Gå til innhold

DIANABOL

Gjest durelle

Anbefalte innlegg

Gjest durelle

Hei

Har funnet ut at en kamerat skal begynne med dianabol, og anti-østrogen. Noen som vet noe om dette? Er dette anabole steroider??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, det er nok det. Det er et 17-aa-steroid, dvs at det er svært levergiftig. Bør ikke bruke over 50mg pr dag, og ikke lengre enn 6 uker sammenhengende. Håper han kompisen din er ferdig utvokst, dvs minst 21 år. Du kan fortelle han at han går mye opp i vekt av dette, kommer til å se ut som en balong i trynet, masse nye kviser og gode greier. Grunnen til dette er at dianabol aromatiserer slik at kroppen trekker enormt mye vann, med en gang han slutter på dette vil kroppen kvitte seg med dette vannet. Og en liten ting, ved bruk av steroider vil kroppens egen testosteron-produksjon stenges HELT av, slik at det kan bli problemer med "junior" i tiden etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IngenLurerDenneGutten

Jepp, det er nok det. Det er et 17-aa-steroid, dvs at det er svært levergiftig. Bør ikke bruke over 50mg pr dag, og ikke lengre enn 6 uker sammenhengende. Håper han kompisen din er ferdig utvokst, dvs minst 21 år. Du kan fortelle han at han går mye opp i vekt av dette, kommer til å se ut som en balong i trynet, masse nye kviser og gode greier. Grunnen til dette er at dianabol aromatiserer slik at kroppen trekker enormt mye vann, med en gang han slutter på dette vil kroppen kvitte seg med dette vannet. Og en liten ting, ved bruk av steroider vil kroppens egen testosteron-produksjon stenges HELT av, slik at det kan bli problemer med "junior" i tiden etterpå.

Jeg trodde Dianabol var et 70/80-tallsdop, og at det ikke fantes på markedet lengre.

(Men der tok jeg feil altså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jeg trodde Dianabol var et 70/80-tallsdop, og at det ikke fantes på markedet lengre.

(Men der tok jeg feil altså)

Det finnes i høyeste grad på markedet ennå. Går nå under navnene Thai og Russere. Har også hørt noen kalle dem "Rosa", sikkert fordi d-bolen fra thailand er rosa.

Et urutinert preparat for en nybegynner, av grunnene "Bygg" nevner et av de desidert mest skadelige steroidene, og ironisk nok det de fleste uvitende idiotene begynner med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

I tillegg til at leveren er utsatt (be han holde seg unna alkohol!), kan du fortelle han at blodtrykket hans vil fly i lufta. Men litt neseblod under en knallhard beinøkt er vel stas.

D-bol kan potensielt gi samtlige bivirkninger du har lest om, og kviser, gyno (selv om antiøstrogen sannsynligvis vil gjøre sitt her), måne - dersom han er disponert for håravfall, vann i tryne, osv, er bare hyggelige kosmetiske bivirkninger sammenlignet med de han potensielt kan oppleve. Spesielt når kuren er over og han sitter der med lav kølleføring, muskler som renner av, og en psyke som ofte får kjørt seg i en kropp uten testosteron.

Hvis han absolutt skal bruke noe, og mange skal nå absolutt det, burde han heller gå for noe injeserbart. Men merklignok frykter mange noen sprøytestikk mer enn de skadene d-bol kan gi.

Han burde også sette seg inn i det han driver med, noe jeg tar som en selvfølge at han ikke har gjort siden han har valgt d-bol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest durelle

Takk for svar, selv om det ikke akkurat var noe hyggelig svar!!

Gruer meg til å konfrontere han, men jeg må jo nesten gjøre det da... han har jo ikke sagt til meg at han skal begynne med dianabol, men jeg har lekt litt etterforsker etter at jeg ble mistenksom.. blir ikke temperementet også litt stort??

jaja.... var som jeg fryktet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

Takk for svar, selv om det ikke akkurat var noe hyggelig svar!!

Gruer meg til å konfrontere han, men jeg må jo nesten gjøre det da... han har jo ikke sagt til meg at han skal begynne med dianabol, men jeg har lekt litt etterforsker etter at jeg ble mistenksom.. blir ikke temperementet også litt stort??

jaja.... var som jeg fryktet...

Om temperamentet hans stiger avhenger av han som person. Enkelte merker ingenting til den slags, mens en del som er aggresive i utgangspunktet fort kan ta av litt ekstra. Spesielt i kombinasjon med alkohol.

Den mest alvorlige bivirkningen mange opplever er den etter kur. Hjernen trenger også testosteron for å fungere optimalt, og depresjoner er ikke unormalt. Hvis han i tillegg er kroppsfanatiker, noe mange som bruker steroider naturligvis er, kan disse depresjonene bli ekstra kraftige når han opplever at kiloene renner av han, mens hans nye pupper og kviser er det eneste han sitter igjen med.

Noe som faktisk er resultatet for en del. Sett det mange ganger. Spesielt hvis han ikke vet hva han driver med.

Jeg kjenner en som trodde han dyttet i seg d-bol, mens det han i realiteten dyttet i seg var Anadrol. Også det et aa-17 steroid, men langt kraftigere enn d-bol/per pille. Vel, han dyttet innpå d-bol mengder. Rundt 10 om dagen, og økte noe helt hinsides i vekt. Han så ut som en skikkelig vannmelon. Aldri tidligere har jeg sett noen legge på seg så mye vann som denne gutten. Vel, det han satt igjen med etter kuren var strekkmerker som ikke lignet noe som helst (og de forblir), et blodtrykk som sendte han i ambulanse til sykehuset, masse fett (han kunne jo ikke spise, ei heller trene skikkelig, så han ble direkte feit), og kraftige depresjoner.

Etter denne opplevelsen brukte han aldri steroider uten legetilsyn, selv om han også gikk i bakken etter for høye doser DNP litt senere.

Jeg vet det ikke er noe poeng i å fortelle det, men forutsatt at din kompis har trent i mange år, holder et meget godt kosthold, trener veldig riktig, hviler tilstrekkelig og med det har nådd sitt naturlige maxnivå hva muskler angår og dermed ikke kommer lenger, ville jeg på det sterkeste bedt fyren om å se på ovennevnte faktorer før han gjør noe.

For folk som har trent vekter i et par år og står på stedet hvil har fint lite å hente ved bruk av steroider. De hadde kommet lenger ved seriøs trening og et godt kosthold.

Mange lærer dette the hard way.

(Selv om skrekkeksempelet med idioten over naturligvis ikke er represenativt for de fleste. Vi snakker om en idiot av uante dimensjoner).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...