Gå til innhold

Liker beføling av anus


Jdemaio

Anbefalte innlegg

Prozak,

dine patetiske forsøk på personangrep styrker ikke dine ynkelige forsøk på å alminneliggjøre tarmsex blant heterofile menn.

Du kommer ganske enkelt ikke unna det faktum at den sexuelle lysten på/i tarm er langt vanligere blant dem som hevder de er homofiole/bifile enn blant dem som sier de er heterofile. Så hvorfor ikke trekke den logiske slutning at alle menn som tenner på tarm, enten er homofile eller bifile?

" Så hvorfor ikke trekke den logiske slutning at alle menn som tenner på tarm, enten er homofile eller bifile?"

Fordi det ville vært et klassisk eksempel på at man ikke har forstått logikk i det hele tatt.

".................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 358
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • kvinnen20

    57

  • Prozak

    37

  • ShitDiddelyDo

    20

  • cecily

    15

Gjest Shira12

Sorry - det svaret kom til feil person :-)

"..................................."

Ok.

Må innrømme at jeg lurte litt nå når jeg gikk inn på sjekk svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk fullt mulig å foretrekker rumpe foran fitte selv om man er heterofil - selv om det nok hører hjemme hos de mest de aller mest ekstreme fascinasjonene. Ei rumpe av det motsatte kjønn er ikke sammenlignbart, på noen som helst måte overhodet, med ei rompe av samme kjønn.

"...................................."

det er helt sant det. ikke alltid jeg klarer å formulere mine setninger/budskap riktig...

lett å skille dameromper fra manneromper! det finnes også damer som har litt "maskuline rompetendenser"... ikke like fint som dame-dameromper ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er helt sant det. ikke alltid jeg klarer å formulere mine setninger/budskap riktig...

lett å skille dameromper fra manneromper! det finnes også damer som har litt "maskuline rompetendenser"... ikke like fint som dame-dameromper ;)

Joda, men forskjellig utseende eller ikke - den ene sitter på, og er en del av, en kvinnekropp. Den andre er en mannekropp. Det er en fundamental forskjell her, som er komplett umulig å ignorere :-)

"..................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.

Må innrømme at jeg lurte litt nå når jeg gikk inn på sjekk svar :-)

Det er da bare sundt å måtte lure litt innimellom :-)

"............................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Florellis

si meg noe jeg ikke vet! men det kan jo føles godt for noen å bli befølt ved analen...

Jeg betviler ikke at homofile og bifile menn liker det du beskriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Florellis

bra, florellis!! når noen sier noe til deg, så ta igjen!

du bruker den klassiske forsvarsmekanismen "å du da?"!! sånn gjorde faktisk jeg også på barneskolen...

Du mener sikkert at jeg skal akseptere all verdens usaklige argumenter.

Deg om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Florellis

du har sikkert noe du tenner på som sikkert bifile eller homofile også tenner på. kanskje du liker å bli sugd - vel - det gjør kanskje en homofil også.

vi er forskjellige. ikke alle heterofile menn tenner på beføling av anus, ikke alle kvinner tenner på beføling av anus, og ikke alle homofile/bifile tenner på beføling av anus...

du generaliserer..

Det er ikke noe galt i å generalisere; det er helt vanlig å bygge taksonomi på det.

Vi ser her etter signifikante forskjeller mellom heterofile, bifile og homofile menn. Og da ser vi at det er klart signifikant flere homofile og bifile menn som tenner på tarm enn tilfellet er blant heterofile.

Got it?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Florellis

du måtte rette det jeg skreiv for å vise at jeg hadde feil. du liker det, gjør du ikke? men du fant ikke bedre enn bokmålsordboka altså. jeg hadde eksamen i anatomi i desember.

vel; det liker jeg også!!! en liten innføring: siste del av tykktarmen går over i endetarmen (rektum), som munner ut i analkanalen (canalis analis). endetarmen er ca 10 cm lang. analkanalen er ca 4 cm lang og munner ut i analåpningen (anus).

Makan...! :(

Det du skriver, understreker mitt poeng: "tarm" er ikke bare et veldekkende norsk ord for "anus", det er langt på vei mer dekkende for det vi her snakker om: homofile og bifiles opplevelse av tarmen (ikke bare anus) som sexuelt opphissende / erotisk.

Jeg beklager dersom du strøk på eksamen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Florellis

"Så hvorfor ikke trekke den logiske slutning at alle menn som tenner på tarm, enten er homofile eller bifile?"

kan ikke du være grei å forklare meg hva logikk er fornoe?? det er så morsomt når du greier alle under en kam, og påstår det du gjør!

forstår at du har vansker for å innrømme og svelge det faktum at du tar feil. mange sliter med det....

Det jeg sliter med, er å innrømme at jeg har feil når det ikke foreligger noen rasjonell grunn for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Florellis

er jentene som tenner på analsex kjønnsopererte homofile menn??

Nei. De er riktig nok statistisk sett avvikere -- og har dette til felles med homofile og bifile menn, sammen med det at de alle tre tenner på menn. Noe både homofile og bifile menn også gjør.

Heterofile menn tenner på kvinner og vagina; ikke menn og tarm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Florellis

"Ta kontakt med din lokale PPT; den hjelper deg sikkert med en for deg tilrettelagt spesialundervisning."

Det virker som om du har vært mye borti disse folka, siden du stadig henviser andre.

Ingen god reklame igrunn.

Jeg har hatt en jobb innen PPT, så jeg vet hvilken hjelp denne instansen kan yte for deg og dine likesinnede -- men i ditt tilfelle tror jeg et besøk hos fastlegen vil være påkrevd.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Florellis

For deg som vil ha det på godt norsk. Er rompehølet forskjellig laget på homofile og hetrofile menn?

Nei, like lite som pikken er konstruert forskjellig -- men opplevelsen av tarmen som erotisk / vakker / sexy, er noe som er typisk for homofile og bifile menn. Heterofile menn tenner på vagina.

Heterofile menn ønsker å stikke pikken sinn inn i vagina -- det gjør ikke homofile menn. Gjør det at pikkene deres er konstruert forskjellig? Ligger sexualiteten i genitaliene?

Det er mulig at du syntes du hadde et veldig godt poeng her -- faktum er dessverre ikke så gunstig for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Florellis

"Vel, jeg har minst like meget belegg for det jeg hevder som det du i dine utallige innlegg hevder."

Og hva er det jeg hevder?

"......................................"

Jeg forstår godt at du selv har problemer med å følge vrøvlet ditt. Les dine innlegg omigjen -- prøv selv først. Om du fremdeles ikke klarer det, så ta kontakt med din fastlege.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *medlidenhet med deg*

"du synes ikke å være i stand til å motbevise det faktum at det i langt"

Din lille idiot - jeg begynner nesten å lure på om du er tilbakestående, og ikke bare ute etter å lage lange tråder.

Hadde du hatt noe som helst forhold til logikk, så hadde du skjønt at det ikke er opp til andre å motbevise en påstand, men opp til den som fremmer den å finne belegg for den.

Kan du bevise at det ikke finnes hvite kråker? Ikke det? Javel, da er min påstand om at de finnes et "faktum".

Det fører sjelden til noe bra å droppe ut av skolen i 3 klasse...

"....................................."

Stakkars deg -- går diskusjonen innpå deg? Eller har du bare igjen en fryktelig dårlig dag. Jeg må innrømme at jeg synes litt synd på deg nå -- sikker på du vil fortsette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, like lite som pikken er konstruert forskjellig -- men opplevelsen av tarmen som erotisk / vakker / sexy, er noe som er typisk for homofile og bifile menn. Heterofile menn tenner på vagina.

Heterofile menn ønsker å stikke pikken sinn inn i vagina -- det gjør ikke homofile menn. Gjør det at pikkene deres er konstruert forskjellig? Ligger sexualiteten i genitaliene?

Det er mulig at du syntes du hadde et veldig godt poeng her -- faktum er dessverre ikke så gunstig for deg.

Den samenligningen blir jo litt skjev, (!) siden homofile menn ikke har noen valgmulighet hvis de skal ha samleie.

Deres partnere har kun ett hull som kan brukes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Florellis

Du skjønner det jo ikke, så det har ikke noe poeng å forklare. Men, men. Det sier seg selv at ønsket om vaginal sex ikke er til stede hos en som er homofil - altså, hele elementet faller ut av sammengengen. Så kommer det noe du neppe forstår: det er ikke noen som helst nødvendig sammenheng mellom å knulle ei kvinnerumpe og ei mannerumpe. Dette er to helt forskjellige ting, akkurat som å kysse en kvinne ikke har noe å gjøre med å kysse en mann. Skjønner du? Neivel, men enklere kan det ikke sies.

Din tilbakestående påstand om at menn som liker kvinnerumper egentlig også liker mannerumper, er nøyaktig det samme som å si at menn som liker å kysse kvinnelepper egentlig ville ønsket å kysse mannelepper.

"...................................."

Prozak,

ditt personlige engasjement i denne debatten er nesten litt rørende. For andre kanskje heller forstemmende? Ikke vet jeg.

Hvorom alltid er: Å være homofil mann kan ikke reduseres til å ville stikke pikken inn i en tarm ev. få en pikk innstukket i egen tarm. Poenget her er hva som er *typisk* for homofile -- og det er et faktum at lysten til å stikke pikk inn i en vagina, nær sagt er fraværende hos homofile menn. Lysten på vagina fremfor tarm er sterkest blant heterofile menn. Mens bifile kan tenke seg begge deler.

Jeg vet ikke hvorfor du har problemer med å innse dette -- kanskje du føler du har noe å tape på det. Ikke vet jeg. Men du kommer ikke bort fra det faktum at opplevelsen av tarm som noe vakkert / sexuelt opphissende / erotisk / romantisk, er klart mest vanlig blant homofile og bifile enn blant heterofile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Florellis

" Så hvorfor ikke trekke den logiske slutning at alle menn som tenner på tarm, enten er homofile eller bifile?"

Fordi det ville vært et klassisk eksempel på at man ikke har forstått logikk i det hele tatt.

".................................."

Lett for deg å komme med en påstand; umulig for deg å gi noen rasjonell grunn for din helt uholdbare kortslutning.

Men for all del, om du synes det er forferdelig at jeg omtaler tarmelskende menn som enten bi- eller homofile, så kan jeg godt la være å gjøre det i debatt med deg. Jeg skjønner at du tar dette ekstra tungt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...