Gå til innhold

Liker beføling av anus


Jdemaio

Anbefalte innlegg

Prozak,

dine patetiske forsøk på personangrep styrker ikke dine ynkelige forsøk på å alminneliggjøre tarmsex blant heterofile menn.

Du kommer ganske enkelt ikke unna det faktum at den sexuelle lysten på/i tarm er langt vanligere blant dem som hevder de er homofiole/bifile enn blant dem som sier de er heterofile. Så hvorfor ikke trekke den logiske slutning at alle menn som tenner på tarm, enten er homofile eller bifile?

"Så hvorfor ikke trekke den logiske slutning at alle menn som tenner på tarm, enten er homofile eller bifile?"

kan ikke du være grei å forklare meg hva logikk er fornoe?? det er så morsomt når du greier alle under en kam, og påstår det du gjør!

forstår at du har vansker for å innrømme og svelge det faktum at du tar feil. mange sliter med det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 358
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • kvinnen20

    57

  • Prozak

    37

  • ShitDiddelyDo

    20

  • cecily

    15

Mary Poppins

Vel, du mener at jeg skal akseptere at de ER heterofile. Hvorfor skulle det være verre å hevde at de var bi- eller homofile?

eh fordi de ikke er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at de var heterofile? Kanskje de var bi? Jeg mener: det hadde jo alle interesse for tarm...noe som ellers er så typisk for dem som er bi- og homofile.

er jentene som tenner på analsex kjønnsopererte homofile menn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vin er for kvinner. Det er ingen heterofile menn som liker vin. De som liker både øl og vin er enten bifile eller skaphomser.

"....................................."

Ånei!

Nå gikk det opp for meg at jeg virkelig _er_ gift med en skaphomse, han liker nemlig både rumper og vin....

Dette hadde jeg aldri gjettet *sjokkert*. Tusen takk for at du oppklarte det for meg.

c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å i tillegg til det...

er da menn som synes det er deilig å se seg selv bli sugd av en kvinne homofile?

"er da menn som synes det er deilig å se seg selv bli sugd av en kvinne homofile?"

Hæ, hva slags sammenligning var det der. En mann liker vel å se at jenta/dama hans suger han fordi hun ER dama hans.

Tror neppe en hetro mann hadde tent på et skjeggete tryne rundt kølla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...sier du som ikke kan akseptere at jeg ikke tenner på tarm og som heller ikke klarer å stave korrekt...

Ta kontakt med din lokale PPT; den hjelper deg sikkert med en for deg tilrettelagt spesialundervisning.

Lykke til!

"Ta kontakt med din lokale PPT; den hjelper deg sikkert med en for deg tilrettelagt spesialundervisning."

Det virker som om du har vært mye borti disse folka, siden du stadig henviser andre.

Ingen god reklame igrunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...psykopat ville kanskje vært en kategori å sjekke. Men sannsynligvis er dette en kvisete, sent utviklet 19-20 åring, som sitter og koser seg på gutterommet fordi han klarer å provosere folk på den andre siden av en internett-tilkobling :-)

"..................................."

Blir du provosert av denne gjengangeren altså :-)

Folk svarer vel mer for gøy, og for å se hva han kan prestere å komme med.

Tror nok ikke det er en kvisete 19-20 åring, heller en halvgammel luring. Skrivestilen er litt for avansert - selv i all sin dumhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anus er et sensitivt området. De som nekter for dette er ekstremt homofobe. Sannsynligvis er de skaphomser selv. Uten at de har forstått det ennå. Livredde for sin egen seksualitet, og nekter derfor plent for at anus er en erogen sone.

Er det godt for deg å drite?

Neida, bare tuller - kunne ikke dy meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du anser det som idiotisk å påstå at det er sigifikant mange flere bi- og homofile menn som tenner på tarm enn tilsvarende blant (såkalte) heterofile?

Er det så vanskelig for deg å akseptere at ikke alle deler din fascinasjon for og/eller glede av tarm?

For deg som vil ha det på godt norsk. Er rompehølet forskjellig laget på homofile og hetrofile menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"er da menn som synes det er deilig å se seg selv bli sugd av en kvinne homofile?"

Hæ, hva slags sammenligning var det der. En mann liker vel å se at jenta/dama hans suger han fordi hun ER dama hans.

Tror neppe en hetro mann hadde tent på et skjeggete tryne rundt kølla.

det skulle liksom være til florellis... han ser annerledes på ting....

(men jeg er egig i deg altså)

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, jeg har minst like meget belegg for det jeg hevder som det du i dine utallige innlegg hevder. Men du har vel kanskje en regel for deg og en ganske annen for andre?

"Vel, jeg har minst like meget belegg for det jeg hevder som det du i dine utallige innlegg hevder."

Og hva er det jeg hevder?

"......................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du har altså ikke annet å komme med enn intetsigende vås?

Jo, og jeg utfordrer deg til å komme med noe intelligent. Men du evner tydeligvis ikke annet enn barnehagestadie-diskusjoner av typen "enn du, da?"

"....................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir du provosert av denne gjengangeren altså :-)

Folk svarer vel mer for gøy, og for å se hva han kan prestere å komme med.

Tror nok ikke det er en kvisete 19-20 åring, heller en halvgammel luring. Skrivestilen er litt for avansert - selv i all sin dumhet.

Nei, jeg blir ikke provosert.

"..................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Sikkert er at en som er heterofil, ikke foretrekker tarm fremfor vagina"

dette har du rett i! å det er, som jeg har fått med meg, ingen andre her inne som mener at heterofile foretrekker tarm fremfor vagina.

det jeg (vi) mener er at heterofile foretrekker vagina, men synes det er godt og spennende å bli befølt ved sin egen anus og prøve analsex fordi det er godt på en annen måte.

Det er faktisk fullt mulig å foretrekker rumpe foran fitte selv om man er heterofil - selv om det nok hører hjemme hos de mest de aller mest ekstreme fascinasjonene. Ei rumpe av det motsatte kjønn er ikke sammenlignbart, på noen som helst måte overhodet, med ei rompe av samme kjønn.

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prozak,

du synes ikke å være i stand til å motbevise det faktum at det i langt -- signifikant -- større grad er utbredt blant homofile og bifile menn å oppleve tarmen som erogen/sexuelt opphissende enn det tilsvarende er vanlig blant heterofile. Da er det ikke urimelig å hevde at opplevelsen av tarm som noe erotisk/erogent er noe som er typisk for bi- og homofile menn, men statistisk sett unormalt for heterofile menn.

"du synes ikke å være i stand til å motbevise det faktum at det i langt"

Din lille idiot - jeg begynner nesten å lure på om du er tilbakestående, og ikke bare ute etter å lage lange tråder.

Hadde du hatt noe som helst forhold til logikk, så hadde du skjønt at det ikke er opp til andre å motbevise en påstand, men opp til den som fremmer den å finne belegg for den.

Kan du bevise at det ikke finnes hvite kråker? Ikke det? Javel, da er min påstand om at de finnes et "faktum".

Det fører sjelden til noe bra å droppe ut av skolen i 3 klasse...

"....................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei!

Nå gikk det opp for meg at jeg virkelig _er_ gift med en skaphomse, han liker nemlig både rumper og vin....

Dette hadde jeg aldri gjettet *sjokkert*. Tusen takk for at du oppklarte det for meg.

c",)

Ingen årsak. Og du kan jo trøste deg med at han er i godt selskap :-)

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prozak,

mener du for alvor at jeg må dokumentere for deg at ønsket om vaginal sex er langt vanligere blant heterofile menn enn blant homofile?

Om så er tilfellet, håper jeg du tar kontakt med ditt lokale PPT-kontor. Så vidt jeg kan se, har du i følge Opplæringslova krav på bpde spesialundervisning og utredning.

Lykke til!

Du skjønner det jo ikke, så det har ikke noe poeng å forklare. Men, men. Det sier seg selv at ønsket om vaginal sex ikke er til stede hos en som er homofil - altså, hele elementet faller ut av sammengengen. Så kommer det noe du neppe forstår: det er ikke noen som helst nødvendig sammenheng mellom å knulle ei kvinnerumpe og ei mannerumpe. Dette er to helt forskjellige ting, akkurat som å kysse en kvinne ikke har noe å gjøre med å kysse en mann. Skjønner du? Neivel, men enklere kan det ikke sies.

Din tilbakestående påstand om at menn som liker kvinnerumper egentlig også liker mannerumper, er nøyaktig det samme som å si at menn som liker å kysse kvinnelepper egentlig ville ønsket å kysse mannelepper.

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...