Gå til innhold

Drikker dere vin enda???

Anbefalte innlegg

Skrevet

he he, tror det har gått rett i fletta på meg ;-)

du er ikke alelne...dette er jo morsomt da ;)

*glise*

Fortsetter under...

Gjest Shira12
Skrevet

du er ikke alelne...dette er jo morsomt da ;)

*glise*

Dette er kjempemoro!!!

Skrevet

he he, tror det har gått rett i fletta på meg ;-)

Hehe... det kan jo bli fornøyelig for oss andre også!

Gjest Shira12
Skrevet

Hehe... det kan jo bli fornøyelig for oss andre også!

Det kan nok hende ja..

Gjest nickless
Skrevet

Har akkurat tatt siste glasset jeg også!

Rødvin er så godt, iallefall nå, til sommeren går jeg over til hvit.

Hvit er best, syns jeg da.

Sommeren,et mystisk ord:o) Jeg forbinder detmed lange turer/fjellturer,kos i hagen,muntre mennesker og lette klær :-)

Har egentlig lyst å emigrere til sydlige strøk.Er så depressiv om vinteren.

Så må man jo ta hensyn til jobb, skolesituasjonen til barna osv.

Når Januar kommer er jeg fint ferdig..

Vi får se. Det finnes internasjonale skoler overalt,og kan man språket går det vel også bra.

*sitter her og drømmer*

Gjest Shira12
Skrevet

Sommeren,et mystisk ord:o) Jeg forbinder detmed lange turer/fjellturer,kos i hagen,muntre mennesker og lette klær :-)

Vi får se. Det finnes internasjonale skoler overalt,og kan man språket går det vel også bra.

*sitter her og drømmer*

Drøm i vei du!!!

Og hvem vet, kanskje en dag får du oppfylt drømmene dine :-)

Annonse

Gjest nickless
Skrevet

Drøm i vei du!!!

Og hvem vet, kanskje en dag får du oppfylt drømmene dine :-)

Ja, jeg drømmer:o)

Når jeg har tatt et glass vin drømmer jeg helt på virkelig:-)

Skrevet

*sitter her og drømmer*

Det er jo også norske skoler noen steder, i Spania (kanariøyene?) bl.a. Og Nettskolen er det noe som heter.

Uansett, barn klarer seg. En jeg kjenner er nå i Brasil for et par års tid pga jobb, han tar med seg kone og tre barn nedover. De kommer til å klare seg fin-fint.

Seriøst, om du av helsemessige eller andre årsaker ønsker å bo utenlands for en periode, gjør det!

Gjest nickless
Skrevet

Det er jo også norske skoler noen steder, i Spania (kanariøyene?) bl.a. Og Nettskolen er det noe som heter.

Uansett, barn klarer seg. En jeg kjenner er nå i Brasil for et par års tid pga jobb, han tar med seg kone og tre barn nedover. De kommer til å klare seg fin-fint.

Seriøst, om du av helsemessige eller andre årsaker ønsker å bo utenlands for en periode, gjør det!

Hei Gemini

Det er vel egentlig det store siste spranget jeg gruer litt for,dessuten tror jeg ikke jeg kommer til å ville reise så langt bort fra mitt første barnebarn. Gutten har gitt meg et spesielt lys inni meg..

Kjente da vi var sydover i fjor sommer hvor godt det gjorde meg,spesielt min psyke. Det viktigste er likevel at min sønn har det mye, mye bedre i sånne varme strøk,han har en funksjonshemming som gir ham smerte i de kaldeste vintermånedene.

Det er virkelig noe å tenke på,det er vi enige om både min samboer og jeg. Har også sjekket opp internasjonale skoler på internet.Og fysikalsk behandling vil også være tilgjengelig for min sønn,han trenger minimum 2 fysikalske behandlingstimer pr uke.

Skrevet

Hei Gemini

Det er vel egentlig det store siste spranget jeg gruer litt for,dessuten tror jeg ikke jeg kommer til å ville reise så langt bort fra mitt første barnebarn. Gutten har gitt meg et spesielt lys inni meg..

Kjente da vi var sydover i fjor sommer hvor godt det gjorde meg,spesielt min psyke. Det viktigste er likevel at min sønn har det mye, mye bedre i sånne varme strøk,han har en funksjonshemming som gir ham smerte i de kaldeste vintermånedene.

Det er virkelig noe å tenke på,det er vi enige om både min samboer og jeg. Har også sjekket opp internasjonale skoler på internet.Og fysikalsk behandling vil også være tilgjengelig for min sønn,han trenger minimum 2 fysikalske behandlingstimer pr uke.

Selv om dere flytter til sydligere breddegrader, så er det jo så greit å få tak i rimelige flybilletter nå, og man kan holde kontakten med familie og venner - ikke minst via internett - på en helt annen måte enn hva man kunne gjøre tidligere. Et par måneder (sommerferien) hjemme i Norge hvert år for å pleie mer kontakt med familien.

Men, for all del, dette passer ikke alle, men om man føler dette er det rette, så hopp i det! Det er alltid mulighet til å skifte mening og flytte tilbake til Norge igjen dersom det ikke skulle være vellykket i praksis.

Jeg vet mye om hvor bra varmt klima er for en del sykdommer og funksjonshemninger, det er jo en vesentlig faktor, en god hverdag...

Gjest nickless
Skrevet

Selv om dere flytter til sydligere breddegrader, så er det jo så greit å få tak i rimelige flybilletter nå, og man kan holde kontakten med familie og venner - ikke minst via internett - på en helt annen måte enn hva man kunne gjøre tidligere. Et par måneder (sommerferien) hjemme i Norge hvert år for å pleie mer kontakt med familien.

Men, for all del, dette passer ikke alle, men om man føler dette er det rette, så hopp i det! Det er alltid mulighet til å skifte mening og flytte tilbake til Norge igjen dersom det ikke skulle være vellykket i praksis.

Jeg vet mye om hvor bra varmt klima er for en del sykdommer og funksjonshemninger, det er jo en vesentlig faktor, en god hverdag...

Det er absolutt noe for oss å tenke på, alle vi 3 har faktisk hver vår sykdom og ikke helt enkle hverdager (stort sett har vi det greit).

Vi kunne vunnet mye på å prøve-bosette oss et sted der nede!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...