeg tror at prosentdelen av hetrofile menn og homofile menn som ikke liker analsex ikke er så forskjellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira12

Her tar du nok igjen feil, for mange av dem som tenner på tarm, er bifile -- de lever i parforhold med en kvinne, men tenner allikevel på tarm og noen ganger foretrekker de tarm fremfor vagina -- akkurat slik homofile menn gjør. Eller vil du hevde at homofile menn foretrekker vagina fremfor tarm.

:)

Jeg burde nok ha skrevet bifile i tillegg til homofile. Tenkte på det etter jeg hadde trykt på sendknappen.

Men jeg mener enda at hetrofile menn også liker beføling av anus.

Kanskje vi bare skal bli enige om at vi er uenige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...