Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi er bedt i to konfirmasjoner denne våren, og jeg lurer på hva som er rimelig å gi mht. gaver, dessuten trenger jeg gavetips. Den første er til kaffen i konf. til min barndomsvenninnes sønn. Den andre er min nevø, han er den første av tante - og onkelbarna våre som blir konfirmert, så gaven vil jo på en måte "sette standard" for framtiden. Tips? På forhånd takk! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/179687-konfirmasjonsgaver-id%C3%A8er/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi gir 2 - 300 til konfirmasjoner vi ikke er bedt i.

Altså ikke alle da, bare de vi kjenner godt.

500.- til gode venners barn, der vi er bedt.

800,- til nieser/nevø

1000,- til de vi er faddere for.

Jeg maler på glass, og alle nieser/nevø + fadderbarn har fått glass med navn og konf. dato. Dette har de, uten untak, vært veldig fornøyde med...

800,- til nieser/nevø

Jeg maler på glass, og alle nieser/nevø + fadderbarn har fått glass med navn og konf. dato. Dette har de, uten untak, vært veldig fornøyde med...

DEt hørtes ut som en spennende gaveidè, Gregga. Men nå er jeg ikke særlig kreativ av meg på slike ting... Kanskje jeg finner noen som kan hjelpe meg. :)

800,- til nieser/nevø

Vi har veldig stor familie, og har hatt konfirmasjoner nesten hvert år siden 1995.

Vi har også 14 fadderbarn, så vi har vært nødt til å tenke oss godt om når det gjelder gaver.

Til fadderbarna har vi gitt 1500-, til tante/onkelbarn har vi gitt 600,- og til andre vi har vært bedt til har vi gitt 300,-.

• 4 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...