Gå til innhold

Liker beføling av anus


Jdemaio

Anbefalte innlegg

Gjest Fiorellis

Klart jeg og de fleste andre i denne tråden aksepterer at mange menn ikke liker analsex, det er smak og behag. Men å påstå at alle de som liker det er bifile eller homofile, skjønner du nok ikke stemmer.

Kan ikke du bare akseptere det?

Vel, du mener at jeg skal akseptere at de ER heterofile. Hvorfor skulle det være verre å hevde at de var bi- eller homofile?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 358
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • kvinnen20

    57

  • Prozak

    37

  • ShitDiddelyDo

    20

  • cecily

    15

Gjest Fiorellis

"...sier du som ikke kan akseptere at jeg ikke tenner på tarm og som heller ikke klarer å stave korrekt..."

For hvert ord du skriver, så gjør du deg selv til en større idiot.

Her er det ikke snakk om å akseptere eller ikke akseptere fra min side. Jeg utfordrer deg til å finne et sted hvor jeg sier noe som helst om at jeg ikke aksepterer noe her. Det er nettopp det som er poenget.

".................................."

Så du har altså ikke annet å komme med enn intetsigende vås?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiorellis

Jeg anser det som idiotisk å komme med uttalelser og påstander du ikke har belegg for. Jeg registerer fortsatt at du ikke har et eneste argument eller noe belegg, og det morer meg fortsatt like mye hvordan du kverner videre og bare gjentar dine kunnskapsløse påstander.

".................................."

Vel, jeg har minst like meget belegg for det jeg hevder som det du i dine utallige innlegg hevder. Men du har vel kanskje en regel for deg og en ganske annen for andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiorellis

Saken her er jo, bl.a, at du ikke engang vet hva "bifil" betyr og innebærer :-)

Det at du selv blånekter å innse dine manglende kunskaper gjør deg direkte tragi-komisk.

"...................................."

Prozak,

du synes ikke å være i stand til å motbevise det faktum at det i langt -- signifikant -- større grad er utbredt blant homofile og bifile menn å oppleve tarmen som erogen/sexuelt opphissende enn det tilsvarende er vanlig blant heterofile. Da er det ikke urimelig å hevde at opplevelsen av tarm som noe erotisk/erogent er noe som er typisk for bi- og homofile menn, men statistisk sett unormalt for heterofile menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiorellis

Du "forsikrer" og "forsikrer", men etter 10-20 oppfordringer har du ikke kommet med et eneste argument eller noen som helst dokumentasjon. Er du virkelig så lite intelligent at du ikke fatter at å komme med slike "fakta-påstander" er helt verdiløst, og får deg til å virke som en komplett idiot, når du ikke kan backe det opp med noe som helst?

".................................."

Prozak,

mener du for alvor at jeg må dokumentere for deg at ønsket om vaginal sex er langt vanligere blant heterofile menn enn blant homofile?

Om så er tilfellet, håper jeg du tar kontakt med ditt lokale PPT-kontor. Så vidt jeg kan se, har du i følge Opplæringslova krav på bpde spesialundervisning og utredning.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Russel

Åja..Hvordan lager man den? Har du en oppskrift å anbefale?

Har du problemer med å lese nyhetsbrevet? Klikk her.

1,6 millioner bøker

Søk i hele bokkilden.no

Spenning på DVD

Gudfaren boks (4 disker)

The Agatha Christie Collection

Alistair MacLean Collection

Collateral

Sopranos Collection Box Sesong 4

Natural Born Killers

Den gode, den onde og den grusomme SE

Kill Bill - Volume 1

Hjortejegeren

For en neve dollar

Nyhetsbrev

DVD: Sensuelt og erotisk

Ønsker du mer spenning på filmfronten, finner du flere godbiter fra vår DVD-avdeling i listen til venstre. Du finner også bestselgere, nyheter og tilbud på DVD her.

bokkilden.no sender kun nyhetsbrev til de som har bedt om det.

Hvis du ikke ønsker å motta flere nyhetsbrev eller ønsker nyhetsbrev innen andre kategorier, kan du endre dette her.

www.bokkilden.no Kundeservice Dine rettigheter Sikkerhet

bokkilden.no - Postboks 1178, Sentrum - 0107 OSLO - Tlf.: 23 31 77 10 - Fax: 23 31 77 01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom det fins heterofile menn som liker å ha sex med gutter...så fins det sikkert heterofile gutter som liker tarm også.

Enn så lenge velger jeg å skille mellom bi- og homofile menn på den ene siden og heterofile menn på den andre. Og *noe* av det som skiller heterofile fra bi- og homofile menn, er at heterofile menn i påfallende liten (eller: ingen) grad opplever tarm/kloakkanalen som noen erogen sone.

Denne forskjellen er så sigifikant at det virker mer naturlig å hevde at de menn som liker tarm og samtidig påberoper seg heteroseksualitet egentlig er bifile (ev. homofile).

jeg skrev faktisk i sist innlegg tre påstander du mente jeg hadde sagt, men som du vridde om til å bli noe annet. som svar på det innlegget, skrev du blant annet: "Dersom det fins heterofile menn som liker å ha sex med gutter...så fins det sikkert heterofile gutter som liker tarm også."

dette er også noe som jeg aldri har påstått...jeg sier at heterofile menn liker å bli befølt ved anus, men jeg sier ikke at de liker at andre menn beføler de der!! det skal selvfølgelig være de selv eller dama som gjør det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiorellis

Poenget er at, med mindre du er den kvisete 19-20 åringen jeg mistenker du er - som sitter og fniser av alt oppstyret du klarer å lage, så skjønner du forsvinnende lite av det som er innlysende for folk med et normalt, gjennomsnittlig intellekt. Når du så forsøker å vri det til at andre ikke skjønner noe, så er det siste spikeren i kisten for troverdigheten din.

".................................."

Prozak,

dine patetiske forsøk på personangrep styrker ikke dine ynkelige forsøk på å alminneliggjøre tarmsex blant heterofile menn.

Du kommer ganske enkelt ikke unna det faktum at den sexuelle lysten på/i tarm er langt vanligere blant dem som hevder de er homofiole/bifile enn blant dem som sier de er heterofile. Så hvorfor ikke trekke den logiske slutning at alle menn som tenner på tarm, enten er homofile eller bifile?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiorellis

jeg skrev faktisk i sist innlegg tre påstander du mente jeg hadde sagt, men som du vridde om til å bli noe annet. som svar på det innlegget, skrev du blant annet: "Dersom det fins heterofile menn som liker å ha sex med gutter...så fins det sikkert heterofile gutter som liker tarm også."

dette er også noe som jeg aldri har påstått...jeg sier at heterofile menn liker å bli befølt ved anus, men jeg sier ikke at de liker at andre menn beføler de der!! det skal selvfølgelig være de selv eller dama som gjør det!!

Ikke noe av det du skriver motbeviser det faktum at opplevelsen av tarm som sexuelt opphissende er noe som er signifikant for størsteparten av homofile/bifile menn, mens de fleste heterofile ikke anser tarmen som sexuelt opphissende. De foretrekker rett og slett vagina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sølibatman

Har du problemer med å lese nyhetsbrevet? Klikk her.

1,6 millioner bøker

Søk i hele bokkilden.no

Spenning på DVD

Gudfaren boks (4 disker)

The Agatha Christie Collection

Alistair MacLean Collection

Collateral

Sopranos Collection Box Sesong 4

Natural Born Killers

Den gode, den onde og den grusomme SE

Kill Bill - Volume 1

Hjortejegeren

For en neve dollar

Nyhetsbrev

DVD: Sensuelt og erotisk

Ønsker du mer spenning på filmfronten, finner du flere godbiter fra vår DVD-avdeling i listen til venstre. Du finner også bestselgere, nyheter og tilbud på DVD her.

bokkilden.no sender kun nyhetsbrev til de som har bedt om det.

Hvis du ikke ønsker å motta flere nyhetsbrev eller ønsker nyhetsbrev innen andre kategorier, kan du endre dette her.

www.bokkilden.no Kundeservice Dine rettigheter Sikkerhet

bokkilden.no - Postboks 1178, Sentrum - 0107 OSLO - Tlf.: 23 31 77 10 - Fax: 23 31 77 01

Hæ? Hva babler du om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du anser det som idiotisk å påstå at det er sigifikant mange flere bi- og homofile menn som tenner på tarm enn tilsvarende blant (såkalte) heterofile?

Er det så vanskelig for deg å akseptere at ikke alle deler din fascinasjon for og/eller glede av tarm?

"Er det så vanskelig for deg å akseptere at ikke alle deler din fascinasjon for og/eller glede av tarm?"

det er jo ikke det vi sier... du er hetero, og liker ikke å bli befølt der, men andre som er hetero liker det. altså:

Er det så vanskelig for deg å akseptere at andre har fascinasjon for og/eller glede av tarm?

smak på din egen kake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiorellis

"Er det så vanskelig for deg å akseptere at ikke alle deler din fascinasjon for og/eller glede av tarm?"

det er jo ikke det vi sier... du er hetero, og liker ikke å bli befølt der, men andre som er hetero liker det. altså:

Er det så vanskelig for deg å akseptere at andre har fascinasjon for og/eller glede av tarm?

smak på din egen kake!

Hvordan vet du at disse som kaller seg hetero virkelig er det? De har iallfall et opplagt homofilt/bifilt trekk ved seg, nemlig sin opplevelse av tarmen som erotisk/erogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, du mener at jeg skal akseptere at de ER heterofile. Hvorfor skulle det være verre å hevde at de var bi- eller homofile?

du har sikkert noe du tenner på som sikkert bifile eller homofile også tenner på. kanskje du liker å bli sugd - vel - det gjør kanskje en homofil også.

vi er forskjellige. ikke alle heterofile menn tenner på beføling av anus, ikke alle kvinner tenner på beføling av anus, og ikke alle homofile/bifile tenner på beføling av anus...

du generaliserer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du har sikkert noe du tenner på som sikkert bifile eller homofile også tenner på. kanskje du liker å bli sugd - vel - det gjør kanskje en homofil også.

vi er forskjellige. ikke alle heterofile menn tenner på beføling av anus, ikke alle kvinner tenner på beføling av anus, og ikke alle homofile/bifile tenner på beføling av anus...

du generaliserer..

å i tillegg til det...

er da menn som synes det er deilig å se seg selv bli sugd av en kvinne homofile?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...sier du som ikke kan akseptere at jeg ikke tenner på tarm og som heller ikke klarer å stave korrekt...

Ta kontakt med din lokale PPT; den hjelper deg sikkert med en for deg tilrettelagt spesialundervisning.

Lykke til!

bra, florellis!! når noen sier noe til deg, så ta igjen!

du bruker den klassiske forsvarsmekanismen "å du da?"!! sånn gjorde faktisk jeg også på barneskolen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil -- igjen. De kan jo være bifile. Sikkert er at en som er heterofil, ikke foretrekker tarm fremfor vagina.

"Sikkert er at en som er heterofil, ikke foretrekker tarm fremfor vagina"

dette har du rett i! å det er, som jeg har fått med meg, ingen andre her inne som mener at heterofile foretrekker tarm fremfor vagina.

det jeg (vi) mener er at heterofile foretrekker vagina, men synes det er godt og spennende å bli befølt ved sin egen anus og prøve analsex fordi det er godt på en annen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe av det du skriver motbeviser det faktum at opplevelsen av tarm som sexuelt opphissende er noe som er signifikant for størsteparten av homofile/bifile menn, mens de fleste heterofile ikke anser tarmen som sexuelt opphissende. De foretrekker rett og slett vagina.

si meg noe jeg ikke vet! men det kan jo føles godt for noen å bli befølt ved analen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du foretrekker latinske ord fremfor norske... Det forandrer ikke saken. Men for ordens skyld:

"anus" = "fordøyelseskanalens bakre åpning, endetarmsåpning"

"anal" = "som gjelder anus"

(Kilde: Bokmålsordboka, Internettutgave)

Her er opplagt det norske ordet "tarm" mer dekkende, siden det for de fleste (alle) som bedriver analsex ikke bare er åpningen men også andre deler av tarmen som oppleves som erogen.

Men kanskje det norske ordet "tarm" får en analentusiast til å tenke litt etter hva denne egentlig tenner på?

du måtte rette det jeg skreiv for å vise at jeg hadde feil. du liker det, gjør du ikke? men du fant ikke bedre enn bokmålsordboka altså. jeg hadde eksamen i anatomi i desember.

vel; det liker jeg også!!! en liten innføring: siste del av tykktarmen går over i endetarmen (rektum), som munner ut i analkanalen (canalis analis). endetarmen er ca 10 cm lang. analkanalen er ca 4 cm lang og munner ut i analåpningen (anus).

Makan...! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selfølgelig kan han ikke det. Han har blitt spurt om dette en 20-30 ganger, og da svarer han ikke engang :-)

"...................................."

lurer på hvem det er, jeg, siden han av og til heter fiorellis og av og til florellis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...psykopat ville kanskje vært en kategori å sjekke. Men sannsynligvis er dette en kvisete, sent utviklet 19-20 åring, som sitter og koser seg på gutterommet fordi han klarer å provosere folk på den andre siden av en internett-tilkobling :-)

"..................................."

han har nok et dårlig seksualliv også om han nekter å forstå hvorfor noen liker det. kjekt å prøve nye ting/finne erotiske punkter på kroppen.

synes han skal prøve å beføle seg i anus neste gang han skal pusse geværet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...