Gå til innhold

Jeg vil også skryte litt ,minus 40 kg nå:-)

Gjest ductil

Anbefalte innlegg

Gjest ductil

Inspirert av Valnøtt sitt innlegg fikk også jeg lyst til å skryte av min vektnedgang det siste året. Startet midt i mai i fjor, og nå er jeg minus 40 kg:-)

Men, jeg tør ikke bruke nicket mitt. Synes fortsatt at det er flaut å ha vært såpass overvektig, så dermed får jeg vel ikke like mye støtte som Valnøtt heller:-(

Har laget min egen variant av Fedon. Relativt lite karbo, mye protein, + Reductil.

Har vært lite sulten, lite stress rundt prosessen, og maaaange kopper cafe latte med lettmelk og suketter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!!!

Skulle gjerne vært ned 40 kg eller mer sjøl...

Hadde satt stor pris på om du ville fortalt meg mer om dine erfaringer på e-mail? Jeg lover å ikke "oute" deg på noen måte.

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsa

Gratulerer så mye. Du har vært kjempeflink.

Selv har jeg gått ned 36 kg, og vil gjerne ned 10-15 kg. til, men nå står det på stedet hvil. Begynner å bli litt motløs nå, men.

Skal du ned mere nå?

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skorpionfisken

Kjempeinnsats, gratulerer virkelig.

Du er et forbilde for oss som sliter oss etter. Jeg skrøt her tidligere av at jeg hadde gått ned 10 kg. Det er ennå 10 kg. Jeg sliter med høytider, og påsken var normal i den henseende.

Men jeg skal følge etter deg, ikke så mye som 40 kilo, men flere enn de 10 jeg nå har tatt.

Det er oppløftende med sånne mailer. Jeg tenker da at kan du, så kan jeg også.

Så alle som har sånne seire å komme med er velkommen med status.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ductil

Gratulerer så mye. Du har vært kjempeflink.

Selv har jeg gått ned 36 kg, og vil gjerne ned 10-15 kg. til, men nå står det på stedet hvil. Begynner å bli litt motløs nå, men.

Skal du ned mere nå?

Lykke til videre.

Har igjen 5-10 kg, men det haster ikke så mye. Jeg gikk fort ned i begynnelsen, men etterhvert har det ikke gått så raskt og det er vel egentlig det beste med tanke på å opprettholde vekten.

Gratulerer til deg også! Har du fulgt noe spesielt opplegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ductil

Kjempeinnsats, gratulerer virkelig.

Du er et forbilde for oss som sliter oss etter. Jeg skrøt her tidligere av at jeg hadde gått ned 10 kg. Det er ennå 10 kg. Jeg sliter med høytider, og påsken var normal i den henseende.

Men jeg skal følge etter deg, ikke så mye som 40 kilo, men flere enn de 10 jeg nå har tatt.

Det er oppløftende med sånne mailer. Jeg tenker da at kan du, så kan jeg også.

Så alle som har sånne seire å komme med er velkommen med status.

Det virket ganske uoverkommelig da jeg bestemte meg for å gå ned, men etterhvert er det gått automatikk i det. Rart å tenke tilbake på hvor mange kilo jeg dro på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ductil

Gratulerer!!!

Skulle gjerne vært ned 40 kg eller mer sjøl...

Hadde satt stor pris på om du ville fortalt meg mer om dine erfaringer på e-mail? Jeg lover å ikke "oute" deg på noen måte.

[email protected]

Skal tenke litt på det, er litt pinglete med "offentliggjøring" av vektproblematikken.

Jeg har brukt Reductil og tror det har hatt betydning for at jeg har sluttet med småspising.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal tenke litt på det, er litt pinglete med "offentliggjøring" av vektproblematikken.

Jeg har brukt Reductil og tror det har hatt betydning for at jeg har sluttet med småspising.

Jeg har prøvd Reductil, men måtte dessverre slutte pga bivirkning. Men håper å skulle klare det allikevel. Det er vel mest høy-glykemiske matvarer som er problemet. Så kanskje, kanskje...

Du får tenke på det, men som sagt så kan du være trygg på meg altså.

Men uansett er det bra inspirasjon å se at andre har klart å gå ned så mange kilo! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsa

Har igjen 5-10 kg, men det haster ikke så mye. Jeg gikk fort ned i begynnelsen, men etterhvert har det ikke gått så raskt og det er vel egentlig det beste med tanke på å opprettholde vekten.

Gratulerer til deg også! Har du fulgt noe spesielt opplegg?

Jeg har vel gått mest etter Grete Roede konseptet. Og så har jeg vært mye flinkere til å bevege meg.

Jeg har nå tenkt å klare de siste 10 også, selv om det tydeligvis skal ta litt lengre tid.

Men føler meg så mye bedre form enn jeg har gjort på mange år. Deilig.

Enig at de første kiloene går så mye fortere enn de siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantastisk at du har klart dette. Vet jo ikke om du var veldig overveiktig i starten, men det er uansett en kjempeflott bragd. Stå på:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ductil

Fantastisk at du har klart dette. Vet jo ikke om du var veldig overveiktig i starten, men det er uansett en kjempeflott bragd. Stå på:-)

Var ganske så overvektig, og trengte å gå ned ca 45 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ganske så overvektig, og trengte å gå ned ca 45 kg.

Ja, men da har du jo vært fantastisk flink. Du har jo straks oppnådd det du ville:-)

Jeg synes du skal være ordentlig stolt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...