Gjest malun Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Nei, heldigvis ikke, vil jeg si... :-) Men jeg har vært på en kjendisfest en gang for en del år siden. En morsom, men også merkelig erfaring... Noen av kjendisene var bare opptatt av kjendisfaktor (som hvorfor jeg var der i det hele tatt, jeg som ikke var kjent eller noen i bransjen!), eller kanskje de var litt små-paranoide eller bare helt enkelt litt sære... Mens heldigvis var noen andre mer jordnære og lett å komme i kontakt med, selv om jeg ikke hadde så mye interessant å fare med innen "deres verden". Kjendisfester er oppskrytte greier. Mye posering der, gitt. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Fordi jeg hadde blitt kjent med en kjendis, som ba meg når han skulle be sammen noen folk. Og uten unntak var alle andre enn meg kjendiser og/eller "bakmenn" i underholdnings-bransjen. Regisører, filmfolk, musikere osv. I see. Sikkert en morsom opplevelse..Gav det mersmak? Tviler vi går glipp av så mye vi vanlige dødelige, eller tar jeg feil? 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 På ingen som helst måte. *fnyser foraktelig* Sorry..Men kanskje søte, snille du har noe "inside information" å dele med oss? *smiske, smiske* 0 Siter
Gemini Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 I see. Sikkert en morsom opplevelse..Gav det mersmak? Tviler vi går glipp av så mye vi vanlige dødelige, eller tar jeg feil? Tja, det var morsomt å ha opplevd det da, men ikke noe stort savn nei. Det ble med den ene gangen. Jeg fortsatte imidlertid å ha kontakt med denne kjendisen en periode (vi ble kjent av helt andre årsaker enn "kjendiseri", ei heller flørt/forhold), men det er en annen sak. 0 Siter
Gyda Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Nei, men jeg er i familie/venninne med en musikk-kjendis og har fått være med på mye. Freks Spellemannsprisen og festen etterpå - mye "halvsjokkerende" å se og rapportere om, om jeg hadde hatt interessen. Minneverdig! For ikke å snakke om hvordan de forskjellige kjendisene oppfører seg i forhold til pressen (spesielt Se og Hør). Noen skygger unna når de ser et fotoapparat, mens andre "brøyter" seg fram og poserer etter beste evne. Og så var det litt morsomt å være på kjendisfest hjemme hos Wenche Myhre ... Det var nå bare litt småskryt fra meg, da ... ) 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 .......ikke ennå *prøver å slippe unna rampelyset* 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Nei, men jeg er i familie/venninne med en musikk-kjendis og har fått være med på mye. Freks Spellemannsprisen og festen etterpå - mye "halvsjokkerende" å se og rapportere om, om jeg hadde hatt interessen. Minneverdig! For ikke å snakke om hvordan de forskjellige kjendisene oppfører seg i forhold til pressen (spesielt Se og Hør). Noen skygger unna når de ser et fotoapparat, mens andre "brøyter" seg fram og poserer etter beste evne. Og så var det litt morsomt å være på kjendisfest hjemme hos Wenche Myhre ... Det var nå bare litt småskryt fra meg, da ... ) Gubben er da en slags kjendis han og? ;o) 0 Siter
Tottlå Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Hvor da? På Jæren? dET ER IKKE SÅ MANGE KJENDISER PÅ JÆREN, NEI. dERFOR ER JEG KANSKJE KJENT, HER!!!! Oi, hehe......gidder ikke skrive alt dette på nytt uten Caps lock.....hehe 0 Siter
Tottlå Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Tottlå, då... Ka e de du skrøyde på deg? Æg skrøyde ikkje på mæg noge så helst, amber!!! Fårstår isje kæ du maina!!! 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Lokalkjendis; gjelds det? hehe... 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Lokalkjendis; gjelds det? hehe... Ja, så klart gjelds det! Vi har jo A-kjendiser, B-kjendiser, C...og så videre,vettu. Du er en L-kjendis. Jeg, jeg er kanskje en ...hmmm...Ø-kjendis=) 0 Siter
Gyda Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Gubben er da en slags kjendis han og? ;o) Hehe. Tja, jo - innenfor sitt miljø er han jo det. Han får masse "fan-mail" fra unge jenter (så jeg passer på - ;o)). 0 Siter
Gyda Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 dET ER IKKE SÅ MANGE KJENDISER PÅ JÆREN, NEI. dERFOR ER JEG KANSKJE KJENT, HER!!!! Oi, hehe......gidder ikke skrive alt dette på nytt uten Caps lock.....hehe Jæren er svært - målt i flateinnhold. Så du har et stort område å dekke. Husk det! ) 0 Siter
amber sun Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Æg skrøyde ikkje på mæg noge så helst, amber!!! Fårstår isje kæ du maina!!! Har du hemmeligheder forr oss? Enten må du forklara deg inne på chatten(!), eller så må du bare innrømma de...at du bare rolse. 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Hehe. Tja, jo - innenfor sitt miljø er han jo det. Han får masse "fan-mail" fra unge jenter (så jeg passer på - ;o)). Gjør han? *Hehe* Kult! 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Nei, det må i så fall være på dol. Hehe, ja det virker som om du er en av de mest "kjente" her inne:) Det gikk i hvert fall ikke upåaktet hen at du forsvant en periode i høst(?)!Det føk mange savnet-meldinger att og fram her da ja:) 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Hehe, ja det virker som om du er en av de mest "kjente" her inne:) Det gikk i hvert fall ikke upåaktet hen at du forsvant en periode i høst(?)!Det føk mange savnet-meldinger att og fram her da ja:) Jeg har vært her for lenge og sitter her for mye ;o) Men har ikke lyst til å bytte nick... 0 Siter
Line Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Har du hemmeligheder forr oss? Enten må du forklara deg inne på chatten(!), eller så må du bare innrømma de...at du bare rolse. Hjelpe meg, for en dialekt! *totalforvirra* ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.