Gå til innhold

Liker beføling av anus


Jdemaio

Anbefalte innlegg

Gjest Fiorellis

men hvorfor så veldig ivrig i denne debaten da?? Om det ikke interesserer deg i det hele tatt??

Kort fortalt: Jeg er litt lei av at det liksom skal være mindre verdt eller mindre sofistikert rett og slett å være fornøyd med vaginal sex i alle de varianter som er (u)mulige... Jeg håper at det fremdels er helt ok for en mann ikke å tenne på tarm... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 358
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • kvinnen20

    57

  • Prozak

    37

  • ShitDiddelyDo

    20

  • cecily

    15

Gjest Fiorellis

Forklar da at det er en god del lesbiske par som synes det er godt med analsex.

Hvor finner du forklaringsmodellen til deres seksuelle tenning på det området?

...standradavvik -- med mindre du hevder at tarmsex er det som er vanligst blant homofile kvinner. Gjør du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Forklar da at det er en god del lesbiske par som synes det er godt med analsex.

Hvor finner du forklaringsmodellen til deres seksuelle tenning på det området?

"En god del" høres ut som mange, stemmer det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest liten anne

Truet? :)

Jeg føler meg ikke mer truet av din påstand om at noen heterofile menn tenner på tarm enn du av min påstand om at alle menn som tenner på tarm, enten er bifile eller homofile.

Jeg forstår ikke hvordan du kan komme på "truet" -- er det noe du vil fortelle oss?

Det jeg forholder meg til, er harde facts: nemlig at noe av det som er signifikant for homofile menn, er lysten på tarm. Og at frekvensen for lyst på tarm, synker rapide når en kommer til heterofile.

Hvordan du klarer å forholde deg til dette, blir din sak. Men hvorfor er du så uvillig til å erkjenne at menn som tenner på tarm enten er bifile eller homofile -- føler du at du lider et personlig nederlag om du vedgår dette? Hva er galt med å være bifil eller homofil?

"Jeg føler meg ikke mer truet av din påstand om at noen heterofile menn tenner på tarm enn du av min påstand om at alle menn som tenner på tarm, enten er bifile eller homofile."

Hvorfor skulle jeg føle meg truet av det??

Det er da du som med nebb og klør forsvarer deg her inne..?

"Jeg forstår ikke hvordan du kan komme på "truet" -- er det noe du vil fortelle oss?"

Oss? er du schizofren også?? hehe

"Det jeg forholder meg til, er harde facts: nemlig at noe av det som er signifikant for homofile menn, er lysten på tarm."

Jepp, dine facts i ditt hode... Du fatter ikke at det ikke nødvendigvis er tarmen i seg selv de tenner på du...

"Hvordan du klarer å forholde deg til dette, blir din sak. Men hvorfor er du så uvillig til å erkjenne at menn som tenner på tarm enten er bifile eller homofile -- føler du at du lider et personlig nederlag om du vedgår dette? Hva er galt med å være bifil eller homofil?"

Ingenting galt med det og ikke noe personlig for meg dette her, har tilgode å være sammen med en mann som tenner på analsex jeg, så jeg har ikke noe personlig over hodet..

Er bare så fornøyelig hvordan du holder på, med dine "facts" og dine snodige påstander.. også tror du at du tas seriøst..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du for alvor at det er mangelen på vagina som får homofile menn til å stikke pikken inn i rumpa ev. ønske å få pikk stukket opp i rumpa si?

Tror du de tenker: skulle ønske kjæresten min hadde vagina, men siden han ikke har det, så får jeg stikke den inn i tarmen?

Det fins da mange menn som ikke vil stikke pikk opp i tarm, selv om de ikke har noen (kvinnelig) partner. Og grunnen til det er at de er heterofile -- de tenner rett og slett ikke på avføringskanalen; de tenner på vagina.

Om dette irriterer deg, er det din sak.

Hva tenker du da om homofile menn som ikke har analsex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest liten anne

Kort fortalt: Jeg er litt lei av at det liksom skal være mindre verdt eller mindre sofistikert rett og slett å være fornøyd med vaginal sex i alle de varianter som er (u)mulige... Jeg håper at det fremdels er helt ok for en mann ikke å tenne på tarm... :)

Såklart, men hvilken rolle spiller det om noen andre har analsex, selv heterofile menn.

Det må jo være noe veldig personlig for deg siden det her påvirker deg så enormt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En kommentar til det du sier om erogene soner i anus. Ja, selvsagt er alle menn likt utstyrt fra naturens side uansett hvilken fil de kjører i.

Men jeg tror det er umulig å skille mellom en rent mekanisk/teknisk berøring og penetrering, og den erotisk ladde spenningen som man føler når man blir tatt av en man er tent på.

Jeg tror altså at totalsummen av fysisk stimulering og mental tenning/nytelse/lyst gjør at homofile menn opplever det å bli penetrert i anus som sterkere enn en heterofil mann vil kunne oppleve med en dildo i rumpa.

"Jeg tror altså at totalsummen av fysisk stimulering og mental tenning/nytelse/lyst gjør at homofile menn opplever det å bli penetrert i anus som sterkere enn en heterofil mann vil kunne oppleve med en dildo i rumpa."

Det har du sikkert rett i Babette. Det er vel ikke alle menn som liker noe opp i rompa, eller bli tatt på der i det hele tatt. Så han er nok ikke alene vår gamle kjente "tarmgeneral":-) Poenget er jo at han påstår at ALLE som liker "tarmsex" enten er homofile eller bifile, og det stemmer da slettes ikke.

.................

Men det er vel noe med hele pakka for de som er homofile også - skulle jeg tro.

Altså, er du glad i noen og tenner maksimalt, så er ingenting ekkelt på den personen, men jeg kan som sagt ikke snakke om hvordan homofile føler det - det aner jeg egentlig ikke, men tror vel ikke de er så veldig ulike oss andre.

Men her igjen er det jo også forskjell. Det er jo heller ikke alle homofile som har analsex.

Nei, jeg vet ikke hva folk driver med jeg, og helt ærlig så gir jeg blaffen også, bare de ikke skader andre.

Det er vel igrunn det siste jeg tenker på - man går liksom ikke rundt å spør folk om denslags. Det er først når man logger på dol at man ser all galskapen

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiorellis

"Jeg føler meg ikke mer truet av din påstand om at noen heterofile menn tenner på tarm enn du av min påstand om at alle menn som tenner på tarm, enten er bifile eller homofile."

Hvorfor skulle jeg føle meg truet av det??

Det er da du som med nebb og klør forsvarer deg her inne..?

"Jeg forstår ikke hvordan du kan komme på "truet" -- er det noe du vil fortelle oss?"

Oss? er du schizofren også?? hehe

"Det jeg forholder meg til, er harde facts: nemlig at noe av det som er signifikant for homofile menn, er lysten på tarm."

Jepp, dine facts i ditt hode... Du fatter ikke at det ikke nødvendigvis er tarmen i seg selv de tenner på du...

"Hvordan du klarer å forholde deg til dette, blir din sak. Men hvorfor er du så uvillig til å erkjenne at menn som tenner på tarm enten er bifile eller homofile -- føler du at du lider et personlig nederlag om du vedgår dette? Hva er galt med å være bifil eller homofil?"

Ingenting galt med det og ikke noe personlig for meg dette her, har tilgode å være sammen med en mann som tenner på analsex jeg, så jeg har ikke noe personlig over hodet..

Er bare så fornøyelig hvordan du holder på, med dine "facts" og dine snodige påstander.. også tror du at du tas seriøst..?

liten anne,

det eneste jeg forsvarer, er retten til å hevde at det å tenne på tarm/oppleve tarmen som sexuelt opphissende er vanligst blant homofile menn og minst vanlig blant heterofile mennn.

Det er da andre her som med nebb og klør forsvarer myten om at heterofile menn elsker tarm...

Konkret spørsmål: hvorfor kan du ikke akseptere at menn som tenner på tarm er bi- eller homofil.

Årsaken til at jeg våger den påstand om at de som liker tarm ikke er heterofile, er at det faktisk er slik at tarmsexualitet er noe som er klart mest utbredt blant homofile og bifile. Heterofile tenderer klart mot å foretrekke vagina.

Dette er hard facts!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiorellis

Hva tenker du da om homofile menn som ikke har analsex?

...standardavvik. Med mindre du vil hevde at det er mest vanlig blant homofile menn ikke å tenne på tarm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiorellis

Såklart, men hvilken rolle spiller det om noen andre har analsex, selv heterofile menn.

Det må jo være noe veldig personlig for deg siden det her påvirker deg så enormt..

Jeg forholder meg til fakta -- her er ingen følelser i sving. Det er det samme for meg hva du kaller menn som tenner på tarm. Men om en først skal forholde seg til hva som er en signifikant forskjell på heterofile, bifile og homofile menn, gir det seg ganske klart at tarmsex er noe av det som er typisk for homofile, langt mer utbredt blant de som påberoper seg bisexualitet enn blant dem som hevder at de er heterofile.

Så hvorfor ikke konkludere med at den relativt beskjedne gruppen menn som elsker tarm OG hevder at de er heterofile, egentlig er bifile?

Ikke noe galt i å være bifil, vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest liten anne

liten anne,

det eneste jeg forsvarer, er retten til å hevde at det å tenne på tarm/oppleve tarmen som sexuelt opphissende er vanligst blant homofile menn og minst vanlig blant heterofile mennn.

Det er da andre her som med nebb og klør forsvarer myten om at heterofile menn elsker tarm...

Konkret spørsmål: hvorfor kan du ikke akseptere at menn som tenner på tarm er bi- eller homofil.

Årsaken til at jeg våger den påstand om at de som liker tarm ikke er heterofile, er at det faktisk er slik at tarmsexualitet er noe som er klart mest utbredt blant homofile og bifile. Heterofile tenderer klart mot å foretrekke vagina.

Dette er hard facts!

"det eneste jeg forsvarer, er retten til å hevde at det å tenne på tarm/oppleve tarmen som sexuelt opphissende er vanligst blant homofile menn og minst vanlig blant heterofile mennn."

Når du sier det sånn så er jeg med. Men å kalle det å tenne på tarmen, somi at de tenner på tarmen isolert sett blir for dumt. De tenner på den sexuelle opplevelsen av å knulle noen (i dette tilfellet da i anus, siden gutter ikke har vagina).

Nå sier du også at det er vanlig, dog minst vanlig for heterofile menn å tenne på analsex, og da kan jeg kanskje også være med. Selv om det er blitt veldig vanlig med analsex blant heterofile par nå.

"Det er da andre her som med nebb og klør forsvarer myten om at heterofile menn elsker tarm..."

hehe.. det er nå engang slik det er da. Homofile menn har ikke "enerett" på å tenne på analsex. Og det vet du, innerst inne.

"Konkret spørsmål: hvorfor kan du ikke akseptere at menn som tenner på tarm er bi- eller homofil."

Fordi jeg VET at det ikke er sånn... Og det å tenne på tarm som nevnt ovenfor hører ingensteds hjemme i denne debatten.

"Årsaken til at jeg våger den påstand om at de som liker tarm ikke er heterofile, er at det faktisk er slik at tarmsexualitet er noe som er klart mest utbredt blant homofile og bifile. Heterofile tenderer klart mot å foretrekke vagina."

Foretrekker ja, men forandring fryder da. Men du virker som en som har vaniljesex med lyset av, en gang i mnd slik far engang lærte deg...

"Dette er hard facts!" Tviler ikke på at du TROR det er det.. er bare sånn at du tar feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest liten anne

Jeg forholder meg til fakta -- her er ingen følelser i sving. Det er det samme for meg hva du kaller menn som tenner på tarm. Men om en først skal forholde seg til hva som er en signifikant forskjell på heterofile, bifile og homofile menn, gir det seg ganske klart at tarmsex er noe av det som er typisk for homofile, langt mer utbredt blant de som påberoper seg bisexualitet enn blant dem som hevder at de er heterofile.

Så hvorfor ikke konkludere med at den relativt beskjedne gruppen menn som elsker tarm OG hevder at de er heterofile, egentlig er bifile?

Ikke noe galt i å være bifil, vel?

Ikke noe galt i å være det, men du har et lite problem når du mener de tenner på tarmen. Uavhengig av hvem den sitter på...

Homo/bifile tenner på samme kjønn de lille du, ikke tarmen... *lol* men det er underholdene å lese det du skriver..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiorellis

"det eneste jeg forsvarer, er retten til å hevde at det å tenne på tarm/oppleve tarmen som sexuelt opphissende er vanligst blant homofile menn og minst vanlig blant heterofile mennn."

Når du sier det sånn så er jeg med. Men å kalle det å tenne på tarmen, somi at de tenner på tarmen isolert sett blir for dumt. De tenner på den sexuelle opplevelsen av å knulle noen (i dette tilfellet da i anus, siden gutter ikke har vagina).

Nå sier du også at det er vanlig, dog minst vanlig for heterofile menn å tenne på analsex, og da kan jeg kanskje også være med. Selv om det er blitt veldig vanlig med analsex blant heterofile par nå.

"Det er da andre her som med nebb og klør forsvarer myten om at heterofile menn elsker tarm..."

hehe.. det er nå engang slik det er da. Homofile menn har ikke "enerett" på å tenne på analsex. Og det vet du, innerst inne.

"Konkret spørsmål: hvorfor kan du ikke akseptere at menn som tenner på tarm er bi- eller homofil."

Fordi jeg VET at det ikke er sånn... Og det å tenne på tarm som nevnt ovenfor hører ingensteds hjemme i denne debatten.

"Årsaken til at jeg våger den påstand om at de som liker tarm ikke er heterofile, er at det faktisk er slik at tarmsexualitet er noe som er klart mest utbredt blant homofile og bifile. Heterofile tenderer klart mot å foretrekke vagina."

Foretrekker ja, men forandring fryder da. Men du virker som en som har vaniljesex med lyset av, en gang i mnd slik far engang lærte deg...

"Dette er hard facts!" Tviler ikke på at du TROR det er det.. er bare sånn at du tar feil...

Du må gjerne være uenig og tappert forsvare det syn at tarmsex er helt naturlig for en heterofil mann -- men ikke ty til usakligheter av typen "det vet du innerst inne"...

Ok?

Jeg ville tro at "lille anne", om enn ennå svært ung, er for god til slikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fiorellis

Ikke noe galt i å være det, men du har et lite problem når du mener de tenner på tarmen. Uavhengig av hvem den sitter på...

Homo/bifile tenner på samme kjønn de lille du, ikke tarmen... *lol* men det er underholdene å lese det du skriver..

Seksualitet er noe langt mer enn bare å tenne på noen. Mitt poeng er hva vi rent empirisk kan avdekke. Og det er fremdeles slik at det er signifikant langt vanligere for homofile og bifile menn å oppleve tarmen som erotisk enn tilvarenbde er blant heterofile. Derfor kokluderer jeg med at lysten på tamsex er et bi- og homoseksuelt trekk.

Å hevde at homofile menn har tarmsex fordi de ikke har vagina, er -- vil jeg tro -- ganske interessant. Det får homofili til å fremstå som en avart -- ikke som likeverdig med heterofili. SOm om heterofili er det opphavlige; homofili det avvikende.

Men kanskje du mener det?

Jeg vet ikke om du er homofil, men jeg tror ikke så mange homofile menn vil gå med på at de tenner på tarm bare fordi de ikke har vagina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest liten anne

Du må gjerne være uenig og tappert forsvare det syn at tarmsex er helt naturlig for en heterofil mann -- men ikke ty til usakligheter av typen "det vet du innerst inne"...

Ok?

Jeg ville tro at "lille anne", om enn ennå svært ung, er for god til slikt!

hehe.. er så morsomt med sånne somd eg her inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiorellis

hehe.. er så morsomt med sånne somd eg her inne...

Du mener jeg er en gledesspreder?

Vel, du er nå iallfall meget amuserende -- kanskje ikke så ofte når du selv tror det, men veldig ofte elles...

Men nå får du ha en fin påske.

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest liten anne

Seksualitet er noe langt mer enn bare å tenne på noen. Mitt poeng er hva vi rent empirisk kan avdekke. Og det er fremdeles slik at det er signifikant langt vanligere for homofile og bifile menn å oppleve tarmen som erotisk enn tilvarenbde er blant heterofile. Derfor kokluderer jeg med at lysten på tamsex er et bi- og homoseksuelt trekk.

Å hevde at homofile menn har tarmsex fordi de ikke har vagina, er -- vil jeg tro -- ganske interessant. Det får homofili til å fremstå som en avart -- ikke som likeverdig med heterofili. SOm om heterofili er det opphavlige; homofili det avvikende.

Men kanskje du mener det?

Jeg vet ikke om du er homofil, men jeg tror ikke så mange homofile menn vil gå med på at de tenner på tarm bare fordi de ikke har vagina.

"Å hevde at homofile menn har tarmsex fordi de ikke har vagina, er -- vil jeg tro -- ganske interessant. Det får homofili til å fremstå som en avart -- ikke som likeverdig med heterofili. SOm om heterofili er det opphavlige; homofili det avvikende.

Men kanskje du mener det?"

Selvsagt gjør jeg det. Det gjør da vel alle? Som jeg også har skrevet et annet sted er jo heterofili det som er meningen fra naturens side. mann + kvinne = barn.

Homofili er an "avart" som du sier, men ikke noe negativt i det, men det er ikke slik det er "meningen" at det skal være. Derfor er det også slik at av mangel på vagina er tarmen en grei nr 2 *lol*

"Jeg vet ikke om du er homofil, men jeg tror ikke så mange homofile menn vil gå med på at de tenner på tarm bare fordi de ikke har vagina."

Jeg er selvsagt ingen homofil mann siden vi tidligere slo fast at jeg er jente med mannlig kjæreste. (husker du dårlig?)

Jeg har dog mange homofile venner og jeg tror nok at ganske riktig så kjører de nummer to fordi de ikke har nummer 1.

For heterofile så vil det faktum at de har nummer 1 ikke utelukke at nr 2 også kan være gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest liten anne

Du mener jeg er en gledesspreder?

Vel, du er nå iallfall meget amuserende -- kanskje ikke så ofte når du selv tror det, men veldig ofte elles...

Men nå får du ha en fin påske.

;o)

amuserende.. er du fra stienalderene eller? hehe...

jaja... ikke alle har alle skruer der de skal være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiorellis

"Å hevde at homofile menn har tarmsex fordi de ikke har vagina, er -- vil jeg tro -- ganske interessant. Det får homofili til å fremstå som en avart -- ikke som likeverdig med heterofili. SOm om heterofili er det opphavlige; homofili det avvikende.

Men kanskje du mener det?"

Selvsagt gjør jeg det. Det gjør da vel alle? Som jeg også har skrevet et annet sted er jo heterofili det som er meningen fra naturens side. mann + kvinne = barn.

Homofili er an "avart" som du sier, men ikke noe negativt i det, men det er ikke slik det er "meningen" at det skal være. Derfor er det også slik at av mangel på vagina er tarmen en grei nr 2 *lol*

"Jeg vet ikke om du er homofil, men jeg tror ikke så mange homofile menn vil gå med på at de tenner på tarm bare fordi de ikke har vagina."

Jeg er selvsagt ingen homofil mann siden vi tidligere slo fast at jeg er jente med mannlig kjæreste. (husker du dårlig?)

Jeg har dog mange homofile venner og jeg tror nok at ganske riktig så kjører de nummer to fordi de ikke har nummer 1.

For heterofile så vil det faktum at de har nummer 1 ikke utelukke at nr 2 også kan være gøy.

Det er mulig at du og dine finner sexuell glede av tarm.

Morsomt hvordan du rasjonaliserer naturen og slik sett kan finne ut hva som er meningen med den... :)

Jeg tror som sagt ikke at homofile opplever seg selv som sekundære eller som noen avart -- de opplever seg som minst like naturlige som heterofile.

Selv legger jeg meg ikk opp i det -- for meg er det tilstrekkelig å kunne fastslå at tarmsex er noe som er signifikant for homofile og bifile menn.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiorellis

amuserende.. er du fra stienalderene eller? hehe...

jaja... ikke alle har alle skruer der de skal være...

Det er nok bare du som er velig meget yngre enn meg... nesten sjarmerende naïv, på en måte. Så uskyldig, lissom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...