Gå til innhold

FU: Får dolerne nok søvn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legger meg vanligvis mellom 23 og 24 på hverdager. Står opp klokka syv.

I helgene er det litt forskjellig, men det blir ofte litt senere enn det. Ihvertfall når jeg ikke har stå-opp-dag dagen etter (vi bytter på, for snuppa våkner senest klokka syv uansett...)

Gjest fibrodama
Skrevet

Til hverdags er det i seng mellom 22 og 24. Opp klokken 08. Men det må sies at jeg ofte flyr oppe nettestid pga forskjellige plager, så jeg er veldig glad de nettene jeg iallefall får 6 timer søvn.

I helgene er jeg i seng senest 01 hvis jeg er hjemme, og står opp kl 09.

Gjest gladiol
Skrevet

Nei da, det blir alt for lite søvn...hjeeesp...

Har jobbet nattevakter i 12 år og blitt helt ødelagt i forhold til gode søvnrutiner.

Og så er det så deilig å sitte oppe etter de andre har lagt seg. Eneste tiden på døgnet det er stille og rolig hos meg i hvertfall.

mariaflyfly
Skrevet

Legger meg mellom 23.30 og 00.30, står opp 06.30 på hverdager. Altfor lite søvn.

I helgene sover vi hver vår morgen, siden Snorfrøken er oppe før fuglene driter uansett hvilken dag det er.

Skrevet

Legger meg mellom 23.30 og 00.30, står opp 06.30 på hverdager. Altfor lite søvn.

I helgene sover vi hver vår morgen, siden Snorfrøken er oppe før fuglene driter uansett hvilken dag det er.

LOL - det uttrykket har jeg aldri hørt før! :-)

NÅR driter egentlig en fugl på dagen?

mariaflyfly
Skrevet

LOL - det uttrykket har jeg aldri hørt før! :-)

NÅR driter egentlig en fugl på dagen?

Altfor tidlig... ;)

Skrevet

Hørtes veldig kjent ut.

Men merker at det blir for lite søvn, så jeg prøver å skjerpe meg....

Men hvordan klarer du som har barn å komme gjennom hverdagene med stadig søvnunderskudd?

Nja, si det du??...Jeg sovner sammen med minsten en gang i måneden kl.1900 og tar inn det meste da tenker jeg...(",)..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...