Gå til innhold

The doors


mum

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Tvillingmamma

    10

  • carma

    8

  • flisa

    7

  • lalala1365380457

    2

Mest aktive i denne tråden

Hmmmmm!

Kommer meg ikke videre enn R0 og R1.Har du noen indirekte hint?

Har du funnet alle tingene? Du ser på objektoversikten til venstre om du har fylt opp alle plassene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest the locked doores :-p

Har du funnet alle tingene? Du ser på objektoversikten til venstre om du har fylt opp alle plassene.

Har funnet alle tingene til R0 og R1, fått en kube på R1-plassen

Hvordan får man åpnet dørene, og hva er koden til safen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har funnet alle tingene til R0 og R1, fått en kube på R1-plassen

Hvordan får man åpnet dørene, og hva er koden til safen?

Prøv å finne et sted hvor kuben passer å plassere... kanskje den kan hjelpe til å åpne dører?

Koden finner du i et annet rom senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest open sesami

Prøv å finne et sted hvor kuben passer å plassere... kanskje den kan hjelpe til å åpne dører?

Koden finner du i et annet rom senere.

jeg fant :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

så det til slutt - hehe - hva med korset på kjøkkenet? -jeg vil ut!!!!!!!!!

Sett kortene inn i riktig rekkefølge på korset. Da blir det en kube og du kommer deg ut.

Hint: Rekkefølgen finner du ved å se på dørene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett kortene inn i riktig rekkefølge på korset. Da blir det en kube og du kommer deg ut.

Hint: Rekkefølgen finner du ved å se på dørene.

jeg har for dårlig syn - på min pc er de kortene så små at jeg skilner ikke tegnene - hehe - og korset står jo der det står - skal det henges et sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har for dårlig syn - på min pc er de kortene så små at jeg skilner ikke tegnene - hehe - og korset står jo der det står - skal det henges et sted?

Klikk på kortene så får du se dem store. Hvert kort har et symbol, og hver dør har et symbol...

Plasser kortene på korset - på riktig tall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klikk på kortene så får du se dem store. Hvert kort har et symbol, og hver dør har et symbol...

Plasser kortene på korset - på riktig tall.

jeg aner ikke hvilke dører som er først...hehe. kortene ble ikke store når jeg klikket på dem- måtte høyreklikke og velge zoom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg aner ikke hvilke dører som er først...hehe. kortene ble ikke store når jeg klikket på dem- måtte høyreklikke og velge zoom

Symbolet som er på den døren som fører til R1 finner du igjen på et av kortene...

Dette kortet skal da plasseres på nr. 1 i korset.

Kortet som har symbolet som er likt den døren som fører til R2 skal på plass nr. 2 på korset.

Osv.

Tips: Tegn ned symbolene og skriv dørnummer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symbolet som er på den døren som fører til R1 finner du igjen på et av kortene...

Dette kortet skal da plasseres på nr. 1 i korset.

Kortet som har symbolet som er likt den døren som fører til R2 skal på plass nr. 2 på korset.

Osv.

Tips: Tegn ned symbolene og skriv dørnummer!

gir opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hekta

Symbolet som er på den døren som fører til R1 finner du igjen på et av kortene...

Dette kortet skal da plasseres på nr. 1 i korset.

Kortet som har symbolet som er likt den døren som fører til R2 skal på plass nr. 2 på korset.

Osv.

Tips: Tegn ned symbolene og skriv dørnummer!

det skjer ikke noe når jeg har plasser krotene på sine plassen på den åpne kuben...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gir opp

Neida...

Det første kortet du fant skal på plass nr. 3 på korset.

Kort 2 på plass 4

Kort 3 på plass 0

Kort 4 på plass 5

Kort 5 på plass 1

Kort 6 på plass 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...