Gå til innhold

Liker beføling av anus


Jdemaio

Anbefalte innlegg

Der har du et poeng, gitt. Huff! Er han egentlig bare glad i rumpa mi og ikke meg? *rive seg i håret*

c",)

huff da. du får spørre ham om det er bare rumpa di han har deg for ;) min mann har sikkert meg for at jeg tar meg av husvask. da vil jeg si at jeg ville heller likt at han hadde meg for rumpa mi!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 358
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • kvinnen20

    57

  • Prozak

    37

  • ShitDiddelyDo

    20

  • cecily

    15

Gjest Shira12

Mange menn har du hatt sex med da siden du har så god erfaring med hvor mange menn som som ikke liker tarm?

Bra kommentar!

Hmmm, jeg har nok drukket litt vel mye rødvin, jeg som aldri pleier og engasjere meg eksualitets forumet.

He he, men moro er det!

Tør virkelig si meningen min i kveld!

*skål*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hetrofile menn har jo vaginalt samleie som valg, det har jo ikke homofile menn.

Det er vaginalt samleie som er det vanligste, det en lærer om.

Ergo så prøver man kanskje ikke ut andre områder på kroppen. Men noen utforsker og finner ut at anus er godt og bli befølt.

Men man er ikke homofil fordet!

Spør en sexolog og jeg er sikker på at h*n vil svare at det er helt normalt og like og bli befølt i anus når en er hetrofil!

Dessuten: -er alle menn i hetrofile parforhold som praktiserer analsex, homofile? Fordi det er godt for dem?

"Ergo så prøver man kanskje ikke ut andre områder på kroppen. Men noen utforsker og finner ut at anus er godt og bli befølt. Men man er ikke homofil fordet!"

helt enig!! f.eks. oralsex. sikker på at Florellis sier at kvinner som liker å suge er hetrofile, og kvinner som ikke liker å suge er lesbiske/bifile! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle menn tenner på beføling av anus nei.

MEN!!! En er ikke homofil eller bifil selv om en gjør det, det er normalt!

Jeg oppgav bare en kilde for og vise at det er alment forstått at anus er en erogen sone.

Menge hetrofile par har analsex og trives med det!

Tror aldri det vil synke inn...

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira12

"Ergo så prøver man kanskje ikke ut andre områder på kroppen. Men noen utforsker og finner ut at anus er godt og bli befølt. Men man er ikke homofil fordet!"

helt enig!! f.eks. oralsex. sikker på at Florellis sier at kvinner som liker å suge er hetrofile, og kvinner som ikke liker å suge er lesbiske/bifile! ;)

Jepp! Tror det kanskje en som ikke har så mye seksuel erfaring selv....Og ikke så mye livserfaring.

Mon tro om h*n vet at vi skriver 2005 nå, og har fått med seg samfunnets holdning til sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror aldri det vil synke inn...

:-)

personlig, tror jeg a) han er egentlig homofil, men er i fornektningsfasen

B) det er en eller annen her inne som bare kødder for å få igang en diskusjon...

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira12

Tror aldri det vil synke inn...

:-)

Jau har sikkert rett.

Jaja, h*n får leve i sin egen lille uvitendes verden.

Så kan vi andre kose oss i mellom tiden med både det ene og det andre ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira12

personlig, tror jeg a) han er egentlig homofil, men er i fornektningsfasen

B) det er en eller annen her inne som bare kødder for å få igang en diskusjon...

;)

He he, viss det er B) så har det iallefall funka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau har sikkert rett.

Jaja, h*n får leve i sin egen lille uvitendes verden.

Så kan vi andre kose oss i mellom tiden med både det ene og det andre ;-)

Ja, hvorfor bare det ene, når det er flere ting som er godt... :-)

Hvorfor bare drikke vin, når en drink eller en øl også kan smake godt til en avveksling... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, viss det er B) så har det iallefall funka!

Ja, jeg har hatt det morsomt jeg ihvertfall. Burde hoppet i loppekassen for lenge siden, men sitter her enda og småler for meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja - liker nå best å ha rumpa mi i fred jeg da, men anal-sex var ikke så ille som jeg hadde trodd. :o)

jeg liker også at rumpa er privat, men jeg kan ikke forstå at noen synes andre ser på det som ekkelt at folk liker analsex...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er vi oppe i 5 kjønn. Vi klarer sikkert å finne flere utover natta. :)

men om det så var disse fem kjønna... teller pedofile (kan faktisk godt være et eget kjønn for meg *æsj*) og lignende også...?

forsvant vår lille klovn, "florellis"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira12

Ja, hvorfor bare det ene, når det er flere ting som er godt... :-)

Hvorfor bare drikke vin, når en drink eller en øl også kan smake godt til en avveksling... ;-)

Jeg tok en øl i går for og få litt forandring ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

men om det så var disse fem kjønna... teller pedofile (kan faktisk godt være et eget kjønn for meg *æsj*) og lignende også...?

forsvant vår lille klovn, "florellis"?

Mulig typen hans kom på besøk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anus er et sensitivt området. De som nekter for dette er ekstremt homofobe. Sannsynligvis er de skaphomser selv. Uten at de har forstått det ennå. Livredde for sin egen seksualitet, og nekter derfor plent for at anus er en erogen sone.

helt enig med deg!! hvorfor skjemmes for noe som jeg er helt sikker på at de fleste liker?? homofile, bifile samt heterofile!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

personlig, tror jeg a) han er egentlig homofil, men er i fornektningsfasen

B) det er en eller annen her inne som bare kødder for å få igang en diskusjon...

;)

Han er a.

Jeg 99,9 % sikker på at jeg vet hvem han er. Og han er bifil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...