Gå til innhold

Liker beføling av anus


Jdemaio

Anbefalte innlegg

Så heterofile og homofile er utstyrt med ulike erogene soner? Det er faktisk fysiske forskjeller på en homofil og en heterofil?

Denne lille "luringen" har nok utvilsomt gjort ikke bare én, men flere vitenskapelige oppdagelser som har gått legevitenskapen hus forbi i hundrevis av år :-)

"....................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 358
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • kvinnen20

    57

  • Prozak

    37

  • ShitDiddelyDo

    20

  • cecily

    15

Så en homofil mann som vil stikke pikken sin inn i tarmen på sin partner tenner ikke på tarmen?

Vel, om DU hevder at de ikke gjør det, så får jeg vel nesten tro det -- selv har jeg ingen erfaring med slikt.

Eller kanskje du trekker den konklusjonen fordi du selv ikke tenner på vagina og ikke tror andre menn gjør det heller?

Men jeg kan forsikre deg om at heterofile menn tenner på vagina. Ikke på tarm.

"Men jeg kan forsikre deg om at heterofile menn tenner på vagina. Ikke på tarm."

Det kan du nok ikke. Skaphomser kan ikke bekrefte noe som helst på vegne av heterofile eller bifile.

"....................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Denne lille "luringen" har nok utvilsomt gjort ikke bare én, men flere vitenskapelige oppdagelser som har gått legevitenskapen hus forbi i hundrevis av år :-)

"....................................."

Hehe, ja. Vi snakker om en våken fyr her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, nei -- jeg tenner ikke *bare* på vagina. Poenget er at jeg a) ikke skjønner hvordan en heterofil mann kan ønske å få noe inn i tarmen sin eller selv stikke noe inn i en annens tarm -- spesielt om en faktisk har vagina til rådighet.

Men trolig er jeg det mange ser på som en kjedeliig mann: jeg vil mye heller ha vagina enn tarm...

"ikke skjønner hvordan en heterofil mann kan ønske å få noe inn i tarmen sin eller selv stikke noe inn i en annens tarm"

Heh-heh. Du gir jo svaret og løsningen(e) selv. Nøkkelordene her er "skjønner ikke".

Men når man ikke skjønner noe som folk flest har skjønt for lenge siden, så bør man gå inn for å lære istedet for å dikte opp sin egen virkelighet. Slikt blir det bare problemer av, og veien til asylet blir kortere og kortere jo mer man graver seg ned i sin egen alternative virkelighet.

"......................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du for alvor at homofile menn helst ville ha hatt vagina men altså tar til takke med tarm?

Faktum er vel at en fellesnevner for bifile og homofile menn er at de opplever tarmen som erogen og erotisk.

En heterofil mann ville aldri foretrekke tarm fremfor vagina.

Om det plager deg at det fins menn som ikke opplever tarmen som opphissende, så er det ditt problem. Fremdeles fins det noen heterofile menn igjen...

"Mener du for alvor at homofile menn helst ville ha hatt vagina men altså tar til takke med tarm?"

- dette har jeg aldri påstått

En heterofil mann ville aldri foretrekke tarm fremfor vagina.

- dette har jeg aldri påstått

"Om det plager deg at det fins menn som ikke opplever tarmen som opphissende, så er det ditt problem"

- dette plager ikke meg.

men du må vel akseptere at det finnes heterofile menn som liker å bli befølt i anus. noen liker kaffe, andre liker te!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du kaller meg altså "dust" ene og alene fordi jeg ikke tenner på tarm. Ja, ja. Deg om det..."

Nei, du er en "dust" fodi du snakker om ting du ikke har noen som helst greie på, og kommer med påstander som hverken henger på greip logisk eller medisinsk. Det eneste jeg kan anbefale deg er å begynne på barneskolen igjen, og prøve å skaffe deg normalle almennkunskaper og evnen til logsik tenkning på nytt igjen.

"...................................."

det som irriterer meg mest er hans ubegrensede måte å vri om på alt vi sier. snakker om å lese mellom linjene...får være måte på! mine og andres setninger får en helt annerledes mening for ham. han virker helt omtåket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her tar du nok igjen feil, for mange av dem som tenner på tarm, er bifile -- de lever i parforhold med en kvinne, men tenner allikevel på tarm og noen ganger foretrekker de tarm fremfor vagina -- akkurat slik homofile menn gjør. Eller vil du hevde at homofile menn foretrekker vagina fremfor tarm.

:)

kan du vise til bøker eller undersøkelser på dine teorier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorthe,

dette er enkel statistikk: Lysten på tarm er signifikant klart mest utbredt blant homofile og bifile menn. Ja, jeg vil våge at en av de mest klare forskjeller mellom heterofile menn vs bifile/homofile menn er hhv. mangel og stor lyst på tarm.

Heterofile menn foretrekker vagina -- ingen homofile foretrekker vagina; de koser seg helst med tarm.

Resten kan du vel tenke deg til.

for å gjøre argumentene dine litt lettere lesbare og sånn at jeg ikke skal bli flau over dine barnslige formuleringer: det heter anus eller anal, ikke tarm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som irriterer meg mest er hans ubegrensede måte å vri om på alt vi sier. snakker om å lese mellom linjene...får være måte på! mine og andres setninger får en helt annerledes mening for ham. han virker helt omtåket.

Tja...psykopat ville kanskje vært en kategori å sjekke. Men sannsynligvis er dette en kvisete, sent utviklet 19-20 åring, som sitter og koser seg på gutterommet fordi han klarer å provosere folk på den andre siden av en internett-tilkobling :-)

"..................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du vise til bøker eller undersøkelser på dine teorier?

Selfølgelig kan han ikke det. Han har blitt spurt om dette en 20-30 ganger, og da svarer han ikke engang :-)

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vin er for kvinner. Det er ingen heterofile menn som liker vin. De som liker både øl og vin er enten bifile eller skaphomser.

"....................................."

Det er sikkert heeeeelt sant... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det. Det er et faktum :-)

"...................................."

Ja, siden du sier det så er det helt sikkert riktig. Akkurat som det Florellis sier er riktig siden han sier så... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, siden du sier det så er det helt sikkert riktig. Akkurat som det Florellis sier er riktig siden han sier så... :-)

(det var ment som en "parodi" på Florellis) :-)

"................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Florellis

"Mener du for alvor at homofile menn helst ville ha hatt vagina men altså tar til takke med tarm?"

- dette har jeg aldri påstått

En heterofil mann ville aldri foretrekke tarm fremfor vagina.

- dette har jeg aldri påstått

"Om det plager deg at det fins menn som ikke opplever tarmen som opphissende, så er det ditt problem"

- dette plager ikke meg.

men du må vel akseptere at det finnes heterofile menn som liker å bli befølt i anus. noen liker kaffe, andre liker te!!

Dersom det fins heterofile menn som liker å ha sex med gutter...så fins det sikkert heterofile gutter som liker tarm også.

Enn så lenge velger jeg å skille mellom bi- og homofile menn på den ene siden og heterofile menn på den andre. Og *noe* av det som skiller heterofile fra bi- og homofile menn, er at heterofile menn i påfallende liten (eller: ingen) grad opplever tarm/kloakkanalen som noen erogen sone.

Denne forskjellen er så sigifikant at det virker mer naturlig å hevde at de menn som liker tarm og samtidig påberoper seg heteroseksualitet egentlig er bifile (ev. homofile).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Florellis

"ikke skjønner hvordan en heterofil mann kan ønske å få noe inn i tarmen sin eller selv stikke noe inn i en annens tarm"

Heh-heh. Du gir jo svaret og løsningen(e) selv. Nøkkelordene her er "skjønner ikke".

Men når man ikke skjønner noe som folk flest har skjønt for lenge siden, så bør man gå inn for å lære istedet for å dikte opp sin egen virkelighet. Slikt blir det bare problemer av, og veien til asylet blir kortere og kortere jo mer man graver seg ned i sin egen alternative virkelighet.

"......................................."

Poenget er at jeg som heterofil ikke kan skjønne hvordan det er å være bi- eller hoofil (og følgelig oppleve tarmen som opphissende) -- like lite som jeg ikke kan forstå eller skjønne pedofil eller zoofili.

Og selv om du som bi- eller homofil godt kan forstå at noen kan tenne på tarm, så håper jeg virkelig at du aldri kan forstå hverken pedofili eller zoofili.

Litt klarer for deg nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Florellis

"Men jeg kan forsikre deg om at heterofile menn tenner på vagina. Ikke på tarm."

Det kan du nok ikke. Skaphomser kan ikke bekrefte noe som helst på vegne av heterofile eller bifile.

"....................................."

Unnskyld, men vi snakker ikke om deg, men om meg. Og jeg kan forsikre deg om at den sexuelle interessen for tarm er langt -- signifikant -- mer utbredt blant homofile/bifile enn blant oss som er heterofile. Ja, dette er opplagt noe av det som skiller (oss) heterofile menn fra (dere) bi- og homofile menn.

Got it?

PS! Jeg synes ikke du skal komme ut av skapet ditt -- din interesse for tarm er idag fullt ut tillatt. Men kanskje du kan respektere at det fins heterofile menn og at vi ikke tenner på tarm, men foretrekker vagina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Florellis

"Du kaller meg altså "dust" ene og alene fordi jeg ikke tenner på tarm. Ja, ja. Deg om det..."

Nei, du er en "dust" fodi du snakker om ting du ikke har noen som helst greie på, og kommer med påstander som hverken henger på greip logisk eller medisinsk. Det eneste jeg kan anbefale deg er å begynne på barneskolen igjen, og prøve å skaffe deg normalle almennkunskaper og evnen til logsik tenkning på nytt igjen.

"...................................."

...sier du som ikke kan akseptere at jeg ikke tenner på tarm og som heller ikke klarer å stave korrekt...

Ta kontakt med din lokale PPT; den hjelper deg sikkert med en for deg tilrettelagt spesialundervisning.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Florellis

Du nekter konsekvent å ta utfordringen å komme med noe som helst intelligent sammen med de idiotiske påstandene dine.

"................................"

Så du anser det som idiotisk å påstå at det er sigifikant mange flere bi- og homofile menn som tenner på tarm enn tilsvarende blant (såkalte) heterofile?

Er det så vanskelig for deg å akseptere at ikke alle deler din fascinasjon for og/eller glede av tarm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...