Gå til innhold

Kjendiser på dol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søsteren min er kjendis, til og med i A-klassen. Så jeg får høre mye gøy!

Fortsetter under...

• Svar 251
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

43

• Mary Poppins

21

• amber sun

17

• Dorthe

15

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Gjør han? *Hehe* Kult!

Ja - en gang var det til og med ei på 17 som ville komme til Oslo fra Bergen for å treffe ham ...

Gjest baremei
Skrevet

Søsteren min er kjendis, til og med i A-klassen. Så jeg får høre mye gøy!

Så kult!! Forslag til nytt nick: premiere-champagne:) Hihi.

Hva er hun kjent for da, musikk, tv, film, annet? (Hvis du vil svare)

Gjest baremei
Skrevet

Jeg har vært her for lenge og sitter her for mye ;o)

Men har ikke lyst til å bytte nick...

Nei, Dorthe må ikke forsvinne! Det får du ikke lov til, du har for fin personlighet:) Men dol stjeler mye tid, ja, for meg og. Vanskelig å logge av når man først har kommet inn her..

Skrevet

Nei, Dorthe må ikke forsvinne! Det får du ikke lov til, du har for fin personlighet:) Men dol stjeler mye tid, ja, for meg og. Vanskelig å logge av når man først har kommet inn her..

Takk for det du :o)

Jeg har for god tid jeg så jeg har ingen dårlig samvittighet for tida jeg tilbringer her inne.

Men jeg er redd for at jeg har blitt veldig lettgjenkjennelig etterhvert. Jaja, jeg overlever vel den dagen jeg møter noen "fremmede" som kaller meg Dorthe på gata ;o)

Skrevet

Ja - en gang var det til og med ei på 17 som ville komme til Oslo fra Bergen for å treffe ham ...

Oj sann! Du må passe på skjønner jeg! ;o)

Annonse

Skrevet

Nå må du ikke gjøre oss så innmari nysgjerrig da Gyda :o(

Gjest baremei
Skrevet

Takk for det du :o)

Jeg har for god tid jeg så jeg har ingen dårlig samvittighet for tida jeg tilbringer her inne.

Men jeg er redd for at jeg har blitt veldig lettgjenkjennelig etterhvert. Jaja, jeg overlever vel den dagen jeg møter noen "fremmede" som kaller meg Dorthe på gata ;o)

Hvis du har for mye tid er jo dol det perfekte sted!:) For meg går det utover både hus-og skolearbeid...Dumper liksom inn her når jeg egentlig burde gjøre oppgaver og sånn...utsetter alltid ting og tang. Huff.

Jeg aner ikke hvem du er i virkeligheten, trøst deg med det. Blir av og til litt fristet til å legge meg inn i dol-galleriet for å sjekke hvordan folket tar seg ut:) Hadde vært moro, får se hvor lang tid det tar før nysgjerrigheten overmanner meg=)

Skrevet

Er nok ingen kjendis nei, men jeg har vært på en helside i VG! ;o)

Og på tv - for 30 år siden! Jeg sang til og med! *Grøsser*

Skrevet

Hvis du har for mye tid er jo dol det perfekte sted!:) For meg går det utover både hus-og skolearbeid...Dumper liksom inn her når jeg egentlig burde gjøre oppgaver og sånn...utsetter alltid ting og tang. Huff.

Jeg aner ikke hvem du er i virkeligheten, trøst deg med det. Blir av og til litt fristet til å legge meg inn i dol-galleriet for å sjekke hvordan folket tar seg ut:) Hadde vært moro, får se hvor lang tid det tar før nysgjerrigheten overmanner meg=)

Jeg er der inne jeg. Og så er jeg så heldig at ingen av mine venner og bekjente har pc så jeg tror ikke det finnes noen kjente her inne.

Men har en anelse om at faren til minstemann har en spion her inne, men han er klar over det meste....

Skrevet

Jeg husker den reportasjen! *he he*

Særlig når det kommer intime detaljer om sex og sånt, da blir jeg nesten litt flau! ;-)) Selv om jeg ikke kjenner deg - er det ikke rart? *he he*

Skrevet

Jeg husker den reportasjen! *he he*

Særlig når det kommer intime detaljer om sex og sånt, da blir jeg nesten litt flau! ;-)) Selv om jeg ikke kjenner deg - er det ikke rart? *he he*

Blir du flau på mine vegne?? *Hihi*

Gjest baremei
Skrevet

Helside i VG??? Oioioi. Hva hadde du gjort for noe DA?

Annonse

Skrevet

Blir du flau på mine vegne?? *Hihi*

Nei, altså, jeg ville blitt litt flau hvis jeg leste detaljert om sexlivet til en jeg kjenner personlig, og tenkt f.eks. at det var litt mer enn jeg ønsket å vite, og fordi jeg husker at det sto om deg i avisen, så er du ikke lenger fullt så anonym som de andre her, selv om du jo likevel er det....

Vet ikke om dette henger på greip! ;-)

Skrevet

Hjelpe meg, for en dialekt!

*totalforvirra*

;o)

hehe ;)

Jeg pleier aldri å skrive på dialekt, og liker det egentlig ikke heller. Altså å lese på dialekt, verken her eller leserinnlegg i avisa osv.

Men siden dette var en "greie" til Tottlå, så gjorde jeg det likevel. ;) Bare for moro skyld.

Skrevet

Hvem er denne mannen din?

Noe du kan dele med oss andre i klubben?

*nysgjerrig*

Skrevet

Hvem er denne mannen din?

Noe du kan dele med oss andre i klubben?

*nysgjerrig*

Han er Terje Søviknes, også kjent som Trollmannen fra Os.

;-)

Skrevet

Jeg er kjendis :-) Sier ikke hvem jeg er..

Skrevet

Helside i VG??? Oioioi. Hva hadde du gjort for noe DA?

*Hehe* Det var en journalist som etterlyste noen som hadde fått hjelp fra andre her inne og jeg meldte meg på grunn av podens hjertefeil. Og så kom de opp fra Oslo for å intervjue meg og ta bilder like før podens andre store hjerteoperasjon. Sto faktisk i VG akkurat da vi var på Riksen!

Skrevet

Han er Terje Søviknes, også kjent som Trollmannen fra Os.

;-)

Terje Søviknes?

Nei _nå_ tuller du, morsan!

Jeg vil ha ekte fakta. Er vel ikke så lettlurt.

*hmpf*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...