cecily Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Jeg har lyst til å laste ned betaversjonen av MSN gratis, men det står at internettavgifter kan komme i tillegg. Hva er den avgiften? 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Sikkert internettabonnementet ditt. Amerikanske produsenter må forsikre seg mot alt. Plutselig kommer en gal amerikaner og saksøker: "Det sto at det var gratis å laste ned og bruke MSN Messenger 7.0. Derfor lastet jeg ned, og pratet med alle vennene mine. Og tror du ikke jeg fikk regning på internettbruken min i posten? Død over Microsoft!!!" Slik blir Microsoft's produkter dyre 0 Siter
cecily Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Skrevet 24. mars 2005 Sikkert internettabonnementet ditt. Amerikanske produsenter må forsikre seg mot alt. Plutselig kommer en gal amerikaner og saksøker: "Det sto at det var gratis å laste ned og bruke MSN Messenger 7.0. Derfor lastet jeg ned, og pratet med alle vennene mine. Og tror du ikke jeg fikk regning på internettbruken min i posten? Død over Microsoft!!!" Slik blir Microsoft's produkter dyre *humre* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.