Gå til innhold

Liker beføling av anus


Jdemaio

Anbefalte innlegg

Gjest Florellis

Den samenligningen blir jo litt skjev, (!) siden homofile menn ikke har noen valgmulighet hvis de skal ha samleie.

Deres partnere har kun ett hull som kan brukes.

Mener du for alvor at det er mangelen på vagina som får homofile menn til å stikke pikken inn i rumpa ev. ønske å få pikk stukket opp i rumpa si?

Tror du de tenker: skulle ønske kjæresten min hadde vagina, men siden han ikke har det, så får jeg stikke den inn i tarmen?

Det fins da mange menn som ikke vil stikke pikk opp i tarm, selv om de ikke har noen (kvinnelig) partner. Og grunnen til det er at de er heterofile -- de tenner rett og slett ikke på avføringskanalen; de tenner på vagina.

Om dette irriterer deg, er det din sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 358
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • kvinnen20

    57

  • Prozak

    37

  • ShitDiddelyDo

    20

  • cecily

    15

Gjest liten anne

Prozak,

ditt personlige engasjement i denne debatten er nesten litt rørende. For andre kanskje heller forstemmende? Ikke vet jeg.

Hvorom alltid er: Å være homofil mann kan ikke reduseres til å ville stikke pikken inn i en tarm ev. få en pikk innstukket i egen tarm. Poenget her er hva som er *typisk* for homofile -- og det er et faktum at lysten til å stikke pikk inn i en vagina, nær sagt er fraværende hos homofile menn. Lysten på vagina fremfor tarm er sterkest blant heterofile menn. Mens bifile kan tenke seg begge deler.

Jeg vet ikke hvorfor du har problemer med å innse dette -- kanskje du føler du har noe å tape på det. Ikke vet jeg. Men du kommer ikke bort fra det faktum at opplevelsen av tarm som noe vakkert / sexuelt opphissende / erotisk / romantisk, er klart mest vanlig blant homofile og bifile enn blant heterofile.

Er ikke det litt logisk da, at når en mann er med en mann så er det ikke så mange steder å stappe inn pikken..??

Det er engang bare et hull der.

Er en mann med en jente er det to hull der. Og for noen er det gøy/deilig å bruke begge. Det betyr vel ikke at gutten har noen homofile tendenser? Da ville han jo vært med en gutt.

Jenta er tross alt fortsatt jente, samme hvilket hull han stapper den inn i.

Er en gutt homofil/bifil er det vel en gutt, og det faktum at gutter har pikk som tenner dem, ikke det at gutter (også) har rompehull en kan penetrere...

Helt greit at mange er mot analsex, har ikke prøvd selv, for det frister ikke. Men de som liker det må da for all del bare holde på. At homofili/bifili er grunnen til denne lysten tror jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Florellis

Er ikke det litt logisk da, at når en mann er med en mann så er det ikke så mange steder å stappe inn pikken..??

Det er engang bare et hull der.

Er en mann med en jente er det to hull der. Og for noen er det gøy/deilig å bruke begge. Det betyr vel ikke at gutten har noen homofile tendenser? Da ville han jo vært med en gutt.

Jenta er tross alt fortsatt jente, samme hvilket hull han stapper den inn i.

Er en gutt homofil/bifil er det vel en gutt, og det faktum at gutter har pikk som tenner dem, ikke det at gutter (også) har rompehull en kan penetrere...

Helt greit at mange er mot analsex, har ikke prøvd selv, for det frister ikke. Men de som liker det må da for all del bare holde på. At homofili/bifili er grunnen til denne lysten tror jeg ikke.

Vel, du vet tydelig mer om homofili enn det jeg gjør. Kanskje noen homofile menn kan svare på om de faktisk tenner på tarm ene og alene fordi de ikke har tilgang på vagina?

Jeg trodde faktisk homofile menn synes tarmen er deilig og/eller at de nyter å få pikk opp i tarmen.

Tror du alle menn nyter å få pikk opp i tarmen? Og da snakker jeg ikke bare om de mennene du har hatt kjennskap til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du for alvor at det er mangelen på vagina som får homofile menn til å stikke pikken inn i rumpa ev. ønske å få pikk stukket opp i rumpa si?

Tror du de tenker: skulle ønske kjæresten min hadde vagina, men siden han ikke har det, så får jeg stikke den inn i tarmen?

Det fins da mange menn som ikke vil stikke pikk opp i tarm, selv om de ikke har noen (kvinnelig) partner. Og grunnen til det er at de er heterofile -- de tenner rett og slett ikke på avføringskanalen; de tenner på vagina.

Om dette irriterer deg, er det din sak.

Jeg tror ikke de tenker at "skulle ønske hun hadde hatt en vagina" - men bortsett fra det kan jeg for så vidt svare bekreftende på det du spør om.

Man tager hva man haver!

Men anus er jo en erogen sone uansett hvilken fil man kjører i og hvilket kjønn man tilhører.

Videre tror jeg at anus som erogen sone utvikles og "trenes opp" hos homofile menn. Hvorvidt "mottakeren" opplever det som like deilig å bli tatt i anus som vi kvinner gjør i vagina, skal være usagt. Men det tror jeg at de gjør.

Jeg tror alle menn (og dyr) har et sterkt parringsinstinkt eller samleieinstinkt (og kvinner en tilsvarende trang til å bli "tatt").

Vi er alle ganske primitive dyr når det kommer til stykket.

Og jeg har ofte lurt på om homofile menn gjør det slik at den ene først puler den andre, og så bytter de på. Eller om "mottakeren" blir fullt ut tilfredsstilt av å bli pult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest liten anne

Vel, du vet tydelig mer om homofili enn det jeg gjør. Kanskje noen homofile menn kan svare på om de faktisk tenner på tarm ene og alene fordi de ikke har tilgang på vagina?

Jeg trodde faktisk homofile menn synes tarmen er deilig og/eller at de nyter å få pikk opp i tarmen.

Tror du alle menn nyter å få pikk opp i tarmen? Og da snakker jeg ikke bare om de mennene du har hatt kjennskap til...

Nå vet ikke jeghelt hva dere egentlig diskuterer, har ikke lest hele tråden, bare svarte på et av dine innlegg kanskje tatt litt ut av sammenheng.

Jeg tror ikke at hverken homofile eller heterofile tenner så veldig på tarmen i seg selv, men mer på den følelsen de vet eller tror det er å penetrere denne. Pikken er jo skapt for å puttes inn i noe... For noen er kanskje det at det regnes som skittent/kinky med på å tenne dem ved analsex.

De homofile som bedriver analsex, (ikke alle gjør det engang vet du, man kan faktisk runke hverandre eller ha oralsex, eller noe annet fantasifult med hjelpemidler...) liker vel å få noen opp i anus. Mannens g-punkt sitter jo som kjent der! Og som sagt så er jo dette det eneste kropsshullet på den andre de faktisk kan penetrere. Og det føles helt sikkert bra for den som stikker pikken inn, om kanskje ikke så bra for den som får den inn. Det vet jeg jo ikke, siden jeg ikke har prøvd selv.

Nei, jeg VET at ikke alle menn nyter å få en pikk opp i rompa. Men de som liker analsex bør jo gjøre det... Hvertfall de som liker å motta det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Florellis

Jeg tror ikke de tenker at "skulle ønske hun hadde hatt en vagina" - men bortsett fra det kan jeg for så vidt svare bekreftende på det du spør om.

Man tager hva man haver!

Men anus er jo en erogen sone uansett hvilken fil man kjører i og hvilket kjønn man tilhører.

Videre tror jeg at anus som erogen sone utvikles og "trenes opp" hos homofile menn. Hvorvidt "mottakeren" opplever det som like deilig å bli tatt i anus som vi kvinner gjør i vagina, skal være usagt. Men det tror jeg at de gjør.

Jeg tror alle menn (og dyr) har et sterkt parringsinstinkt eller samleieinstinkt (og kvinner en tilsvarende trang til å bli "tatt").

Vi er alle ganske primitive dyr når det kommer til stykket.

Og jeg har ofte lurt på om homofile menn gjør det slik at den ene først puler den andre, og så bytter de på. Eller om "mottakeren" blir fullt ut tilfredsstilt av å bli pult.

Om du har rett i det du sier, så blir jo "tarm" fattigmanns trøst -- og om det er slik at tarmen ikke fra naturens side er erogen, men må trenes opp, så blir det jo enda mer påfallende at heterofile menn -- som har tilgang på vagina -- ender opp med å tenne på tarm.

Eller mener du at homofile egentlig er heterofile menn som ikke har fått seg dame?

Vi får nesten la en homofil besvare dine spørsmål om homofil praksis.

Bare kjapt spørsmål til deg: Jeg vet ikke om du er kvinne, men om du er det -- ville du foretrekke en mann (som partner) som var opptatt av å stikke pikken opp i tarmen din enn en som ikke ville gjøre det? Og: ville du ha syntes det var ok om han gjerne ville ha en dildo opp i rumpa si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest liten anne

Jeg tror ikke de tenker at "skulle ønske hun hadde hatt en vagina" - men bortsett fra det kan jeg for så vidt svare bekreftende på det du spør om.

Man tager hva man haver!

Men anus er jo en erogen sone uansett hvilken fil man kjører i og hvilket kjønn man tilhører.

Videre tror jeg at anus som erogen sone utvikles og "trenes opp" hos homofile menn. Hvorvidt "mottakeren" opplever det som like deilig å bli tatt i anus som vi kvinner gjør i vagina, skal være usagt. Men det tror jeg at de gjør.

Jeg tror alle menn (og dyr) har et sterkt parringsinstinkt eller samleieinstinkt (og kvinner en tilsvarende trang til å bli "tatt").

Vi er alle ganske primitive dyr når det kommer til stykket.

Og jeg har ofte lurt på om homofile menn gjør det slik at den ene først puler den andre, og så bytter de på. Eller om "mottakeren" blir fullt ut tilfredsstilt av å bli pult.

De bytter på. Mange stiller vel bare rompa til rådighet for den andre, og så er det deres tur.

Det er jo tross alt pikken som er kjønnsorganet deres da ikke anus (selv om g-punktet der der inne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest liten anne

Mener du for alvor at det er mangelen på vagina som får homofile menn til å stikke pikken inn i rumpa ev. ønske å få pikk stukket opp i rumpa si?

Tror du de tenker: skulle ønske kjæresten min hadde vagina, men siden han ikke har det, så får jeg stikke den inn i tarmen?

Det fins da mange menn som ikke vil stikke pikk opp i tarm, selv om de ikke har noen (kvinnelig) partner. Og grunnen til det er at de er heterofile -- de tenner rett og slett ikke på avføringskanalen; de tenner på vagina.

Om dette irriterer deg, er det din sak.

"Det fins da mange menn som ikke vil stikke pikk opp i tarm, selv om de ikke har noen (kvinnelig) partner. Og grunnen til det er at de er heterofile -- de tenner rett og slett ikke på avføringskanalen; de tenner på vagina."

Jo, men som du sa de har jo ingen partner.. de har ingen personer å stikke pikken i i det hele tatt. En heterofil mann drømmer om fitte når han er singel. Det at han er singel gjør ikke at han begynner å drømme om rompehull hos menn bare fordi han ikke har noen tilgjengelig fitte. Om han ikke sitter i et (amerikansk) fengsel da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiorello

Nå vet ikke jeghelt hva dere egentlig diskuterer, har ikke lest hele tråden, bare svarte på et av dine innlegg kanskje tatt litt ut av sammenheng.

Jeg tror ikke at hverken homofile eller heterofile tenner så veldig på tarmen i seg selv, men mer på den følelsen de vet eller tror det er å penetrere denne. Pikken er jo skapt for å puttes inn i noe... For noen er kanskje det at det regnes som skittent/kinky med på å tenne dem ved analsex.

De homofile som bedriver analsex, (ikke alle gjør det engang vet du, man kan faktisk runke hverandre eller ha oralsex, eller noe annet fantasifult med hjelpemidler...) liker vel å få noen opp i anus. Mannens g-punkt sitter jo som kjent der! Og som sagt så er jo dette det eneste kropsshullet på den andre de faktisk kan penetrere. Og det føles helt sikkert bra for den som stikker pikken inn, om kanskje ikke så bra for den som får den inn. Det vet jeg jo ikke, siden jeg ikke har prøvd selv.

Nei, jeg VET at ikke alle menn nyter å få en pikk opp i rompa. Men de som liker analsex bør jo gjøre det... Hvertfall de som liker å motta det...

Det er mulig at homofile og bifile menn har det du kaller et "g-punkt" i tarmen. Dette gjelder ikke for heterofile menn.

Heterofile menn har ikke noe ønske om å få noen dildo eller noe annet opp i tarmen -- tvert imot: de ønsker selv å stikke noe opp i vagina på en kvinne. De tenner ikke på tarm.

Jeg kan si at jeg synes vagina i seg selv er vakker, erotisk og deilig. Jeg regner med at homofile og bifile menn sier det samme om tarmen; for mitt vedkommende er tarmen en avføringskanal -- ikke noe annet.

Men, men -- hver sin smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har rett i det du sier, så blir jo "tarm" fattigmanns trøst -- og om det er slik at tarmen ikke fra naturens side er erogen, men må trenes opp, så blir det jo enda mer påfallende at heterofile menn -- som har tilgang på vagina -- ender opp med å tenne på tarm.

Eller mener du at homofile egentlig er heterofile menn som ikke har fått seg dame?

Vi får nesten la en homofil besvare dine spørsmål om homofil praksis.

Bare kjapt spørsmål til deg: Jeg vet ikke om du er kvinne, men om du er det -- ville du foretrekke en mann (som partner) som var opptatt av å stikke pikken opp i tarmen din enn en som ikke ville gjøre det? Og: ville du ha syntes det var ok om han gjerne ville ha en dildo opp i rumpa si?

Jeg sa ikke at anus ikke var en erogen sone fra naturens side. Tvert i mot. Den er det, men jeg tror den trenes opp til å bli enda mer følsom og mer erogen hos homofile menn.

Kjønnet mitt bør framgå av det nusselige nicket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiorello

"Det fins da mange menn som ikke vil stikke pikk opp i tarm, selv om de ikke har noen (kvinnelig) partner. Og grunnen til det er at de er heterofile -- de tenner rett og slett ikke på avføringskanalen; de tenner på vagina."

Jo, men som du sa de har jo ingen partner.. de har ingen personer å stikke pikken i i det hele tatt. En heterofil mann drømmer om fitte når han er singel. Det at han er singel gjør ikke at han begynner å drømme om rompehull hos menn bare fordi han ikke har noen tilgjengelig fitte. Om han ikke sitter i et (amerikansk) fengsel da...

En heterofil mann ville aldri stikke pikken opp i tarmen -- de som gjør slikt, er enten homofile eller bifile.

Fint at vi kan være enige om at single heterofile menn ikke drømmer om tarm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest liten anne

Om du har rett i det du sier, så blir jo "tarm" fattigmanns trøst -- og om det er slik at tarmen ikke fra naturens side er erogen, men må trenes opp, så blir det jo enda mer påfallende at heterofile menn -- som har tilgang på vagina -- ender opp med å tenne på tarm.

Eller mener du at homofile egentlig er heterofile menn som ikke har fått seg dame?

Vi får nesten la en homofil besvare dine spørsmål om homofil praksis.

Bare kjapt spørsmål til deg: Jeg vet ikke om du er kvinne, men om du er det -- ville du foretrekke en mann (som partner) som var opptatt av å stikke pikken opp i tarmen din enn en som ikke ville gjøre det? Og: ville du ha syntes det var ok om han gjerne ville ha en dildo opp i rumpa si?

Uten å støte noen, så vet vi jo alle at det er heterofil det er "meningen" at man skal være. mann og dame = barn. Derfor har mannen utover tiss og dama innovertiss.

Nå er det engang slik at ikke alle følger dette "mønsteret", noen menn liker menn, noen kvinner liker kvinner.

Da må en jo selvsagt ta det en får av sexuelle metoder. Mannen har jo ingen vagina, men enn anus, og mannens pikk er som kjent laget for å stikkes inn i noe. Verre er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiorellis

Jeg sa ikke at anus ikke var en erogen sone fra naturens side. Tvert i mot. Den er det, men jeg tror den trenes opp til å bli enda mer følsom og mer erogen hos homofile menn.

Kjønnet mitt bør framgå av det nusselige nicket.

Ok, jeg fikk inntrykk av at du var en homofil mann.

Vel, vi snakker vel her alle ut fra erfaring. Hos meg er ikke tarmen på noen måte erotisk -- det er kanskje derfor jeg kan gå på toalettet uten å føle noe sexuelt velbehag.

Det er mulig at de mennene du har vært sammen med / vært henvist til / foretrekker, opplever tarmen som sexuelt opphissende -- du kaller dem heterofile. Selv vil jeg anta at de er bifile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De bytter på. Mange stiller vel bare rompa til rådighet for den andre, og så er det deres tur.

Det er jo tross alt pikken som er kjønnsorganet deres da ikke anus (selv om g-punktet der der inne)

OK. Takk skal du ha.

Som jeg skrev i et annet innlegg, tror jeg menn generelt har en trang til å parre, en trang til å "ta" sin partner.

Og det du sier stemmer jo med det.

Samtidig er jeg klar over at ikke alle homofile praktiserer analt samleie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest liten anne

Det er mulig at homofile og bifile menn har det du kaller et "g-punkt" i tarmen. Dette gjelder ikke for heterofile menn.

Heterofile menn har ikke noe ønske om å få noen dildo eller noe annet opp i tarmen -- tvert imot: de ønsker selv å stikke noe opp i vagina på en kvinne. De tenner ikke på tarm.

Jeg kan si at jeg synes vagina i seg selv er vakker, erotisk og deilig. Jeg regner med at homofile og bifile menn sier det samme om tarmen; for mitt vedkommende er tarmen en avføringskanal -- ikke noe annet.

Men, men -- hver sin smak.

"Det er mulig at homofile og bifile menn har det du kaller et "g-punkt" i tarmen. Dette gjelder ikke for heterofile menn."

Joda, punktet som faktisk er prostata er der for begge de, men ikke alle "bruker" det, eller har funnet gleden ved det.

"Heterofile menn har ikke noe ønske om å få noen dildo eller noe annet opp i tarmen -- tvert imot:"

Dette gjelder nok for de fleste, men langt nær alle heterofile menn. Smak og behag vet du..

"de ønsker selv å stikke noe opp i vagina på en kvinne. De tenner ikke på tarm."

Joda, noen gjør det. Mange heteromenn liker å penetrere damens rompe, uten å bli penetrert selv. Anus skal visstnok være mye trangere.

"Jeg kan si at jeg synes vagina i seg selv er vakker, erotisk og deilig. Jeg regner med at homofile og bifile menn sier det samme om tarmen;"

Igjen, så er det nok pikken til den andre, og det faktum at det er en gutt som tenner de homofile, ikke nødvendigvis anus i seg selv, selv om noen homser bruker ordet fitte om anusen sin.

"for mitt vedkommende er tarmen en avføringskanal -- ikke noe annet."

Ja, men plager det deg så voldsom at noen andre har et annet syn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, like lite som pikken er konstruert forskjellig -- men opplevelsen av tarmen som erotisk / vakker / sexy, er noe som er typisk for homofile og bifile menn. Heterofile menn tenner på vagina.

Heterofile menn ønsker å stikke pikken sinn inn i vagina -- det gjør ikke homofile menn. Gjør det at pikkene deres er konstruert forskjellig? Ligger sexualiteten i genitaliene?

Det er mulig at du syntes du hadde et veldig godt poeng her -- faktum er dessverre ikke så gunstig for deg.

"Nei, like lite som pikken er konstruert forskjellig -- men opplevelsen av tarmen som erotisk / vakker / sexy, er noe som er typisk for homofile og bifile menn. Heterofile menn tenner på vagina."

Selvsagt tenner hetrofile menn hovedsakelig på vagina og pupper og hele kvinnen forøvrig.

Poenget mitt, var at en hetrofil mann har like mye (eller lite) erogene soner i rompehullet som en homofil mann. Hørt om mannens p-punkt.

"Heterofile menn ønsker å stikke pikken sinn inn i vagina -- det gjør ikke homofile menn."

Det sier seg jo selv, da de ikke tenner eller forelsker seg i kvinner. Verre er det ikke.

"Det er mulig at du syntes du hadde et veldig godt poeng her -- faktum er dessverre ikke så gunstig for deg."

Godt og godt, jeg bare spurte deg om noe, og du kommer jo som vanlig bare med den gamle leksa di.

Jeg tenkte først og fremst på hovedinnlegget og han likte å beføle og stikke fingeren inn i anus. Han behøver slettes ikke være homo av den grunn, men for alt jeg vet, så kan han godt være det.

Nå er det jo slik, enten du liker det eller ei, at folk er forskjellige og dermed er det noen som liker å bli kilt, knulla, eller bare lekt med der bak av jenter også - OG menn som liker litt kos bak. De er ikke homofile av den grunn.

De liker altså denne formen for sex med jenta si, men hadde vel spydd, om de ble trua til det samme med en mann. Dette kommer du aldri til å forstå allikevel, så egentlig er det liten vits i å svare.

Nå vet ikke jeg hvordan homofile og bifile menn tenker når det gjelder tenningen på selve anus, for jeg har aldri vært borti en homofil eller bifil mann, men jeg tipper det har noe med at de på lik linje med hetrofile er glad i den de er sammen med, og derfor ikke ser på det som skittent.

Det er mulig du har bedre kunnskap og erfaring enn meg på dette området, siden du er så skråsikker på at alle menn som stikker pikken inn i ei rompe er homofile eller bifile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest liten anne

En heterofil mann ville aldri stikke pikken opp i tarmen -- de som gjør slikt, er enten homofile eller bifile.

Fint at vi kan være enige om at single heterofile menn ikke drømmer om tarm.

"En heterofil mann ville aldri stikke pikken opp i tarmen -- de som gjør slikt, er enten homofile eller bifile."

Men si meg, hvorfor er alle disse homofile mennene (som DU mener alle menn som liker analsex er) sammen med kvinner??

"Fint at vi kan være enige om at single heterofile menn ikke drømmer om tarm"

Mener ikke at alle ikke gjør det, men tror de først og fremst drømmer om ei dame, med alt det innebærer (inkludert anus).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiorellis

Uten å støte noen, så vet vi jo alle at det er heterofil det er "meningen" at man skal være. mann og dame = barn. Derfor har mannen utover tiss og dama innovertiss.

Nå er det engang slik at ikke alle følger dette "mønsteret", noen menn liker menn, noen kvinner liker kvinner.

Da må en jo selvsagt ta det en får av sexuelle metoder. Mannen har jo ingen vagina, men enn anus, og mannens pikk er som kjent laget for å stikkes inn i noe. Verre er det ikke.

Din rasjonalisering er jo nesten litt søt... men om det er slik at vi er laget for at vi skal lage barn, hvordan vet du at pikken er laget for å stikkes inn i *noe* -- hvorfor ikke mer spesifikt: vagina?

Jeg er ikke homofil eller bifil -- så jeg kan ikke snakke for dem. Men jeg tviler på at du vil finne en eneste homofil mann som mener at hans sexuelle tenning på tarm skyldes at han må stikke pikken inn i *noe"... eller at han liker tarm i mangel på vagina.

Men kanskje du er homofil og virkelig vet hva du snakker om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest liten anne

Ok, jeg fikk inntrykk av at du var en homofil mann.

Vel, vi snakker vel her alle ut fra erfaring. Hos meg er ikke tarmen på noen måte erotisk -- det er kanskje derfor jeg kan gå på toalettet uten å føle noe sexuelt velbehag.

Det er mulig at de mennene du har vært sammen med / vært henvist til / foretrekker, opplever tarmen som sexuelt opphissende -- du kaller dem heterofile. Selv vil jeg anta at de er bifile.

"Det er mulig at de mennene du har vært sammen med / vært henvist til / foretrekker, opplever tarmen som sexuelt opphissende -- du kaller dem heterofile. Selv vil jeg anta at de er bifile."

S+å definisjonen på en homofil/bifil mann er ikke at han tenner på menn, men at han tenner på anus?

Så det vil si at en homofil mann som ikke liker analsex er hetero da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg fikk inntrykk av at du var en homofil mann.

Vel, vi snakker vel her alle ut fra erfaring. Hos meg er ikke tarmen på noen måte erotisk -- det er kanskje derfor jeg kan gå på toalettet uten å føle noe sexuelt velbehag.

Det er mulig at de mennene du har vært sammen med / vært henvist til / foretrekker, opplever tarmen som sexuelt opphissende -- du kaller dem heterofile. Selv vil jeg anta at de er bifile.

Jeg skjønner ikke hva du sikter til i siste avsnitt. Har jeg med et eneste ord nevnt mitt eget sexliv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...