Gå til innhold

Hvis du hadde fått 1000,-


Gjest 1000 kroner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Dorthe

    11

  • Lurveline

    5

  • Atene

    4

  • org

    3

Mest aktive i denne tråden

Patroner. Jækla mye katter i nabolaget, serru...;^)

Se på'n når når'n kommer, han er sikkert blå i trynet.

*flirer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingenting. Hadde spart dem til jeg virkelig hadde hatt behov for å bruke dem.

Jeg liker å se at jeg har litt ekstra på kontoen...

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest den ekte noor

Den perfekte dongeribuksen. En som passet i livet og er lang nok til høyhelte sko. Ikke alltid like lett når man er nesten 180...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den perfekte dongeribuksen. En som passet i livet og er lang nok til høyhelte sko. Ikke alltid like lett når man er nesten 180...

Jeg får bare kjøpt bukser på Popin og det er bare dongrybukser.

Nå vil jeg ha et annet slag.

Fant en nettside i usa hvor de hadde bukser i lengde 38, det hadde vært noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest den ekte noor

Jeg får bare kjøpt bukser på Popin og det er bare dongrybukser.

Nå vil jeg ha et annet slag.

Fant en nettside i usa hvor de hadde bukser i lengde 38, det hadde vært noe.

Det hadde vært noe ja. Har funnet mye tøft på nett jeg og, men importgrensa er jo på latterlige 200, og det er kjiiiipt om det ikke passer:/

Får ta meg en tur på popin når lønna kommer trur jeg, fastner liksom i en fast trekant på kjøpesenteret mellom Hennes, VeroModa og skobutikken:) Åssen er prisene på popin da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært noe ja. Har funnet mye tøft på nett jeg og, men importgrensa er jo på latterlige 200, og det er kjiiiipt om det ikke passer:/

Får ta meg en tur på popin når lønna kommer trur jeg, fastner liksom i en fast trekant på kjøpesenteret mellom Hennes, VeroModa og skobutikken:) Åssen er prisene på popin da?

Det er ikke så dyrt, 398kr. Men de har ikke lenger enn 36 da og for meg er det fremdeles litt i korteste laget. Men det er det lengste jeg har funnet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest den ekte noor

Det er ikke så dyrt, 398kr. Men de har ikke lenger enn 36 da og for meg er det fremdeles litt i korteste laget. Men det er det lengste jeg har funnet her.

Da må jeg iallefall prøve, nå er det lengste jeg har 34, som jeg har lagt ned, og det går ikke til høyhelte sko...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...