Gå til innhold

Liker beføling av anus


Jdemaio

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12

Menn som tenner på tarm har helt klart bi- eller homofile trekk; det er jo nettopp derfor de tenner på tarm og/eller foretrekker tarm fremfor vagina.

Jeg ser at du tar det ille opp at det fremdeles fins menn som ikke tenner på tarm, men som synes vagina er deilig. Det er notert.

Jeg tar ikke det ille opp nei

Da har du misforstått meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 358
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • kvinnen20

    57

  • Prozak

    37

  • ShitDiddelyDo

    20

  • cecily

    15

Mary Poppins

Da har du gått ut fra noe som er feil. Jeg ville mye heller levd i cølibat enn å stukket noe som helst opp i noens tarm.

Jeg tror ikke det kan være mulig for en heterofil mann heller å ville ha tarmsex enn vaginal sex -- men at det fins mange bi- og homofile menn som foretrekker analsex, det betviler jeg ikke.

Det bør gå opp et lite lys for deg når alle andre er uenige med deg.

Det du sier er rett og slett ikke annet enn tull.

En gutt kan selvfølgelig tenne på analsex uten å være bi- eller homoseksuell. Vi fleste snakker om erfaring her, noe du tydeligvis ikke har. Foreslår derfor at du venter med sånne diskusjoner inntil du vet hva du prater om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Det med barn og dyr var en logisk sammenligning i forhold til å sjekke ut egne erogene soner.

hehe det samme tenkte jeg. At det går ann....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Så i teorien kunne du tenne på en mann dersom han hadde en skjede? Det meste er mulig å operere nå for tiden.

c",)

*lol*

Nå lo jeg godt Cecily ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kanskje vært en idé om du kom med noe som backet opp de mindre begavede uttalelsene dine. Hadde du hatt det, så hadde du kanskje fremstått som en mindre fjott enn du gjør.

"...................................."

*skriver under på Prozak sitt innlegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Jupp, jeg er 99 % sikker på at det staves sånn. Men jeg må innrømme at jeg skriver lite engelsk for tiden og er litt rusten jeg også. Men jeg pleier å se når noe er feil. Leser jo litt på engelsk.

Der tok du nok feil :) staves exactly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sinaed

Du har med andre ord sjekket ut om du liker analsex eller ikke?

Funnet prostataen med en finger og latt det stå til?

Jeg har helt enkelt INGEN seksuelle/erogene soner der bak. Men hvis jeg skulle få det noen gang, så tar jeg gjerne i mot de, uten å protestere.

See? Jeg er ikke i "anti", men det gir meg absolutt INGENTING.

Det var mitt poeng med å betegne ditt generalisering som sludder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sinaed

helt enig med deg!! hvorfor skjemmes for noe som jeg er helt sikker på at de fleste liker?? homofile, bifile samt heterofile!

Sludder. Mennesket er så nytelsessykt, og forsker såpass mye på sin nytelse, og hva de tenner på, at de VET inderlig godt hva de liker og ikke liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sølibatman

Da har du gått ut fra noe som er feil. Jeg ville mye heller levd i cølibat enn å stukket noe som helst opp i noens tarm.

Jeg tror ikke det kan være mulig for en heterofil mann heller å ville ha tarmsex enn vaginal sex -- men at det fins mange bi- og homofile menn som foretrekker analsex, det betviler jeg ikke.

Hva er cøibat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Sludder. Mennesket er så nytelsessykt, og forsker såpass mye på sin nytelse, og hva de tenner på, at de VET inderlig godt hva de liker og ikke liker.

Det var derfor jeg spurte deg om du hadde stukket en finger opp i anus og sjekket ut om du har noen reseptorer der.

Du svarte ikke. Til tross for at det er du som skriver at mennesket er så nytelsessykt at de sjekker ut den slags.

Har du sjekket det ut? Funnet fram?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du har ingen saklige argumenter. Vel, det styrker jo ikke akkurat din sak...

:)

"Så du har ingen saklige argumenter. Vel, det styrker jo ikke akkurat din sak..."

Hvilken sak? Jeg trenger ikke saklige argumenter når jeg påpeker at vedkommende mangler saklige argumenter.

".................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som tenner på tarm har helt klart bi- eller homofile trekk; det er jo nettopp derfor de tenner på tarm og/eller foretrekker tarm fremfor vagina.

Jeg ser at du tar det ille opp at det fremdeles fins menn som ikke tenner på tarm, men som synes vagina er deilig. Det er notert.

Du nekter konsekvent å ta utfordringen å komme med noe som helst intelligent sammen med de idiotiske påstandene dine.

"................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg kan gi deg akkurat det du ber om, men jeg kan forklare hva jeg mente :-)

Det virker på meg som sex er noe som er naturligt nå, det er vanlig og utforske kroppen sin.

Det er står mye om dette temaet i blad og aviser, og gang på gang kan en lese at sex er normalt, utforske kroppen sin er normalt.

Har følgt litt med her inne på dette forumet, her har det vært mange tråder om analsex.

Det virker som at en god del folk har prøvd dette, og det blitt oppfattet som normalt og både prøve og like denne formen for sex.

Så jeg trodde at de fleste i dagens samfunn ikke forbandt analsex med homofili.

Og at 2005 utforsker vi mennesker mange ting for og gi oss selv nytelse, som f.eks beføling av anus.

Skjønte du hva jeg mente?

Ser det er mange meninger i denne tråden, men de fleste går på at det er normalt og like beføling av anus.

Problemet er at enkelte ikke makter å skille mellom sine personlige preferanser og maler for hva som er korrekt og ikke korrekt. Det er en mye større sykdom enn det seksualmoralske forfallet mange dikter opp.

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er cøibat?

Det er et oppdiktet ord, akkurat som Florrellis' oppfattelse av verden og virkeligheten generellt :-)

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kaller meg altså "dust" ene og alene fordi jeg ikke tenner på tarm. Ja, ja. Deg om det...

:)

"Du kaller meg altså "dust" ene og alene fordi jeg ikke tenner på tarm. Ja, ja. Deg om det..."

Nei, du er en "dust" fodi du snakker om ting du ikke har noen som helst greie på, og kommer med påstander som hverken henger på greip logisk eller medisinsk. Det eneste jeg kan anbefale deg er å begynne på barneskolen igjen, og prøve å skaffe deg normalle almennkunskaper og evnen til logsik tenkning på nytt igjen.

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tar du nok igjen feil, for mange av dem som tenner på tarm, er bifile -- de lever i parforhold med en kvinne, men tenner allikevel på tarm og noen ganger foretrekker de tarm fremfor vagina -- akkurat slik homofile menn gjør. Eller vil du hevde at homofile menn foretrekker vagina fremfor tarm.

:)

Heh-heh...herregud, for en stakkars idiot. Jeg håper for din del at dette er tulleinnlegg.

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvorfor bare det ene, når det er flere ting som er godt... :-)

Hvorfor bare drikke vin, når en drink eller en øl også kan smake godt til en avveksling... ;-)

Vin er for kvinner. Det er ingen heterofile menn som liker vin. De som liker både øl og vin er enten bifile eller skaphomser.

"....................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...