Gå til innhold

Tannlegebesøk med bilukt :-(

Anbefalte innlegg

Gjest prust

Jeg trodde ikke urin ville lukte etter én gangs søl. Trodde bare det var fylliker på bussen som luktet, ettter et døgn eller tre i samme bukse...

Men kan du tipse datteren hans? Eller noen av de andre?? Det er jo dritpinlig....

Sannsynligvis var det ikke første uhellet den dagen (klokka var tre) - så det som luktet var trolig inntørket urin, ja.

Uff, vet sannelig ikke hva jeg skal gjøre. Fortalte det til mannen min, han har samme tannlege. Han hadde aldri sett det. Han hadde heller ikke noe forslag til hva jeg skulle gjøre. Tror jeg skal spørre min mor.

Fortsetter under...

Gjest engel 49+

sånn helt til slutt... Jeg synes du kan snakke med tannlegesøster om det. Si at du liker tannlegen osv., men at du opplever det som ubehagelig. Om hun kan si fra til ham, uten å blande inn deg?

Som du sier, hun må jo merke det selv.

Er det ikke noe som heter Tena? Ialfall kan han gå til legen sin og få hjelp.

Men jeg hadde nok sluttet uansett. Lykke til!

Gjest prust

sånn helt til slutt... Jeg synes du kan snakke med tannlegesøster om det. Si at du liker tannlegen osv., men at du opplever det som ubehagelig. Om hun kan si fra til ham, uten å blande inn deg?

Som du sier, hun må jo merke det selv.

Er det ikke noe som heter Tena? Ialfall kan han gå til legen sin og få hjelp.

Men jeg hadde nok sluttet uansett. Lykke til!

Takk for svar. Har nettopp snaket med min mor. Hun sa akkurat det samme, så det blir vel til at jeg tar en prat med tannlegesekretæren.

Må bare samle meg litt mot :-)

• 8 år senere...
AnonymBruker

Han hadde nok glemt å riste/tørke ordentlig. *grøss* Jeg hadde bytta tannlege...

Finnes truseinnlegg for menn? Om det er snakk om noen dråper som evt kommer etter at han er ferdig, som lager et slikt problem?

Anonymous poster hash: dabb1...886

Annonse

AnonymBruker

Hm - de fleste tråder her "forsvinner" nå etter ca. to dager, fordi de ikke lenger ligger på forsiden, men likevel dukker det altså opp en fra 2005... :rolleyes:

I all verden! Ja, det var en gammel tråd! Merkelig at noen hadde funnet DEN frem.

For å oppdatere dere om hvordan det gikk, så ringte jeg faktisk til tannlegesekretæren og fortalte hva som hadde skjedd. Gruet meg veldig, men jeg gjennomførte. Hun syntes tydelig også det var en ubehagelig telefon, men takket meg for at jeg sa i fra. Hva hun gjorde med det vet, jeg ikke.

Men jeg fortsatte hos samme tannlege, og har aldri opplevd det igjen. Må innrømme at jeg noen ganger tenker på det, og sender et kjapt blikk på buksa hans, men det var nok et engangstilfelle.

Hilsen ex-prust

Anonymous poster hash: 1db92...53b

AnonymBruker

Da fikk vi iallfall en avslutning av tråden... Begynte å lese før jeg så at det var en gammel tråd, og da var det jo fint å kunne lese at ts fikk gitt beskjed, og fortsatte hos tannlegen... :)

Anonymous poster hash: 452cb...2bb

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...