Gå til innhold

Liker beføling av anus


Jdemaio

Anbefalte innlegg

Gjest liten anne

Det er mulig at du og dine finner sexuell glede av tarm.

Morsomt hvordan du rasjonaliserer naturen og slik sett kan finne ut hva som er meningen med den... :)

Jeg tror som sagt ikke at homofile opplever seg selv som sekundære eller som noen avart -- de opplever seg som minst like naturlige som heterofile.

Selv legger jeg meg ikk opp i det -- for meg er det tilstrekkelig å kunne fastslå at tarmsex er noe som er signifikant for homofile og bifile menn.

:)

"Det er mulig at du og dine finner sexuell glede av tarm."

Hvis du greier å lese og huske mer enn fem minuter tilbake så har jeg skrevet at jeg ikke selv har prøvd, eller hatt lyst til å prøve analsex. Dette gjelder også mine kjærester opp gjennom åra. Men på det grunnlag avviser jeg jo ikke dermed at ALLE heterofile ikke liker det.. det er jo helt teit da.

"Morsomt hvordan du rasjonaliserer naturen og slik sett kan finne ut hva som er meningen med den... :)"

Det er nå engang sånn det er. meningen med alle organsismer er å formere seg... ikke så komplisert det...

"Jeg tror som sagt ikke at homofile opplever seg selv som sekundære eller som noen avart -- de opplever seg som minst like naturlige som heterofile."

De finnes jo, ergo er de "naturlige", men de er ikke helt riktig satt sammen, om de ikke fra naturens side er en mekanisme for å hindre en eksplosiv folkeøkning.

Tror alle homifile og heterofile er klar over at heterofil er det "rette" uten at det betyr at homofili er galt.

"Selv legger jeg meg ikk opp i det -- for meg er det tilstrekkelig å kunne fastslå at tarmsex er noe som er signifikant for homofile og bifile menn."

Er du ikke søt slik du kaller det tarmsex, sitter sikkert og rynker på nesen og synes det er SÅ ekkelt gidameg.. når jeg tenker på deg slik, fremstår du faktisk litt homofil.. sånn gid person.. *lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 358
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • kvinnen20

    57

  • Prozak

    37

  • ShitDiddelyDo

    20

  • cecily

    15

Gjest liten anne

Det er nok bare du som er velig meget yngre enn meg... nesten sjarmerende naïv, på en måte. Så uskyldig, lissom :)

Jada, er sikkert det jeg.. Og du lever i en litt annen verden.. hehe.. du er så søt atte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiorellis

"Det er mulig at du og dine finner sexuell glede av tarm."

Hvis du greier å lese og huske mer enn fem minuter tilbake så har jeg skrevet at jeg ikke selv har prøvd, eller hatt lyst til å prøve analsex. Dette gjelder også mine kjærester opp gjennom åra. Men på det grunnlag avviser jeg jo ikke dermed at ALLE heterofile ikke liker det.. det er jo helt teit da.

"Morsomt hvordan du rasjonaliserer naturen og slik sett kan finne ut hva som er meningen med den... :)"

Det er nå engang sånn det er. meningen med alle organsismer er å formere seg... ikke så komplisert det...

"Jeg tror som sagt ikke at homofile opplever seg selv som sekundære eller som noen avart -- de opplever seg som minst like naturlige som heterofile."

De finnes jo, ergo er de "naturlige", men de er ikke helt riktig satt sammen, om de ikke fra naturens side er en mekanisme for å hindre en eksplosiv folkeøkning.

Tror alle homifile og heterofile er klar over at heterofil er det "rette" uten at det betyr at homofili er galt.

"Selv legger jeg meg ikk opp i det -- for meg er det tilstrekkelig å kunne fastslå at tarmsex er noe som er signifikant for homofile og bifile menn."

Er du ikke søt slik du kaller det tarmsex, sitter sikkert og rynker på nesen og synes det er SÅ ekkelt gidameg.. når jeg tenker på deg slik, fremstår du faktisk litt homofil.. sånn gid person.. *lol*

Ut fra samme logikk:

"Alle de menn jeg har vært med, har ikke likt sex med menn... men det betyr ikke at jeg avviser at det fins noen heterofile menn som liker sex med menn"

Ser du hvor uholdbar denne logikken er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiorellis

Jada, er sikkert det jeg.. Og du lever i en litt annen verden.. hehe.. du er så søt atte...

Jeg lever i de heterofiles verden -- langt unna tarm. Hvor du lever?

Vel... jeg vet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest liten anne

Ut fra samme logikk:

"Alle de menn jeg har vært med, har ikke likt sex med menn... men det betyr ikke at jeg avviser at det fins noen heterofile menn som liker sex med menn"

Ser du hvor uholdbar denne logikken er?

tror ikke du skal snakke om logikk. Ikke noen logikk i det su skriver, og dine argumenter er mildt sagt latterlige.. men det er jo derfor du er morsom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest liten anne

Jeg lever i de heterofiles verden -- langt unna tarm. Hvor du lever?

Vel... jeg vet ikke.

Enten så lever du i en verden full av fornektelse.. eller som jeg jo hele tiden har trodd, så lever du i DOL verdenen hvor du synes det er morsomt å finne opp meninger og så argumentere for disse på en usaklig måte, til vår underholdning. Er mange slike her inne, og jeg tror du er en gjenganger:) *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fiorellis

tror ikke du skal snakke om logikk. Ikke noen logikk i det su skriver, og dine argumenter er mildt sagt latterlige.. men det er jo derfor du er morsom:)

Dine usakliheter til side -- det er du som ikke klarer å gi en rasjonell grunn for at en skal anta at heterofile menn tenner på tarm.

Du har selv vedgått at tarmsex er noe som er typisk for homofile menn og for bifile menn.

Men kanskje du rett og slett ikke vil akseptere virkeligheten som den er?

Hadde jeg vært litt freudinask, kunne det vært fristende å hevde at du har hatt omfattende problemer like etter oralstadiet

:)

Men nå får du ha god påske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest liten anne

Det er mulig at du og dine finner sexuell glede av tarm.

Morsomt hvordan du rasjonaliserer naturen og slik sett kan finne ut hva som er meningen med den... :)

Jeg tror som sagt ikke at homofile opplever seg selv som sekundære eller som noen avart -- de opplever seg som minst like naturlige som heterofile.

Selv legger jeg meg ikk opp i det -- for meg er det tilstrekkelig å kunne fastslå at tarmsex er noe som er signifikant for homofile og bifile menn.

:)

Det er så morsomt å se hvordan du gjør mannen kjønssløs. Definisjonen på homofile/bifile er at de tenner på tarm, ikke på en annen mann/pikken.

Altså kan jo homofile menn helt fint knulle ei dame, bare han tar henne i 2'ern, sant? For det er jo tarmen som tenner ham.

Da er han etter din oppfatning bifil...

Men hvordan skiller vi de homofile fra de bifile da?

De homofile tenner bare på guttetarm, mens de bifile tenner på begge kjønns tarmer? Må da fort bli tarmforvirring her, når det er bare den som skiller..?

Hvordan greier disse menneskene å tenne i det hel tatt før tarmen er eksponert da, siden det jo er kun den som tenner?..

festlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiorellis

Enten så lever du i en verden full av fornektelse.. eller som jeg jo hele tiden har trodd, så lever du i DOL verdenen hvor du synes det er morsomt å finne opp meninger og så argumentere for disse på en usaklig måte, til vår underholdning. Er mange slike her inne, og jeg tror du er en gjenganger:) *klem*

Hva er det jeg fornekter? Ikke fakta iallfall -- eller vil du hevde at det ikke er sigifikant for homofile å tenne på tarm?

Jeg ser du har gitt opp dine søte forsøk på å forholde deg rasjonelt i debatten -- slik går det kanskje når du ikke finner støtte for ditt syn annet i ditt noe forvirrede sinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiorellis

Det er så morsomt å se hvordan du gjør mannen kjønssløs. Definisjonen på homofile/bifile er at de tenner på tarm, ikke på en annen mann/pikken.

Altså kan jo homofile menn helt fint knulle ei dame, bare han tar henne i 2'ern, sant? For det er jo tarmen som tenner ham.

Da er han etter din oppfatning bifil...

Men hvordan skiller vi de homofile fra de bifile da?

De homofile tenner bare på guttetarm, mens de bifile tenner på begge kjønns tarmer? Må da fort bli tarmforvirring her, når det er bare den som skiller..?

Hvordan greier disse menneskene å tenne i det hel tatt før tarmen er eksponert da, siden det jo er kun den som tenner?..

festlig...

lille anne,

det er bare du som hevder at menn som ikke tenner på tarm, er kjønnsløse. Jeg kaller dem heterofile.

Det sier jo litt om deg, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest liten anne

Dine usakliheter til side -- det er du som ikke klarer å gi en rasjonell grunn for at en skal anta at heterofile menn tenner på tarm.

Du har selv vedgått at tarmsex er noe som er typisk for homofile menn og for bifile menn.

Men kanskje du rett og slett ikke vil akseptere virkeligheten som den er?

Hadde jeg vært litt freudinask, kunne det vært fristende å hevde at du har hatt omfattende problemer like etter oralstadiet

:)

Men nå får du ha god påske...

"Dine usakliheter til side -- det er du som ikke klarer å gi en rasjonell grunn for at en skal anta at heterofile menn tenner på tarm."

Så lenge du avviser alt jeg sier som irrasjonetl blir det jo sånn. Du ser ikke lenger enn ditt eget hode du vet du lille venn.. hehe

"Men kanskje du rett og slett ikke vil akseptere virkeligheten som den er?"

DIN virkelighet? hehe

"Hadde jeg vært litt freudinask, kunne det vært fristende å hevde at du har hatt omfattende problemer like etter oralstadiet"

jaha.. da så.. nå var det vel ikke oralsex som var tema...?? er det galt også kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest liten anne

Hva er det jeg fornekter? Ikke fakta iallfall -- eller vil du hevde at det ikke er sigifikant for homofile å tenne på tarm?

Jeg ser du har gitt opp dine søte forsøk på å forholde deg rasjonelt i debatten -- slik går det kanskje når du ikke finner støtte for ditt syn annet i ditt noe forvirrede sinn.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest liten anne

lille anne,

det er bare du som hevder at menn som ikke tenner på tarm, er kjønnsløse. Jeg kaller dem heterofile.

Det sier jo litt om deg, da.

du har sagt det meste som trengs du.. men morsomt var det.. nå går jeg hjem.. også skal jeg be til gud om at min kjære ikke vil ha analsex i kveld heller, for jeg vil jo ikke være sammen med en homo... *rofl*

Oralsex er vel pattebhov det da eller? Skjult ønske om å få suge mors bryster igjen..?? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...standardavvik. Med mindre du vil hevde at det er mest vanlig blant homofile menn ikke å tenne på tarm.

Ha'kke snøring men jeg tror ikke det er helt uvanlig.

Jeg har nemlig aldri hatt sex med en homofil mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men forskjellig utseende eller ikke - den ene sitter på, og er en del av, en kvinnekropp. Den andre er en mannekropp. Det er en fundamental forskjell her, som er komplett umulig å ignorere :-)

"..................................."

klart det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener sikkert at jeg skal akseptere all verdens usaklige argumenter.

Deg om det.

for n-te gang: det har jeg ALDRI sagt!! lei av det dær!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du skriver, understreker mitt poeng: "tarm" er ikke bare et veldekkende norsk ord for "anus", det er langt på vei mer dekkende for det vi her snakker om: homofile og bifiles opplevelse av tarmen (ikke bare anus) som sexuelt opphissende / erotisk.

Jeg beklager dersom du strøk på eksamen.

du er faktisk bare tåpelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. De er riktig nok statistisk sett avvikere -- og har dette til felles med homofile og bifile menn, sammen med det at de alle tre tenner på menn. Noe både homofile og bifile menn også gjør.

Heterofile menn tenner på kvinner og vagina; ikke menn og tarm.

der vrir du faktisk på det jeg sier igjen... kan jeg telle gangene på to hender. det forklarer jo endel. det er ikke mye som sviver. har sett du har gjort det på mange andre også....

jeg har aldri ment at heterofile tenner på menn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du skriver, understreker mitt poeng: "tarm" er ikke bare et veldekkende norsk ord for "anus", det er langt på vei mer dekkende for det vi her snakker om: homofile og bifiles opplevelse av tarmen (ikke bare anus) som sexuelt opphissende / erotisk.

Jeg beklager dersom du strøk på eksamen.

"beklager dersom du strøk på eksamen"

hva har vel det med saken?? var det liksom det beste du kunne finne, fordi du må liksom ta igjen... har du egentlig noen knagger å henge kunnskapene dine på?? det går på vill gjetning, det du mener du kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gjerne tro at alle menn tenner på tarm/opplever sexuell glede ved å få noe stukket opp i tarmen.

Faktum er allikevel noe annet: Heterofile menn har INGEN glede av å få noe opp i tarmen. Slikt oppleves som sterkt ubehagelig. Ingen heterofile menn tenner på tarm.

Kanskje din erfaring er annerledes -- men hvem vet om du har hatt erfaring med *heterofile* menn? Kanskje de var bifile. Om de tenner på tarm, tyder ikke akkurat det på at de er heterofile,

skal jeg gå gjennom hele tråden for å telle opp hvor mange ganger du vrir på ting andre har sagt??

sålangt har ingen påstått at ALLE heterofile menn tenner på beføling av anus! ser hvordan du prøver å komme ovenpå med alle dine voksne ord fra bokmålsordboka, internettutgave. men jeg betviler at dine lese-skrive-kunnskaper er tilstrekkelige når du vrir på alt vi sier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...